Νέα Ford Mustang
Νέα Ford Mustang
Με V8 κινητήρα 5 λίτρων
Η Ford αποκάλυψε την ολοκαίνουργια Mustang, η οποία μεταμορφώνει το σπορ κουπέ μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ανά τον κόσμο στην πιο διασκεδαστική στην οδήγηση Mustang που κατασκευάστηκε ποτέ,μέσα από μια πιο αιχμηρή σχεδιαστική προσέγγιση, ένα πλήρως επανασχεδιασμένο ψηφιακό cockpit και έναν προηγμένο, νέο V8 κινητήρα.
«Η επένδυση σε μία νέα γενιά για λογαριασμό τηςMustangαποτελεί μια μεγάλη δήλωση σε μια εποχή που πολλοί από τους ανταγωνιστές μας εγκαταλείπουν τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο JimFarley, CEO,FordMotorCompany. «Η Ford, ωστόσο, τροφοδοτεί το δικό της σχέδιο ανάπτυξης στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, προσθέτοντας συνδεδεμένη τεχνολογία, δυναμικές εκδόσεις και υβριδικές επιλογές στα πιο κερδοφόρα και δημοφιλή αυτοκίνητά μας –όλα στην οικογένεια FordBlue– πέρα από την επένδυση 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2026».
Ο αντίκτυπος της Mustang ξεπερνά τα 10 και πλέον εκατομμύρια αντίτυπά της που πουλήθηκαν κατά τη διάρκεια των 58ετών συνεχούς παραγωγής της, καθώς έχει πραγματοποιήσει χιλιάδες εμφανίσεις στον κινηματογράφο, την τηλεόραση, τη μουσική σκηνή και τα βιντεοπαιχνίδια, όντας ταυτόχρονα το όχημα με τα περισσότερα likes στο Facebook.
Ο κόσμος λατρεύει τηνMustang. Από τότε που παρουσιάστηκε η τελευταία, ολοκαίνουργια γενιά τηςτο 2014, η Mustangείναι το σπορ κουπέ μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο κάθε χρόνο.
Αθλητικές επιδόσεις
Το νέο coupe, καθώς και η έκδοση convertible,αναβαθμίζουν τον σπορ χαρακτήρα της Mustang, με βελτιωμένο hardwareκαι λογισμικό, καθώς και ειδικές ρυθμίσεις, που συνδυάζονται με έναν νέο V8 κινητήρα 5,0 λίτρων τέταρτης γενιάς (Gen IV) που παρέχει ακόμη μεγαλύτερη απόκριση και απόδοση.
«Αυτή είναι η πιο σπορ Mustang μέχρι τώρα, και εμπνέει αυτοπεποίθηση», δήλωσε ο EdKrenz, Mustang chief name plate engineer. «Είτε οδηγεί κανείς μια Mustangμε αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, χάρη στα προφίλ οδήγησης και τον βελτιστοποιημένο κινητήρα, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, είμαστε πλέον σε θέση να προσφέρουμε στους οδηγούς κορυφαίες επιδόσεις παντού, από τους αγαπημένους τους δρόμους μέχρι την πλησιέστερη για αυτούς πίστα».
Η νέα Mustang GT διαθέτει νέο σύστημα αερόψυξης με διπλή εισαγωγή αέρα και διπλές πεταλούδες εισαγωγής, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες και επιτρέποντας υψηλότερους ρυθμούς ροής του αέρα.
Οι δυνατότητες της νέας Mustang βελτιστοποιούνταισε μια ποικιλία συνθηκών χάρη στα έξι προφίλ οδήγησης: ταNormal, Sport, Slippery, Drag και Track που πλαισιώνονται από ένα επιπλέον, το οποίο προσφέρει πολλές ρυθμίσεις, οι οποίες προσαρμόζονται ανάλογα με τις εκάστοτε προτιμήσεις του οδηγού. Καθώς ο οδηγός επιλέγει κάθε mode, τα αντίστοιχα γραφικά υψηλής πιστότητας στον ψηφιακό πίνακα οργάνων σηματοδοτούν την ενεργοποίησή του.
Η απόκριση στην οδήγηση έχει βελτιωθεί χάρη στην καλύτερη επικοινωνία του ταχύτερου πλέον τιμονιού με τους τροχούς, γεγονός που ενισχύει τη δυναμική του οχήματος στις στροφές.
