Ανακοινώθηκε τελικά ο “γάμος” Bugatti-Rimac

Ανακοινώθηκε τελικά ο “γάμος” Bugatti-Rimac

η αρχή του τέλους για τους Γάλλους;

Μετά από αρκετούς μήνες εικασιών, σεναρίων και υποθέσεων στην αυτοκινητιστική “πιάτσα”, τελικά σήμερα είχαμε την είδηση! Η γαλλική σούπερ-ντούπερ “υπερεξωτική” Buggatti συγχωνεύθηκε με την…ηλεκτρική Rimac. Καιαν δεν γνωρίζετε ποια είναι η Rimac, να ας ενημερώσουμε οτι πρακτικά είναι μια “startup” κροατική εταιρία παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων που ιδρύθηκε μόλις πριν από 12 χρόνια. Σε αυτά τα λίγα χρόνια παρουσίας της όμως έχει καταφέρει να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της με εκπληκτικά μοντέλα όπως το Concept One και το Concept S αλλά και το νεοφερμένο Nevera.

Ήταν τόση η επιτυχία των Κροατών ώστε κατάφεραν να τραβήξουν την προσοχή της Porsche η οποία το 2018 εξαγόρασε το 24% των μετοχών της και ουσιαστικά απέκτησε τον έλεγχο της. Από την άλλη μεριά, η Bugatti ανήκει στο γκρουπ VAG εδώ και 21 χρόνια. Οι φήμες ήθελαν τους Γερμανούς ιδιοκτήτες αρχικά να ψάχνουν αγοραστή για την supersport μάρκα τους αλλά στην πορεία τα σχέδια άλλαξαν.

Έτσι, σήμερα ανακοινώθηκε η συγχώνευση της Bugatti με την Rimac Automobili με έδρα το Ζάγκρεμπ της Κροατίας. Οι “ηλεκτρικοί” θα κατέχουν το 55% της Bugatti με την Porsche να κρατά το 45% επιπλέον του 24% της Rimac όπως προαναφέραμε.

Λογιστικά παιχνίδια; Ίσως ναι αλλά ίσως και όχι. Θα περιμένουμε να δούμε την τύχη της Bugatti και των μοντέλων της καθώς τέτοιου είδους συγχωνεύσεις συνήθως δεν είναι…για καλό! Προς το παρόν πάντως έχει ανακοινωθεί η συνέχιση παραγωγής στο Molsheim της Chiron αλλά και η περεταίρω εξέλιξη της Nevera των Κροατών. Από εκεί και πέρα, θα υπάρξει κοινή παραγωγή μοντέλων στο μέλλον, υβριδικών και ηλεκτρικών. Και κάπου εδώ μάλλον θα πρέπει να αποχαιρετίσουμε προκαταβολικά το “διαμάντι” που ακούει στον κωδικό W16 των Γάλλων αφού οτι φαίνεται δύσκολα θα παραμείνει εν ζωή, τουλάχιστον στην καθαρή, petrolhead έκδοση του που τόσο αγαπήσαμε…

Team E.T

Contact Us