Συγκρίνοντας την παλιά Toyota GT86 με τη νέα GR86
Συγκρίνοντας την παλιά Toyota GT86 με τη νέα GR86
ο νέος είναι ωραίος ή μήπως όχι;
Μόλις πριν από δύο ημέρες η Toyota αποκάλυψε τον αντικαταστάτη της petrolhead GT86, ενός από τα τελευταία σκληροπυρηνικά fun to drive αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας. Ο…επίγονος με το μοδάτο όνομα GR86 όμως είναι αρκετά διαφορετικός, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά…Ας δούμε τις βασικές διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων.
Στο μπροστινό μέρος και ξεκινώντας από τα χαμηλά, οι διαφορές είναι εμφανείς. Οι προβολείς ομίχλης έχουν εξαφανιστεί από τις δύο γωνίες χαμηλά και στη θέση τους έχουν τοποθετηθεί αντίστοιχες εισαγωγές αέρα σε κάθετο σχήμα.
Επιπλέον, η κεντρική εισαγωγή στον προφυλακτήρα είναι πλέον περισσότερο τετραγωνισμένη σε σχέση με το τραπέζιο σχήμα της GR86. Λεπτότερα είναι και τα κυρίως φωτιστικά σώματα τονίζοντας ακόμη περισσότερο το έντονο σπορτίφ ύφος του νέου μοντέλου. Επιπλέον, το καπό της GR86 ξεχωρίσει και από τις δύο έντονες ακμές αριστερά και δεξιά, πάνω από τους τροχούς.
Κοιτώντας το νέο μοντέλο από το πλάι, δεν μπορείς παρά να προσέξεις τα έντονα “πρησμένα” πίσω φτερά που δίνουν εικόνα “αγριμιού” αλλά και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα πίσω από τους εμπρός τροχούς.
Από την GR86 μοντέλο, απουσιάζει και η κεραία του ραδιοφώνου στην οροφή που πλέον θεωρείται παρωχημένη.
Στο πίσω μέρος οι διαφορές είναι πιο καθαρές καθώς το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου θυμίζει έντονα CH-R αλλά και λίγο από… Yaris, χωρίς να μπορούμε να καταλάβουμε αν αυτό είναι κολακευτικό ή όχι…Πάντως τα πίσω φώτα πλέον έχουν μια στενόμακρη σχεδίαση και ενώνονται μεταξύ τους κατά μήκος με ένα λεπτό σώμα.
Το παρόν δίνουν οι διπλές εξατμίσεις εντός του ανασχεδιασμένου διαχύτη ενώ μάλλον “πικρή” γεύση μας άφησε η αντικατάσταση του τριγωνικού προβολέα ομίχλης με ένα νέο, ορθογώνιου σχήματος.
Στο εσωτερικό τα πάντα έχουν αλλάξει – και ευτυχώς – γιατί τα σημάδια του χρόνου ήταν έντονα για την GT86. Σκληρά πλαστικά φθηνής όψης που δεν ταίριαζαν με το ύφος της κατασκευής, έδωσαν τη θέση τους στο νέο, σαφώς ποιοτικότερο, μοντέρνο σαλόνι. Παρών στο ταμπλό οι απαραίτητες hi-tech οθόνες με τα σχετικά “μπιπλίκια”. Λεπτομέρεια, η GR86 έχει ακόμη μηχανικό χειρόφρενο! Ευτυχώς…
Στη νέα GR86, την ισχύ παρέχει ένα old school ατμοσφαιρικό μοτέρ 2.4 λίτρων με απόδοση 232 ίππων και 250 Nm ροπής που μεταφέρονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός manual ή αυτόματου σασμάν 6 σχέσεων. Εσείς επιλέγετε…Το παλιό μοντέλο κινούνταν από έναν επίσης ατμοσφαιρικό κινητήρα 2.0 λίτρων με ισχύ 200 αλόγων.
Με το χέρι στην καρδιά και αν σας έδιναν τα κλειδιά, ποιο θα προτιμούσατε; Την “αειθαλή” και πιο αδύναμη GT86 ή τη δυνατότερη GR86 που θυμίζει κάτι από… Nissan 370Z;
Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας