Νέα Honda CMX1100 Rebel

Νέα Honda CMX1100 Rebel

H οικογένεια των custom μοτοσυκλετών της Honda μεγαλώνει καθώς δίπλα στην CMX 500 Rebel έρχεται να προστεθεί η CMX1100 Rebel.

Σχεδιασμένη για να μπορεί να καλύψει χιλιόμετρα τόσο σε χαλαρό ρυθμό όσο και σε γρήγορο ρυθμό σε δρόμους με στροφές.

Το βάρος της, φορτωμένη με υγρά, δεν ξεπερνάει τα 223 κιλά και η σέλα θα βολέψει και τους κοντύτερους αναβάτες καθώς είναι τοποθετημένη επάνω στο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο στα 700 χλστ. από το έδαφος.

2021 HONDA CMX1100 REBEL

Το πιρούνι εμπρός είναι 43 χλστ. και πίσω φοράει διπλά αμορτισέρ ενώ τα φρένα είναι μπροστά είναι τετραπίστονα με ακτινινές δαγκάνες

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 1.084 κ.εκ. της μεγάλης Rebel προέρχεται από την CRF1100L Africa Twin και αποδίδει 87 ίππους και 98 Nm ροπής διαθέσιμα από χαμηλά.

Η απέριττη σχεδίαση της Rebel εντυπωσιάζει με το μινιμαλισμό της. Τα μεταλλικά φτερά εμπρός και πίσω καλύπτουν τους φαρδείς τροχούς, ενώ ο στρογγυλός προβολέας συνδυάζει κλασική εμφάνιση με LED τεχνολογία, αναπαράγοντας τη σχεδίαση του ψηφιακού LCD οργάνου με τις φωτεινές ενδείξεις σε μαύρο φόντο.

Η σέλα του συνεπιβάτη ξεβιδώνεται και αφαιρείται εύκολα ενώ κάτω από την custom εμφάνιση κρύβεται η τελευταία λέξη της τεχνολογίας: ο ηλεκτρονικός έλεγχος του γκαζιού Throttle By Wire (TBW) περιλαμβάνει τρία βασικά προγράμματα οδήγησης και ένα τέταρτο που μπορεί να ρυθμίσει πλήρως ο αναβάτης. Όσο για το σύστημα Selectable Torque Control της Honda (HSTC) ρυθμίζεται επίσης σε τρία στάδια.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης Wheelie Control για τον έλεγχο ανύψωσης του τροχού στην επιτάχυνση και cruise control, ενώ προαιρετικά η μοτοσυκλέτα διατίθεται με το μοναδικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) 6 σχέσεων της Honda.

Πηγή: Δελτίο τύπου Honda Moto