Αυτό είναι το ανανεωμένο πανίσχυρο Audi RS3
Αυτό είναι το ανανεωμένο πανίσχυρο Audi RS3
με 400 ίππους και τετρακίνηση εννοείται
Η Audi Sport ενισχύει τις αισθήσεις με τα μοντέλα RS3. Με την αναβάθμιση, το κορυφαίο compact μοντέλο που ενσαρκώνει την απόλυτη απόδοση γίνεται ακόμα πιο σπορ. Οι δυναμικές γραμμές σχεδίασης στο μπροστινό μέρος, οι τροχοί με σχεδίαση εμπνευσμένη από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τα RS καθίσματα bucket ενισχύουν οπτικά τη δυναμική του, ενώ ο χαρακτηριστικός ήχος του 5-κύλινδρου κινητήρα ολοκληρώνει την σπορ οδηγική εμπειρία.

Ο κινητήρας 2.5 TFSI, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη ρύθμιση του πλαισίου και τα νέα ελαστικά, δίνουν στα νέα RS3 περισσότερη δυναμική στις στροφές. Το νέο ρεκόρ γύρου στο Nürburgring το επιβεβαιώνει. Οι οδηγοί αισθάνονται τη βελτιωμένη δυναμική οδήγησης και την υψηλή ποιότητα των υλικών, που κάνουν τα νέα Audi RS3 μοναδικά στην κατηγορία τους.
Το νέο μοντέλο έχει μια πιο σπορ εμφάνιση. Στο μπροστινό μέρος, κυριαρχεί η χαρακτηριστική μάσκα Singleframe με έντονο περίγραμμα. Πιο χαμηλή και πιο φαρδιά από πριν, ενισχύει τη δυναμική του αυτοκινήτου. Οι δύο πλευρικοί αεραγωγοί, με κάθετες μαύρες λεπίδες και τα τρία ανοίγματα πάνω από τον μπροστινό διαχύτη που καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, ενισχύουν τη χαμηλή του σχεδίαση, θυμίζοντας το Audi Sport quattro S1 Pikes Peak του 1987. Οι προβολείς τεχνολογίας LED Matrix με νέα σχεδίαση τονίζουν τη δυναμική του. Η ψηφιακή υπογραφή περιλαμβάνει 24 φωτιστικά στοιχεία που σχηματίζουν ένα μοτίβο καρό σημαίας. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν τρία επιπλέον μοτίβα μέσω της οθόνης αφής.

Στο πίσω μέρος, οι κάθετοι πλευρικοί ανακλαστήρες συνεχίζουν το θέμα σχεδίασης των μπροστινών εισαγωγών αέρα. Ο μεγάλος διαχύτης με τα χαρακτηριστικά RS περιλαμβάνει έναν κόκκινο ανακλαστήρα στο κέντρο και δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις εξάτμισης με μαύρο πλαίσιο. Όπως και στους προβολείς, έτσι και τα πίσω φωτιστικά σώματα παρουσιάζουν μια νέα γραφική σχεδίαση. Βέλη που φωτίζονται δυναμικά από μέσα προς τα έξω, ενσωματώνοντας τον προοδευτικό σχεδιασμό της λειτουργίας “coming home/leaving home”.
Το εξωτερικό συμπληρώνεται από χρώματα RS, όπως το πράσινο Kyalami και το γκρι Kemora, καθώς και νέα μεταλλικά χρώματα αμαξώματος, όπως το μπλε Ascari και το κόκκινο Progressive. Επίσης, για πρώτη φορά διατίθεται το γκρι Daytona σε ματ υφή. Η μάσκα και ο διαχύτης έχουν μαύρο φινίρισμα, με τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε γυαλιστερό ή ματ.

Το RS3 διαθέτει στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών σε ματ μαύρο χρώμα με σχέδιο 5 ακτίνων Υ. Διατίθενται προαιρετικά οι ζάντες αλουμινίου σε σχέδιο motorsport που είναι γνωστές από την έκδοση RS3 Performance, με δέκα εντυπωσιακές εγκάρσιες ακτίνες, είτε σε ματ σκούρο γκρι, είτε σε γυαλιστερό μαύρο μεταλλικό. Περισσότερη εξατομίκευση προσφέρουν τα πακέτα από ανθρακονήματα και σε μαύρο γυαλιστερό, τα οποία διακοσμούν τους μπροστινούς αεραγωγούς και τα πλαϊνά μαρσπιέ. Τη σχεδίαση ολοκληρώνουν τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών στο χρώμα αμαξώματος, σε μαύρο ή από ανθρακονήματα.
Στο εσωτερικό όλα είναι σχεδιασμένα με γνώμονα τον σπορ χαρακτήρα. Με το νέο τιμόνι, τα RS σπορ ή bucket καθίσματα, οι επενδύσεις από ανθρακονημάτα καθώς και ο σπορ πίνακας οργάνων. Το τιμόνι με επίπεδη σχεδίαση πάνω και από κάτω, έχει σημαντικά πιο σπορ εμφάνιση. Είτε από διάτρητο δέρμα στο βασικό εξοπλισμό είτε προαιρετικά από δέρμα Dinamica με σήμανση ευθείας πορείας. Τα προαιρετικά διαθέσιμα RS καθίσματα τύπου bucket προσφέρουν ακόμη καλύτερη στήριξη. Η κεντρική επένδυση του καθίσματος με τη ραφή σε σχέδιο RS είναι φτιαγμένη από Dinamica microfiber, που συνδυάζεται με δέρμα Pearl Nappa.

Το Audi RS3 διαθέτει τον θρυλικό κινητήρα 2.5 TFSI της Audi Sport, που αποδίδει ισχύ 400 ίππους και μέγιστη ροπή 500 Nm. Με αυτές τις επιδόσεις, το RS3 επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 3,8” και φτάνει τελική ταχύτητα 290 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας πέντε κυλίνδρων της Audi έχει κερδίσει πολλές επιτυχίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθιστώντας την εμπειρία οδήγησης του RS3 μοναδική.
Το πάτημα του κόκκινου κουμπιού start/stop του κινητήρα προκαλεί τον βρυχηθμό του κινητήρα, ο οποίος ακούγεται πιο γεμάτος και πιο ξεχωριστός στις επιλογές Audi drive select modes. Dynamic, RS Performance, και RS Torque Rear. Ειδικά σε στροφές μεταξύ 2.200 και 3.500/λεπτό, η ρύθμιση της εξάτμισης επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει έναν πιο δυναμικό ήχο, ανεξάρτητα από τη λειτουργία που έχει επιλεγεί.

Το νέο Audi εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του. Ο Frank Stippler, οδηγός αγώνων της Audi Sport, σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:33.123 λεπτά, κερδίζοντας περισσότερα από 5” δευτερόλεπτα από το προηγούμενο ρεκόρ στην κατηγορία του. Αυτό καθιστά το RS 3 το γρηγορότερο compact αυτοκίνητο στην πίστα του Nürburgring.
Η βάση για την εντυπωσιακά υψηλή δυναμική οδήγησης είναι η αλληλεπίδραση του torque splitter με την πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής στους πίσω τροχούς, το ηλεκτρονικό σύστημα σταθερότητας, τον έλεγχο ροπής στους τροχούς (brake torque vectoring) και τους προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες της RS sport ανάρτησης. Ανάλογα με τη λειτουργία που επιλέγει ο οδηγός, μπορεί να κάνει το RS3 πιο ευκίνητο και με πιο ελεγχόμενο τρόπο. Όταν ο συντελεστής τριβής είναι χαμηλός, η αλληλεπίδραση αυτών των συστημάτων εξασφαλίζει αυξημένη σταθερότητα.
Η δημοτικότητα του μοντέλου αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα και στους αριθμούς του. Από την κυκλοφορία του στην αγορά το 2011, παράχθηκαν σχεδόν 80.000 RS3 και η ιστορία της επιτυχίας συνεχίζεται. Τα νέα μοντέλα RS 3 Sportback και SportSedan, που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Audi στο Ingolstadt, θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα στις αρχές Απριλίου. Τα νέα μοντέλα RS 3είναι διαθέσιμα για παραγγελία με τις παρακάτω τιμές
Κυβισμός (cc) | CO2 (gr/km) | Ανώτατη προτεινόμενη λιανική τιμή | |
Νέο RS 3 Sportback | |||
TFSI quattro S tronic 400 hp | 2.480 | 211 | 95.980 € |
Νέο RS 3 Sport Sedan | |||
TFSI Hybrid S tronic 367 hp | 2.480 | 208 | 96.980 € |