Η νέα BMW M5 είναι εδώ, και τα σπάει
Η νέα BMW M5 είναι εδώ, και τα σπάει
η επιστροφή του petrolhead αυτοκινήτου
Ένα από τα συναρπαστικότερα αυτοκίνητα επέστρεψε. Συγκεκριμένα η νέα BMW M5 ανανεώθηκε για το 2021 και βάζει φωτιά στα όνειρα μας. Όχι ότι μας κακοέπεφτε και η προηγούμενη γενιά αλλά το νέο συνήθως είναι και καλύτερο.
Μετά την παρουσίαση λοιπόν της “απλής” 5άρας, ήρθε και η σειρά της πολυαναμενόμενης νέας M5. Να σημειώσουμε οτι ευτυχώς σε αυτή την περίπτωση η BMW απέφυγε να μας…εξοργίσει όπως με τα τεράστια “νεφρά” της 4άρας και υιοθέτησε ηπιότερο στυλ.
Έτσι, τα νεφρά είναι σαφώς μικρότερα κατεβαίνοντας πιο χαμηλά στη μάσκα όπου δένουν αρμονικά με το νέας σχεδίασης προφυλακτήρα. Αριστερά και δεξιά του, έχουν τοποθετηθεί νέες μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα ενώ και τα LED φωτιστικά σώματα είναι λεπτότερα συμβάλλοντας στην έντονα σπορ εικόνα της M5.
Στο πίσω μέρος, εντύπωση προκαλεί ο νέος σπορ διαχύτης που φιλοξενεί τις 2 διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Καινούργιας σχεδίασης είναι και ο κομψός προφυλακτήρας ομορφαίνοντας ακόμη περισσότερο το αυτοκίνητο.
Ο σχεδιασμός φυσικά παραμένει ίδιος και στην κορυφαία M5 Competition με την προσθήκη μαύρων αποχρώσεων στις λεπτομέρειες. Η γρίλια, τα καπάκια των καθρεπτών, οι εξατμίσεις, η πίσω αεροτομή και όλα τα M σήματα είναι από μαύρο χρώμιο. Το αποτέλεσμα σίγουρα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό.
Περνώντας στο εσωτερικό η εικόνα είναι η γνώριμη της BMW. Συντηρητικό αλλά εργονομικό στυλ με αρκετή δόση σπορ αίσθησης. Νέες, μεγαλύτερες οθόνες σε ταμπλό και καντράν, 12.3 ιντσών, φιλοξενούν όλα τα απαραίτητα πλέον gadget της σύγχρονης τεχνολογίας.
Σίγουρα η BMW φρόντισε μέσω των δερμάτινων επενδύσεων σε καθίσματα και ταμπλό να ενισχύσει και την εικόνα πολυτέλειας και σαφώς το πέτυχε.
Στα μηχανικά, οι Γερμανοί δεν άλλαξαν κάτι. Όχι οτι έπρεπε κιόλας! Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός V8 bi-turbo κινητήρας 4.4 λίτρων με απόδοση 600 ίππων και 750 Nm ροπής στην περίπτωση της M5. Στην μεγαλύτερη Competition έκδοση, το μοτέρ βγάζει 617 ίππους και ίδια ροπή.
Όσο για τις επιδόσεις; Μόλις 3.2” στο 0-100 για την M5 και 3.1” για την Competition. Η τελική ταχύτητα και στις 2 περιπτώσεις περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Με τον έξτρα M Drivers Package εξοπλισμό όμως, πιάνει τα…305!
Όπως και στην προηγούμενη γενιά, η κίνηση μεταφέρεται μέσω του xDrive και στους 4 τροχούς. Υπάρχει όμως δυνατότητα απενεργοποίησης όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και μετάδοση της κίνησης πίσω για…ατελείωτο παιχνίδι. Πάντα στα πλαίσια της νομιμότητας βέβαια.
Η νέα BMW M5 αναμένεται στους δρόμους τον Αύγουστο με τιμή που θα ξεκινά από τα 100.000€, στη Γερμανία πάντα.
Είναι πολλά για ένα τέτοιο petrolhead όνειρο; Γιατί καλή και άγια η M2 αλλά αυτή η “5άρα” μας ταιριάζει καλύτερα.
Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας