Αυτά είναι τα 10 γρηγορότερα αυτοκίνητα made in Germany

Αυτά είναι τα 10 γρηγορότερα αυτοκίνητα made in Germany

Και περιέργως η BMW δεν είναι μέσα…

Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε οτι δεν έχουμε τίποτα με την κατά τα άλλα petrolhead βαυαρική φίρμα. Απλώς στη συγκεκριμένη λίστα επιλέξαμε αυτοκίνητα που ξεπερνούν σε τελική ταχύτητα τα 300 χλμ/ώρα. Θα πει κάποιος οτι και η BMW έχει τέτοια μοντέλα. Σύμφωνοι…Είστε ελεύθεροι να να προσθέσετε τη δική σας επιλογή. Πάμε όμως να δούμε τα δικά μας 10 γρηγορότερα made in Germany αυτοκίνητα.

  1. Audi R8 V10 Decennium

Το γερμανικό coupe από το Ίγκολσταντ δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα μας. Η έκδοση Decennium του Audi R8 τιμά τα δέκα χρόνια ύπαρξης του πανίσχυρου V10 της φίρμας και αποτελεί μια καθαρά συλλεκτική πρόταση. Κατασκευάστηκαν μόλις 50 αντίτυπα και το καθένα τιμάται περί τα 200.000€ στη Γερμανία. Η ισχύς του μοτέρ των 5.2 λίτρων αγγίζει τους 620 ίππους και 580 Nm ροπής. Για το κλασικό 0-100 αρκούν μόλις 3.1 ενώ η τελική χτυπάει κόκκινο στα 330 χλμ/ώρα!

2. Porsche 911 GT2 RS

Το θρυλικό μοντέλο της 991 σειράς είναι πραγματικά ένα έργο τέχνης. Η 911 GT2 RS είναι εξοπλισμένη με ένα bi-turbo 6-κύλινδρο μοτέρ 3.8 λίτρων. Αποδίδει 700 ίππους με το 0-100 να έρχεται σε 2.7”, με την τελική της ταχύτητας να αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα. Παρ’ όλα αυτά, κάποιοι tuners κατάφεραν σε δικά τους τεστ να πιάσουν τα 352!

3. Mercedes-AMG CLK GTR

Η “περίεργη” Mercedes-AMG CLK GTR δημιουργήθηκε το 1998 για τις ανάγκες ομολογκαρίσματος της αγωνιστικής έκδοσης CLK LM που έτρεξε στο LeMans την ίδια χρονιά. Κατασκευάστηκαν συνολικά 26 αυτοκίνητα που φυσικά έγιναν αμέσως ανάρπαστα. Ο κινητήρας σχετίζεται με αυτόν της McLaren F1 καθώς πρόκειται για τον μοναδικό LS600 V12 με φυσική αναπνοή 6.0 λίτρων. Απέδιδε 600 ίππους και 730 Nm ροπής. Η τελική της ταχύτητα στην ευθεία άγγιζε τα 334 χλμ/ώρα.

4. Porsche 959S

Ένας από τους θρύλους της αυτοκίνησης! Χτισμένη από την Porsche για τη συμμετοχής στο Group A των rally, η 959 έμεινε στην Ιστορία ως ένα αυτοκίνητο-σύμβολο! Η εξελιγμένη της έκδοση 959S κινούνταν από ένα turbo 6-κύλινδρο μοτέρ 2.8 λίτρων με απόδοση 508 αλόγων και τελική 340 χλμ/ώρα! Άλλωστε όταν λανσαρίστηκε το 1986, η “απλή” 959 ήταν κυριολεκτικά το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής.

5. Porsche 918 Spyder

Η Porsche πρωταγωνιστεί και πάλι στα λίστα μας. Και πως να μην γίνει αυτό με το αυτοκίνητο-διαμάντι που ακούει στο όνομα 918 Spyder; Μάλιστα, αποτέλεσε ένα από τα πρώτα hybrid supecar της εποχής μας. Κατασκευάστηκε, όπως λέει και το όνομά της, σε μόλις 918 αντίγραφα αφήνοντας όλο τον αυτοκινητικό πλανήτη άφωνο! Ο V8 κινητήρας 4.0 λίτρων απέδιδε συνδυαστικά με το υβριδικό σύστημα 887 ίππους και 1.279 Nm κτηνώδους ροπής! Το 0-100 ήθελε απλώς…2.1” ενώ η τελική της άγγιζε μόλις…τα 344 χλμ!

