O V8 που έλλειπε από τις Ghibli και Quattroporte

O V8 που έλλειπε από τις Ghibli και Quattroporte

To ταχύτερο sedan που δημιούργησε η Maserati

Εν αναμονή της παρουσίασης της MC20 και λίγες μέρες μετά την παρουσίαση της υβριδικής Ghibli, η Maserati συνεχίζει να βρίσκεται σε δημιουργικό οργασμό και παρουσίασε τις Trofeo εκδόσεις των Ghibli και Quattroporte.

Τα δύο σεντάν της ιταλικής φίρμας, φιλοξενούν πλέον κάτω από το καπό τους έναν twin turbo V8 κινητήρα 3,8 λίτρων που προέρχεται από την μαμά Ferrari.

Την αρχή την έκανε η Levante Trofeo και σωστά η Maserati τόλμησε να τοποθετήσει τον κινητήρα των 580 hp και 730 Nm στα τετράπορτα οχήματα της.

Τόσο η Ghibli όσο και η Quattroporte, με αυτή την προσθήκη, γίνονται τα ταχύτερα sedan με σήμα την τρίαινα του Ποσειδώνα καθώς η τελική ταχύτητα τους αγγίζει τα 326 χλμ/ώρα.

Για το σπριντ των 0-100 χλμ/ώρα, η βαρύτερη Quattroporte χρειάζεται 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η Ghibli 4,3 δευτ.

Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ZF 8-σχέσεων, ενώ ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης “τιθασεύει” όλη αυτή την δύναμη.

Με το τέλος της παραγωγής των τριών αυτών μοντέλων, Levante, Ghibli και Quattroporte, πιθανότατα δεν θα ξαναδούμε κινητήρα της Ferrari σε όχημα της Maserati. Ας μη ξεχνάμε κιόλας ότι η αναμενόμενη MC20 θα φοράει έναν twin turbo V6 κινητήρα που έχει εξελίξει αποκλειστικά η φίρμα με έδρα την Μπολόνια.

Εμφανισιακά, τα δύο σεντάν διαθέτουν ένα νέο καπό με διπλούς αεραγωγούς για καλύτερη ψύξη του κινητήρα και πατάνε σε ζάντες 21 ιντσών.

Τέλος και καθώς είμαστε σε μία εποχή που αγοράζουμε αυτοκίνητα με κριτήριο τις ίντσες της οθόνης, η νέες Ghibli και Quattroporte φοράνε το αναβαθμισμένο infotainment με την οθόνη των 10.1 ιντσών και τα καλύτερα γραφικά.

Γράφει ο Θανάσης Τζιόβας