Το rev-matching, το οποίο κρατά ψηλά τις στροφές του κινητήρα όταν ο συμπλέκτης είναι ενεργοποιημένος για να διατηρηθεί η παροχή μέγιστης ροπής κατά τη διάρκεια των χειροκίνητων αλλαγών ταχυτήτων, είναι στάνταρ στην MustangGT, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια.
Η Mustang GT προσφέρεταιμεαυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων ή με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Το πακέτο PerformancePack είναι στάνταρ και περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, φρένα 19 ιντσών της Brembo καθώς και το σύστημαActiveValveExhaust που εξασφαλίζειδιαφορετικούς ήχους κινητήρα που ταιριάζουν σε διαφορετικά σενάρια οδήγησης.Η προαιρετική ενεργή ανάρτηση MagneRide®3 παρακολουθεί τα «δρώμενα» χίλιες φορές το δευτερόλεπτο και χρησιμοποιεί έναυγρό που ελέγχεται ηλεκτρονικά,ρυθμίζοντας την απόσβεση ανάλογα με τις συνθήκες.
Καθηλωτικές ψηφιακές εμπειρίες εστιασμένες στον οδηγό
Πίσω από την εμβληματική εξωτερική σιλουέτα της Mustang έβδομης γενιάς κρύβεται το πιο προηγμένο τεχνολογικά καιπιο οδηγοκεντρικόcockpitπου έχει δημιουργήσει ποτέ η Fordγια το εμβληματικό σπορ μοντέλο της, συνδυάζοντας ιδανικά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Το πιο αξιοσημείωτοεδώ είναι η αφαίρεση του παραδοσιακού διπλού «φρυδιού» στο άνω τμήμα του ταμπλό, επιλογή που ανοίγει το δρόμο για μια ρέουσα, ντυμένη με γυαλί, ανοιχτή κεντρική οθόνη που πλημμυρίζει από τεχνολογία.
Πίσω από το νέο, παχύτερο, τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,4 ιντσών, ο οποίος μπορεί να παραμετροποιηθείπροκειμένου να εμφανίζει διαφορετικές διατάξεις και νέα, προσαρμόσιμα γραφικά, ανάλογα με το προφίλ οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός.
«Εκμεταλλευόμαστεκάθε pixel», δήλωσεο Craig Sandvig, Ford Mustang interaction design manager. «Μπορούμε να είμαστε δημιουργικοί παρουσιάζοντας τις απαραίτητες πληροφορίες οδήγησης, και να δώσουμε στον οδηγό τον έλεγχο της επιλογής χρωμάτων, των κλασσικών ενδείξεων μιαςMustang ή ακόμα και μια χαλαρωτική οθόνηστην οποία εμφανίζονται μόνο ελάχιστες λεπτομέρειες».
Αυτός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων «ρέει» απρόσκοπτα προς μια κεντρική οθόνη SYNC 44με διαγώνιο 13,2 ιντσών που βρίσκεται ενσωματωμένη πίσω από το ίδιοκομμάτι γυαλιού, με αισθητή γωνία προς τον οδηγό. Η εργονομική τοποθέτηση αυτών των οθονών παρέχειευανάγνωστες πληροφορίες και εύκολα στην πρόσβασή τους χειριστήρια, τα οποία δημιουργούν σε συνδυασμό μια καθηλωτική ψηφιακή εμπειρία.
Οι πλήρως προσαρμόσιμες οθόνες και ο εσωτερικός φωτισμόςτης νέαςMustangσας καλωσορίζουν με σκούρα χρώματα και χάλκινες αποχρώσεις, σε αντιστοιχία με εκείνα πουχρησιμοποιεί η MustangMach-E. Τα τελευταία μπορούν να ρυθμιστούν πλήρως από τον χρήστη σε τόνους που έχει επιλέξει ο ίδιος, ενώ ο πίνακας οργάνων προσαρμόζεται ανάλογα με το επιλεγμένο DriveMode. Όταν ο οδηγός επιλέξει το εξατομικευμένο προφίλ οδήγησης, εμφανίζεται μια απεικόνιση τουset-upτου αυτοκινήτου στην κεντρική οθόνη, χρησιμοποιώντας το λογισμικό UnrealEngine 3D. Με την αλληλεπίδραση με την οθόνη αφής, οι ρυθμίσεις του οχήματος μπορούν να προσαρμοστούνπεριστρέφοντας εικονικά το αυτοκίνητο μέσω του σχετικού γραφικού.
«Γνωρίζαμε τι ήθελαν οι πελάτες –την πιο ψηφιακή Mustang που δημιουργήθηκε ποτέ, διατηρώντας παράλληλα το τόσο σημαντικό cockpit που εστιάζει στον οδηγό», δήλωσε ο RicardoGarcia,Fordinterior design manager. «Η κατάργηση ορισμένων φυσικών κουμπιών, όπως εκείνα του κλιματισμού και του ραδιοφώνου, και η ενσωμάτωσή τους σε μια ψηφιακή οθόνη απεδείχθη στις έρευνες ότι ήταν δημοφιλήςανάμεσα στους Millennials, τηνGen-Z και τους παραδοσιακούς οδηγούς της Mustang».
Η επόμενη γενιά Mustang αποκτά ένα φρέσκο σχεδιασμό εσωτερικού χώρου που αναπτύχθηκε ειδικά για το μοντέλο με στόχο τη δημιουργία του πιο οδηγοκεντρικούcockpit στην ιστορία της Mustang. Το αυτοκίνητο διαθέτει δερμάτινα καθίσματα και πλαστικά με μαλακή αφή στο ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών,καθώς και δερμάτινο τιμόνι.
Τα μοντέλα με πλουσιότερο εξοπλισμό επωφελούνται από μια επιλογή ραφώνδιαφόρων χρωμάτων για το τιμόνι και ένα μοναδικό σχέδιο επενδύσεων σε όλη την κεντρική κονσόλα, που συμπληρώνεται από χρωματικά ασύμμετρες ρίγες στις ζώνες ασφαλείας.
Με την μετακίνηση αρκετών λειτουργιών στην οθόνη αφής του αυτοκινήτου έχει απελευθερωθεί σημαντικός χώρος στην κεντρική κονσόλα που τώρα ενσωματώνει και μια ασύρματη βάση φόρτισης κινητού τηλεφώνου.
Το πιο πρόσφατο σύστημα SYNC 4 της Ford είναι πλήρως συμβατό με AppleCarPlay καιAndroid Auto, 5 το οποίο ενσωματώνεται άψογα με την εφαρμογή FordPass. 6 Όπως και με τηναμιγώς ηλεκτρικήMach-E, η ολοκαίνουργια Mustang διαθέτει δυνατότητα ασύρματης ενημέρωσης Ford Power-Up.
Οι θύρες USB που είναι εγκατεστημένες πίσω από τιμόνι καιπάνω από το ύψος της κεφαλής του οδηγού είναι βολικά τοποθετημένες προκειμένου να υποστηρίζουν τη λειτουργία καμερών για χρήση σε πίστα, χωρίς την παρεμβολή καλωδίων στην καμπίνα.
Το πιο πρόσφατο ηχοσύστημα της B&O7 παρέχει κορυφαίο ήχο μέσω 12 ηχείων και ενός subwoofer. Στο σύστημα περιλαμβάνεται η τεχνολογίαElectronicSoundEnhancement της Ford που ενισχύει τον ήχο του κινητήρα που φτάνει απευθείας στην καμπίνα.
Εντυπωσιακή σχεδίαση με διαχρονικά στοιχεία Mustang και περισσότερη εξατομίκευση
Το χαμηλό, οριζόντιο φρύδι στο μπροστινό μέρος του χαρακτηριστικού καπό τριών τμημάτων ευθυγραμμίζεται με τους νέους προβολείς LED για να δημιουργήσει ένα πιο επιθετικό μπροστινό μέρος, επηρεασμένο απότη σχεδίαση που είδαμε στις Mustangτης δεκαετίας του 1960. Το συγκεκριμένο τμήμα έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να προσφέρει επίσης βελτιωμένη προστασία στους πεζούς σε περίπτωση ατυχήματος. Η κομψή γραμμή οροφής της νέας Mustangκαι ο κοντύτερος πίσω πρόβολος ακολουθούν πιστά τις αναλογίες της πρώτης γενιάςMustang, ενώ οι διευρυμένοι πίσω ώμοι προτάσσουν την ισχύ του αυτοκινήτου με μοναδικότρόπο.
Το διευρυμένο σε πλάτος πίσω μέρος φιλοξενεί έναν νέο και αιχμηρό χαρακτηριστικό φωτισμό με τρεις μπάρες, ενώ ο επανασχεδιασμένος διαχύτης συμβάλλει στη βελτιωμένη αεροδυναμική ισορροπία.
Για πρώτη φορά, κάθε μοντέλο της νέας Mustangδιαθέτει το δικό του, μοναδικό εμπρός μέρος, επιτρέποντας με τον τρόπο αυτό στους πελάτες να επιλέξουν την εμφάνιση που ταιριάζει καλύτερα στις δικές τους απαιτήσεις. Η Mustang GT, η καρδιά της οικογένειαςMustang, διαθέτει μεγαλύτερα ανοίγματα στη μάσκα, τα οποία είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτρέπουν αυξημένη ροή αέρα αλλά και να αντανακλούν την αύξηση της ισχύος και τη βελτίωση των επιδόσεων. Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου βελτιστοποιείται περαιτέρω τόσο με την προσθήκη νέων αεραγωγών στο καπό, όσο και με τον επανασχεδιασμό του εμπρόσθιου splitter.
«Η Mustang GT έχει μοναδικά στιλιστικά στοιχεία που εκπληρώνουν την υπόσχεσή τους για υψηλές επιδόσεις», δήλωσε ο ChristopherWalter, FordMustangdesignmanager. «Η νέα Mustang είναι πιο δουλεμένη και πιο αιχμηρή, και στηρίζεται στην κλασική ευφυΐα και διαχρονικότητα της Mustang».
Πιστή στην παράδοσή της, ηMustangConvertible συνεχίζει να προσφέρει μέγιστη ελευθερία και επαφή με τη φύση. Η πλήρως επενδεδυμένη και με κορυφαία μόνωση υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει με ένα απλό άγγιγμα και με την απαγκίστρωση της σχετικής κεντρικής ασφάλειας στο εσωτερικό. Η συμπαγής σχεδίαση της οροφής και η υιοθέτησημιας ανεξάρτητης ανάρτησης στον πίσω άξονα συμβάλλουν επίσης στη δημιουργία ενός ευρύχωρου πορτμπαγκάζ που μπορεί να φιλοξενήσει έως και δύο τσάντες γκολφ.
Κάτω από το καπό ένα νέο κάλυμμαγια τον κινητήρα, μια μαύρη μπάρα θόλων, ένα επανασχεδιασμένο σήμα, καθώς και οι πιο προσεγμένες καλωδιώσεις και σωληνώσεις συμβάλλουν στη βελτίωση της αισθητικής του χώρου που φιλοξενείται η καρδιά της νέαςMustang. Ο ειδικός φωτισμός και τα αντίστοιχα γραφικά στις οθόνες της Mustang καλωσορίζουν επίσης τους πελάτες όταν πλησιάζουν το όχημα.
Η ολοκαίνουργια Mustangλανσάρεται με 12 χρωματικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των τριών νέων αποχρώσεων BlueEmber, VaporBlue και YellowSplash. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν ανάμεσα σεμαύρες ή κόκκινες δαγκάνεςφρένων της Brembo, όλες με το λογότυπο Mustang, καθώς και δύο νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 19 ιντσών.
Περισσότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας, περισσότερη τεχνολογία
Η έβδομη γενιά Mustangστις εκδόσεις coupeκαι convertible είναι εξοπλισμένη με τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού επόμενης γενιάςτης Ford, όπως και στη MustangMach-E, περιλαμβάνοντας SpeedSignRecognition, IntelligentAdaptive Cruise Control με λειτουργία stop&go, LaneCenteringAssist, EvasiveSteerAssistκαιReverseBrakeAssist.8Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό είναι το ActivePotholeMitigation, το οποίο παρακολουθεί συνεχώς την ανάρτηση, το αμάξωμα, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα πέδησης και προσαρμόζει ανάλογα την απόκριση της ανάρτησης. Το StolenVehicle Services 9 – μια λειτουργία μέσω της εφαρμογήςFordPass6 που παρέχει 24ωρη υποστήριξη σε περίπτωση κλοπής – είναι επίσης νέα στη Mustang.