6. Mercedes SLR McLaren Stirling Moss Edition

Η ειδική συλλεκτική έκδοση της SLR McLaren που ακούει στο-έτσι και αλλιώς συγκλονιστικό για εμάς-όνομα Stirling Moss δημιουργήθηκε ή μάλλον φιλοτεχνήθηκε, προς τιμήν της συμπλήρωσης 75 χρόνων από το Migle Miglia του 1975. Ο πρόσφατα αποβιώσας Stirling Moss έδωσε το όνομα του σε ένα μοναδικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε σε 75 αντίτυπα. Ήταν εξοπλισμένο με ένα πανίσχυρο SLR AMG V8 μοτέρ 5.4 λίτρων. Η ισχύς των 617 ίππων έφερνε τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα και μάλιστα χωρίς οι επιβάτες να έχουν την άνεση ενός παρμπρίζ μπροστά τους! Απλώς φανταστείτε το…

7. RUF CTR Anniversary

Μπορεί να φαίνεται παλιομοδίτικο και “ντεμοντέ” αλλά δεν είναι! Η RUF CTR Anniversary επανακυκλοφόρησε το 2017 ταράζοντας πάλι τους απανταχού petrolhead. Το carbon αμάξωμα είναι εξ’ ολοκλήρου σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από την RUF όπως και το πανάλαφρο επίσης carbon μονοκόκ σασί. Ο κινητήρας έρχεται από την Porsche βάζοντας φωτιά στο δρόμο. Επίπεδος 6-κύλινδρος με 2 turbo με ισχύ 700 ίππων μαζί με 6αρι χειροκίνητο σασμάν. Όσο για τα νούμερα; Μόλις 3.5” για το 0-100 και τελική 360 χλμ! Θέλετε και άλλα;

8. Gumpert Apollo

Η γερμανική φίρμα λίγο πριν χρεοκοπήσει, μας άφησε μια εκπληκτικά γρήγορη παρακαταθήκη. Το Gumpert Apollo ήταν ένα πραγματικό hypercar του παρελθόντος με εξωπραγματικές επιδόσεις. Ο κινητήρας του προερχόταν από την Audi κινώντας το Apollo με καταιγιστική ταχύτητα. Επρόκειτο για ένα bi-turbo V8 μοτέρ 4.1 λίτρων με απόδοση 690 ίππων. Η τελική του άγγιζε τα 362 χλμ/ώρα ενώ για το 0-100 χρειαζόταν μόλις 3.1 δευτερόλεπτα. Λεπτομέρεια; Το γυρολόγιο στο Νίρμπουρκρινγκ έγραψε 7:11:57” πολύ πριν ασχοληθούν οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες με την Πράσινη Κόλαση.

9. RUF CTR3 Clubsport

Ακόμη μια εξωτική δημιουργία της RUF. Η CTR3 Clubsport μοιάζει να έρχεται από την Porsche αλλά παρ’ όλα αυτά έχει σχεδιαστεί από την Καναδέζικη Multimatic. Μεταξύ άλλων, οι Καναδοί έχουν στο ¨παλμαρέ” τους το μοναδικό Ford GT. Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας έρχεται όντως από την Porsche και πρόκειται για έναν 6-κύλινδρο διπλού τούρμπο και 3.7 λίτρων με απόδοση…760 ίππων. Η τελική ταχύτητας της CTR3 Clubsport αγγίζει τα εξωπραγματικά 380 χλμ!

10. 9ff GT9-R

Μια σχετικά άγνωστη εταιρία η 9ff έχει παρ’ όλα αυτά δημιουργήσει ένα supercar με τρομερές επιδόσεις. Το 2009 παρουσίασε το GT9-R με σασί σχεδιασμένο από την ίδια με το δανεικό μοτέρ της Porsche να τοποθετείται στο κέντρο. Ο κινητήρας ήταν ένας πανίσχυρος bi-turbo 6-κύλινδρος χωρητικότητας 4.0 λίτρων. Με τις κατάλληλες περιποιήσεις απέδιδε 1.120 ίππους με το 0-100 να έρχεται σε 2.9 ” και την τελική του στα “κατακόκκινα” 418 χλμ/ώρα! Μάλιστα εκείνη την εποχή η 9ff προσπάθησε να πάρει το ρεκόρ ταχύτητας από την SSC Untimate Aero TT αλλά δεν τα κατάφερε. Παραμένει ένα μοναδικό ονειρεμένο αυτοκίνητο αν και ξεχασμένο από την ιστορία.

Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας