“Χωμάτινοι” νικητές οι Τσουλόφτας-Ελία στο 54ο Ράλλυ ΔΕΘ

“Χωμάτινοι” νικητές οι Τσουλόφτας-Ελία στο 54ο Ράλλυ ΔΕΘ

με καιρικές συνθήκες που θύμιζαν Ράλλυ Ουαλίας

Υπό ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες διεξήχθη το χωμάτινο σκέλος του 54ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. που αποτελούσε τον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Η βροχή που έπεφτε ασταμάτητα στην περιοχή τις τελευταίες ημέρες δημιούργησε προβλήματα στις ειδικές διαδρομές, αφού κάποια σημεία του “Ωραιοκάστρου” ήταν αδιάβατα λόγω λάσπης. Αποτέλεσμα των ακραίων καιρικών φαινομένων ήταν να αποφασιστεί η ακύρωση των δύο περασμάτων της ειδικής “Ωραιόκαστρο” και η διεξαγωγή μόνο της ειδικής “Μεσαίο” δύο φορές. Ο κόσμος, παρά τη συνεχή βροχή, ανέβηκε στο βουνό για να παρακολουθήσει τον αγώνα, πρωτόγνωρο γεγονός για την περιοχή, ενώ και τα πληρώματα που συμμετείχαν μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για τις διαδρομές, την κατάσταση των οποίων επιβάρυνε η δυνατή βροχή.

Στο αγωνιστικό σκέλος, ταχύτεροι όλων ήταν οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Στέλιος Ηλία με Volkswagen Polo R5 που από την πρώτη κιόλας διαδρομή δημιούργησαν σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους. Το έργο τους μάλιστα έγινε πιο εύκολο, λόγω της εγκατάλειψης των κυριότερων αντιπάλων του. Οι Γιώργος Κεχαγιάς- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 Evo) εγκατέλειψαν από μικροέξοδο στα πρώτα χιλιόμετρα της power stage, με το αυτοκίνητο τους να κολλάει στη λάσπη κάθετα στο δρόμο και να διακόπτεται προσωρινά η ειδική, ενώ οι Σωκράτης Τσολακίδης- Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia Rally2 Evo) εγκατέλειψαν στο service park μετά την πρώτη διαδρομή λόγω μηχανικής βλάβης. Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας μάλιστα δήλωσε στον τερματισμό ότι η ειδική διαδρομή που πραγματοποιήθηκε ήταν η καλύτερη που έχει συμμετάσχει στην καριέρα του!

Δεύτεροι ολοκλήρωσαν οι περιχαρείς Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte (Skoda Fabia Rally2 Evo) με το πλήρωμα να μένει ενθουσιασμένο από την επίσκεψη του στη Θεσσαλονίκη, όπου ο οδηγός, κάτοικος Βελγίου, έχει αρκετούς συγγενείς. Αυτός ήταν ο καλύτερος τερματισμός για το πλήρωμα φέτος στο πρωτάθλημα που τους ανέβασε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.

Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Θέμης Χαλκιάς- Ανδρέας Βίγκος (Ford Fiesta R5) με τον οδηγό να λαμβάνει και το κύπελλο του πρώτου αθλητή του Α.Ο.Θ. στον αγώνα! Τα δύο πληρώματα που ακολούθησαν τους νικητές στο βάθρο, έλαβαν εικονικό χρόνο στην power stage, αφού σταμάτησαν προσωρινά στο σημείο εξόδου των Κεχαγιά- Τσαούσογλου.

Νικητές της κατηγορίας F2 και τέταρτοι γενικής έφτασαν στον τερματισμό οι Γιάννης Μποζιονέλος- Βαγγέλης Παναρίτης με το θηριώδες Ford Escort RS 2000 που ταξίδεψαν από το Άργος για να συμμετάσχουν τιμώντας τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Θεσσαλονίκης.

Στην γενική κατάταξη ακολούθησαν οι Νίκος Ντάβαρης- Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ήταν και οι πρώτοι των κατηγοριών C2 και Ν οι οποίες δεν προσμέτρησαν.

Όμορφη προμηνύονταν η μάχη της κατηγορίας C5 με τρία νεαρά πληρώματα αγωνιστικών κατηγορίας R2/Rally4 να έχουν πολλές πιθανότητες για τη νίκη. Στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν τελικά οι “Backo”- “Άρης Ιαβέρης” (Ford Fiesta R2) που υπερίσχησαν των Παναγιώτη Ισμαήλου- Allan Harryman (Peugeot 208 R2). Ο νεαρός νικητής που κατάγεται από την Θεσσαλονική σημείωσε την πρώτη του φετινή νίκη στην κατηγορία, με τους αντιπάλους του να μένουν με το παράπονο ότι δεν κατάφεραν να παλέψουν για να ανατρέψουν την εις βάρος τους κατάσταση στην power stage, η οποία ακυρώθηκε για τα πιο πίσω πληρώματα λόγω εξόδου αγωνιστικού. Οι τρίτοι διεκδικητές του τίτλου της C5, Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης είχαν έξοδο στο πρώτο πέρασμα της ειδικής, στο ίδιο σημείο που σταμάτησαν τον αγώνα τους και οι Κεχαγιάς- Τσαούσογλου και Σπανός- Γκότοβος (Subaru Impreza WRX Sti).

Γλυκόπικρη είναι η γεύση που αφήνει η επιστροφή του χώματος στην Βόρεια Ελλάδα μετά από πολλά χρόνια. Οι άνθρωποι του Α.Ο.Θ. κρατάνε τα θετικά, που σχετίζονται με τη σχεδίαση του αγώνα με τις ελάχιστες απλές διαδρομές και τα κολακευτικά λόγια των οδηγών που συμμετείχαν για τη φύση των ειδικών. Δυστυχώς ο καιρός δεν ήταν στο πλευρό τους με αποτέλεσμα να μην χαρούν όλοι τον αγώνα, όπως θα θέλανε. Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης δεν το βάζει κάτω και σκοπεύει να καθιερώσει τον χωμάτινο αγώνα στη Θεσσαλονίκη ζητώντας την ένταξη του στο πρόγραμμα και της επόμενης χρονιάς. Και του χρόνου!

Contact Us