Οι ιδιοκτήτες μπορούν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τη Mustang μέσω της εφαρμογής FordPassκαι με άλλους τρόπους, χρησιμοποιώντας απομακρυσμένες λειτουργίες,όπως η απομακρυσμένη εκκίνηση και στάση του οχήματος, το κλείδωμα/ξεκλείδωμα θυρών, ο προγραμματισμός μιας ώρας εκκίνησης, ο εντοπισμός του οχήματος και οι έλεγχοι υγείας και κατάστασης του οχήματος.10 Η εφαρμογή FordPassπροσφέρει άμεσα στους χρήστεςσημαντικές πληροφορίες για το όχημα, συμπεριλαμβανομένων των επιπέδων καυσίμου και λαδιού, του ιστορικού σέρβις καθώς και πληροφορίες που σχετίζονται με την εγγύηση.
Η νέα MustangDarkHorse προσφέρει απόλυτες δυνατότητες σε πίστα
Μαζί με τη νέα Mustang GT,η Fordπαρουσιάζει και τηMustangDarkHorse, που αποτελεί όχι μόνο την απόλυτη έκδοση του μοντέλου για χρήση σε πίστα, αλλά και το όχημα που θα αποτελέσει τον θεμέλιο λίθογια την παρουσία της εταιρείας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Βασισμένη στον σπορ χαρακτήρα, τον πιο αιχμηρό σχεδιασμό και τις ψηφιακές εμπειρίες της έβδομης γενιάς Mustang, η σειρά DarkHorse προσφέρει την πιο εστιασμένη συμπεριφορά και απόδοση στην πίστα από οποιαδήποτε άλλη Mustang μέχρι σήμερα.
«Πήραμε την ολοκαίνουργια Mustang, το καλύτερο σε απόδοση από τονV8 κινητήρα των 5,0 λίτρων, και προσθέσαμε ισχύ, βελτιώσαμε την αεροδυναμική, τα ελαστικά, το σύστημα διεύθυνσης, και δημιουργήσαμε ένα διαδραστικόcockpit για να κατασκευάσουμε μια Mustang που ξεπερνά κάθε Mustang 5.0Lπου προηγήθηκε», είπε ο Krenz.
Στην καρδιά αυτής της νέας Mustang βρίσκεται μια έκδοση του ολοκαίνουργιουV8 κινητήρα τέταρτης γενιάς (Gen IV) με υψηλότερη απόδοση, νέους εκκεντροφόρους και μοναδικό tuning, σε συνδυασμό με διπλές πεταλούδες εισαγωγής που παρέχουν διπλάσια ποσότητα φρέσκου αέρα στον κινητήρα με στόχο τη μέγιστη απόδοση. Η έκδοσηDarkHorse διατίθεται στάνταρ με ένα μοναδικό εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο TREMEC με επιλογέα που κοσμείται από μια μπίλια τιτανίου κατασκευασμένη μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης- αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο – ή με το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων της Ford με paddles στο τιμόνι.
Η MustangDarkHorse διατίθεται στάνταρ με το PerformancePackage που αναβαθμίζει τις επιδόσεις και περιλαμβάνει ένα ψυγείο λαδιού για το κιβώτιο ταχυτήτων (αυτόματη έκδοση), ένα νερού με μοναδικό σχεδιασμό, χαμηλότερο βάρος, μεγαλύτερη ικανότητα απαγωγής της θερμότητας και πιο ισχυρούς ανεμιστήρες, ένα για τον πίσω άξονα και ένα βοηθητικό λαδιού. Ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen μεγιστοποιεί τα παρεχόμενα επίπεδα πρόσφυση για βελτιωμένη επιτάχυνση και ισορροπία στις στροφές.
Το όλο πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα μοναδικό tuning, με μεγαλύτερη πίσω αντιστρεπτική δοκό, heavy-duty εμπρός αμορτισέρ, εμπρός φρένα 19 ιντσών με δαγκάνες σταθερού εμβόλου με μεγαλύτερους ρότορες, μπάρα θόλων, ειδική πίσω ενίσχυσησχήματος«K», διαφορικό τύπουTorsen, τροχούς διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (19 x 9 ίντσες εμπρός και 19 x 9,5 ίντσες πίσω) και ελαστικά Pirelli P-Zero PZ4. Η ενεργή ανάρτηση MagneRide®3είναι στάνταρ, προσφέροντας βελτιστοποιημένη συμπεριφορά σε δρόμο και πίστα.
