Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση 1 Ιουλίου
Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση
1 Ιουλίου
1860
Την πρώτη Ιουλίου του 1860, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 59 ετών, ο Αμερικανός, Charles Goodyear. Ο Goodyear, εφηύρε μία μέθοδο βουλκανισμού του καουτσούκ, βελτιώνοντας έτσι τη συμπεριφορά του υλικού σε ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας, κρύου και ζέστης. Το 1844 κατοχυρώθηκε και επίσημα η πατέντα αλλά πολλοί άλλοι διεκδίκησαν τα δικαιώματα της μεθόδου.
Ο εφευρέτης του βουλκανισμού, που έφερε επανάσταση στη βιομηχανία των ελαστικών, πέθανε πάμφτωχος στη Νέα Υόρκη.
1900
Σαν σήμερα, ο Ιταλός Vincenzo Lancia, έτρεξε στον πρώτο του αγώνα, στην Padua της Ιταλίας, τον οποίο και κέρδισε οδηγώντας ένα 6-hp Fiat.
1904
Κατασκευάστηκε το πρώτο πρωτότυπο 8 hp αυτοκίνητο της Rover, το οποίο έγινε το πιο εμπορικό αυτοκίνητο της εποχής του.
1909
Ο William C Durant και ο Henry M Leland, συμφώνησαν για την εξαγορά της Cadillac Motor Car Company από την General Motors.
1911
Ο Charles Kettering, γνωστοποίησε την εφεύρεσή του που έφερε επανάσταση στην αυτοκίνηση. Η εφεύρεση αυτή ήταν ο εκκινητής ή μίζα, καθώς μέχρι τότε τα αυτοκίνητα για να ξεκινήσουν χρησιμοποιούσαν μανιβέλα.
Η χρήση της μανιβέλας όμως, σε κάποιες περιπτώσεις προκαλούσε τραυματισμούς, καθώς κλοτσούσε προς τα πίσω. Με αυτόν τον τρόπο μία μέρα τραυματίστηκε σοβαρά και μετά από λίγες μέρες πέθανε, ένα φίλος του Kettering.
Ο Αμερικανός μηχανικός, μετά από αυτό το συμβάν, εργάστηκε επάνω στο να βρει λύση στο πρόβλημα αυτό, εφευρίσκοντας τον ηλεκτρικό εκκινητή.
1948
Σαν σήμερα, κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών στο Ελβετικό Grand Prix, σκοτώθηκε χτυπώντας στο κεφάλι, ύστερα από ατύχημα, ο Ιταλός οδηγός Archille Varzi. Ο θάνατός του είχε ως αποτέλεσμα η FIA να υποχρεώσει τους οδηγούς να φοράνε κράνος κατά την οδήγηση, κάτι που μέχρι εκείνη την ημέρα ήταν προαιρετικό.
1997
Η Ferrari αγόρασε το 50% των μετοχών της Maserati από την Fiat και ανέλαβε και τον διοικητικό έλεγχο της ιταλικής εταιρείας με σήμα την τρίαινα.
1998
Ξεκίνησε η παραγωγή του μικρού διθέσιου αυτοκινήτου πόλης, του Smart Fortwo.