Αυτό είναι το πολυαναμενόμενο Volkswagen T7 Multivan

Αυτό είναι το πολυαναμενόμενο Volkswagen T7 Multivan

το θρυλικό βανάκι επιστρέφει για τα καλά

Μετά από μήνες, αν όχι χρόνια, σχετικά με την κυκλοφορία του καινούργιου van της Volkswagen, τελικά σήμερα έχουμε νεότερα. Συγκεκριμένα, οι Γερμανοί παρουσίασαν επίσημα-μέσω internet-την επόμενη γενιά του θρυλικού ελαφριού φορτηγού, στην πολιτική του έκδοση.

Το T7 Multivan λοιπόν, όπως είναι το όνομά του ακολουθώντας τη λογική συνέχεια των προγόνων του, είναι κυριολεκτικά ένα “εργαλείο” στα χέρια του οικογενειάρχη. Και όχι μόνο φυσικά. Η νέα γενιά δεν θα μπορούσε να μην εναρμονιστεί με τα “πρότυπα” της εποχής όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα του. Έτσι, η έκδοση eHybrid, συνδυάζει -τί άλλο-έναν plug-in ηλεκτροκινητήρα 85kWh όπου συνδυαστικά με τον γνωστό θερμικό TSI 1.4 λίτρων παράγεται συνολική απόδοση 215 ίππων. Η μπαταρία του συστήματος βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα με χωρητικότητα 13 kWh αλλά ακόμη άγνωστης χιλιομετρικής απόδοσης. ΄Όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων, το T7 eHybrid θα εφοδιάζεται αποκλειστικά με το κλασικό αυτόματο 6άρι DSG της VW.

Ευτυχώς για εμάς τουλάχιστον, το νέο VW T7 δεν θα κινείται αποκλειστικά με συνδυασμό watts και θερμικών ίππων. Για τους “κλασικούς” πλέον…petrolhead, η VW θα προσφέρει το βανάκι της και με…ορυκτά καύσιμα. Η αρχή θα γίνεται με έναν 4κύλινδρο turbo TSI κινητήρα 1.5 λίτρων με τη μάλλον ασθενική για την περίπτωση ισχύ των 134 ίππων. Θα υπάρχει όμως και ένας 2λιτρος turbo κινητήρας με 201 άλογα ενώ αργότερα θα προστεθεί και ένας turbodiesel (και εδώ κάνουμε το σταυρό μας) με απόδοση 148 ίππων . Και στις τρεις περιπτώσεις, το σασμάν θα είναι DSG 7 σχέσεων.

Σαν γνήσιος απόγονος της θρυλικής οικογένειας T, έτσι και το νέο μοντέλο προσφέρει πλήθος εργονομικών και πρακτικών δυνατοτήτων. Συνολικός χώρος φόρτωσης που ξεπερνά τα 4.000 λίτρα και διαμόρφωση του σαλονιού κατά το δοκούν είναι μόνο μερικά από τα πλεονεκτήματα του T7. Συγκεκριμένα, η τελευταία σειρά καθισμάτων είναι πλήρως ανεξάρτητη ενώ η 2η σειρά μπορεί να περιστραφεί μέχρι και και 180 μοίρες και συνδυαστικά με το…τραπεζάκι στο κέντρο, το T7 μετατρέπεται σε ένα άνετο “σαλονάκι¨.

Φυσικά, σαν καινούργιας τεχνολογίας αυτοκίνητο, το T7 είναι εξοπλισμένο με κάθε φύσεως ηλεκτρονικά καλούδια τεχνολογίας. Οθόνες, ξανά οθόνες και πάλι…οθόνες είναι μερικά από αυτά που προσωπικά δεν μας αφορούν. Όπως και η ημιαυτόνομη οδήγηση που προσφέρεται. Τα σημαντικά φυσικά είναι όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας που προσφέρονται στο van των Γερμανών και εκεί είναι που δίνουμε προσοχή. Ραντάρ εμποδίων στο δρόμο, αυτόματο φρενάρισμα και πρόγραμμα “επικοινωνίας” του T7 με άλλα αντίστοιχης τεχνολογίας οχήματα για ενημέρωση τυχόν κινδύνων στο δρόμο είναι μόνο μερικά από αυτά.

Περισσότερες πληροφορίες για την τιμή και το επίσημο ντεμπούτο του Volkswagen T7 στους δρόμους, θα έχουμε το αμέσως επόμενο διάστημα.

Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας

Contact Us