Το ηλεκτρονικό driftbrake2 φέρνει μια νέα τεχνολογία στην πίστα, ξεκλειδώνοντας τις ικανότητεςπλαγιολίσθησης της πισωκίνητηςMustangσε συνδυασμό με τη γοητεία και τη λειτουργικότητα ενός παραδοσιακού, μηχανικού χειρόφρενου. Το PerformanceElectronicParkingBrake έχει σχεδιαστεί τόσο για αρχάριους οδηγούς, ώστε να μαθαίνουν και να βελτιώνουν τις δεξιότητές τους στο drift, όσο και για τους πιο έμπειρους που αναζητούν μια έτοιμη λύση για τους αγώνες.
Η έκδοσηDarkHorse διαθέτει επίσης οπτικές αναβαθμίσεις που έχουν υιοθετηθείτόσο γιανα αντικατοπτρίζουν τη θέση της ως την κορυφαία εκδοχή της έβδομης γενιάςMustang, όσο και για να αυξάνουν τις ικανότητές της στην πίστα.
«Είναι κάτι περισσότερο από ένα νέο όνομα. Η DarkHorse φέρνει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα στη Mustang, η οποία είναι εκλεπτυσμένη, αλλά ταιριάζει απόλυτα στον διπλό της σκοπό για υψηλή απόδοση σε δρόμο και πίστα», δήλωσε ο JoelPiaskowski, globaldirector, FordDesign. «Οι οπτικές αλλαγές, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, στέλνουν το μήνυμα ότι ηDarkHorse έχει μια κατευθυνόμενη εστίαση στην απόδοση. Οι μηχανικές αλλαγές ενισχύουν τον σκοπό τηςDarkHorse, παρέχοντας στον οδηγό αυξημένη εμπιστοσύνη και ικανότητα».
Στο εμπρός μέρος, ένα τολμηρό γραφικό περιβάλλει τους σκουρόχρωμους προβολείς LED, οι οποίοι πλαισιώνουν μια μοναδική γυαλιστερή μαύρη μάσκα με τραπεζοειδή σχεδίασηκαθώς και ένα επανασχεδιασμένο κάτω εμπρός προφυλακτήρα σε high-glossαπόχρωση. Οι πλαϊνές ποδιές και η σταθερή πίσω αεροτομή, ο μοναδικός διαχύτης, ο οποίος αντλεί έμπνευση από τους αγώνες και οι σκουρόχρωμεςτετραπλές απολήξεις της εξάτμισης,αποτελούν τα σχεδιαστικά στοιχεία που καταδεικνύουν την εστίαση της έκδοσης στην υψηλή απόδοση εντός πίστας.
Τα παραδοσιακά σήματα Mustang αντικαθίστανται με ένα νέο λογότυπο DarkHorse στους θόλους τωνεμπρός τροχών, στην πόρτα του χώρου αποσκευών και στα μαρσπιέ των θυρών, ενώ η ανοδιωμένηπαραλλαγήDarkTarnishτου διάσημου ponyεξακολουθεί να διακοσμεί το εμπρός μέρος. Στο εσωτερικό, το μοναδικό σήμα DarkHorse αντικαθιστά το γνωστό pony της Mustang στον πίνακα οργάνων καιτις ψηφιακές οθόνες. Κάθε αυτοκίνητο διαθέτει επίσης έναν ξεχωριστό αριθμό πλαισίου.
Μοναδική στη MustangDarkHorse είναι η μεταλλική βαφή BlueEmber – μια cool, σκούρα απόχρωση που εκπέμπει μια ζεστή λάμψη όταν αιχμαλωτίζει το φως. Μια επιλογή από βαμμένα ή μη γραφικά που διατρέχουν κατά μήκος την οροφή και το καπό είναι επίσης διαθέσιμα σε μια ποικιλία χρωμάτων και σχεδίων. Το προαιρετικό AppearancePackage περιλαμβάνει σκούρες δαγκάνες φρένων NotoriousBlueτης Brembo με πιο φωτεινό λογότυπο GrabberBlue.
Στο εσωτερικό, ένα τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και παχύτερη στεφάνη ενσωματώνει ανοδιωμένα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων και ένα αποκλειστικό κουμπί για την επιλογή των DriveMode,το οποίο βρίσκεται σε απόσταση βολής από τον αντίχειρα του χεριού του οδηγού και είναι φινιρισμένο με τη μοναδική ραφή IndigoBlueκαι suede επένδυση. Το τιμόνιβρίσκεται μπροστά από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,4 ιντσών, οι ενδείξεις του οποίου προσαρμόζονται ανάλογα με τοDriveModeπου έχει επιλέξει ο οδηγός.
Οι μπλε ραφές στην κεντρική κονσόλα, στα πάνελ των θυρών και των καθισμάτων, καθώς και στο δερμάτινο κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων, αναδεικνύουν την ατμόσφαιρα της καμπίνας, ενισχύοντας περαιτέρω τις μοναδικές μπλε ζώνες ασφαλείας. ΤοAppearancePack στην έκδοση DarkHorseπροσθέτει τα καθίσματα DeepIndigoBlue που διαθέτουν διάτρητη επένδυση.
Οι εσωτερικές επενδύσεις, τα πλαίσια και οι αεραγωγοί διακοσμούνται από το BlackAlley, ένασκουρόχρωμο μεταλλικό γυαλιστερό φινίρισμα που αντικαθιστά τις γνωστές ασημί αποχρώσεις που συναντάμε σε άλλες εκδόσεις τηςMustang. Στο κέντρο του cockpitστην έκδοσηDarkHorseπου εξοπλίζεταιμε το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο TREMEC βρίσκεται ένας επιλογέας ταχυτήτωναπό ανοδιωμένο μπλε τιτάνιο που αποτρέπει την αύξηση της θερμοκρασίας στην επιφάνειά του.
ΗDarkHorseδιαθέτει επίσης το πιο πρόσφατο ηχοσύστημα της B&O7, παρέχοντας καθαρό ήχο μέσω 12 ηχείων και ενός subwoofer.
HDarkHorse«οδηγεί» την επιστροφή της Mustang στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Η εισαγωγή της DarkHorse θέτει τα θεμέλια για τις Mustang που θα αγωνιστούν σε μια ποικιλία κατηγοριών και διοργανώσεων ανά τον κόσμο, όπως οιGT3, GT4 και NASCAR.
«ΕισάγουμετηνολοκαίνουργιαMustangστουςαγώνες. Μετοαγωνιστικόμαςπρόγραμμα να βρίσκεται σε εξέλιξη, είμαστε σίγουροι ότι έχουμε το κατάλληλο αυτοκίνητο που θα μας οδηγήσει στην επιτυχία» δήλωσεοMarkRushbrook, globaldirector, FordPerformanceMotorsports.
Το DarkHorse S έχει κατασκευαστεί αποκλειστικάγια αγωνιστικές δραστηριότητεςαποτελώντας μια «απογυμνωμένη» εκδοχή της συμβατικής έκδοσης παραγωγής DarkHorse. Όλα τα μη απαραίτητα εξαρτήματα, καθώς και τα διακοσμητικά στοιχεία, έχουν αφαιρεθεί, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει ένα κλωβός ασφαλείας πιστοποιημένος από την FIA, δίχτυα ασφαλείας, ένα αγωνιστικό κάθισμα με ζώνες ασφαλείας και αγωνιστικό αποσπώμενο τιμόνι. Άλλα στοιχεία ασφαλείας περιλαμβάνουν τα συστήματα πυρόσβεσης και αποσύνδεσης των ηλεκτρικών παροχών.
Η Ford επιστρέφει στους αγώνες GT3 με ένα ολοκαίνουργιο αγωνιστικό αυτοκίνητο, την Mustang GT3 IMSA, η οποία θα είναι επίσης διαθέσιμησε πελάτες, με αρχή τον 24ωρο αγώνα της Daytona το 2024. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο δημιουργήθηκε από την Ford Performance και τη Multimatic, διαθέτοντας έναν V8 κινητήρα 5,4 λίτρων.
Μία νέα Mustang GT4, η οποίαθα είναι διαθέσιμη σε πελάτες, θα κάνει επίσης το ντεμπούτο της τη σεζόν του 2023. Θα είναι διαθέσιμηπαγκοσμίως για τις κατηγορίες GT4 στους θεσμούς IMSA, SRO και FIA GT. Μια νέα έκδοση της Mustang θα κάνει επίσης το ντεμπούτο της την επόμενη σεζόν στη σειρά αγώνων AustralianSupercars, ενώ τα επόμενα χρόνια νέα μοντέλα θα κάνουν το ντεμπούτο τους στη σειρά NASCAR Cup και στους αγώνες NHRA Factory X.
Δελτίο τύπου Ford