Η Maserati MC20 που ήθελε να γίνει Alfa Romeo 33 Stradale

Η Maserati MC20 που ήθελε να γίνει Alfa Romeo 33 Stradale

“διχασμένη” προσωπικότητα; ίσως…

Όταν πρωτοεμφανίστηκε το supercar από τη Modena πριν από δύο χρόνια, η Maserati MC20, όλοι μείναμε άφωνοι! Ένα υπέροχο αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις. Τόσο οι εξωτερικές λιτές και σπορ γραμμές της, όσο και οι μηχανολογικές της λύσεις ήταν πραγματικά χάρμα οφθαλμών. Το ίδιο φυσικά πιστεύουμε και σήμερα σε όποια έκδοση και αν λανσάρει η Maserati. Είτε την ανοιχτή Cielo είτε τα πισταδόρικες hardcore αντίτυπα της.

Γνωρίζατε όμως οτι το 2020 η Maserati MC20 παραλίγο να κατέληγε… Alfa Romeo 33 Stradale; Όσο και αν ακούγεται περίεργο, οι ιθύνοντες της τότε FCA, προόριζαν το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε τότε σαν το επόμενο supercar της Alfa Romeo. Με λίγα λόγια, η MC20 αρχικά θα κυκλοφορούσε ως η άρτι αφιχθείσα 33 Stradale.

Παρά την τελικά αντίθετη πορεία της MC20, οι υπεύθυνοι της Stellantis πλέον, άφησαν ανοικτή την πόρτα στην Alfa ώστε να υιοθετήσει κάποια στοιχεία από το αυτοκίνητο της Modena, αν φυσικά το επιθυμούσαν.

Βέβαια, η 33 Stradale έχει τελείως διαφορετική ανάρτηση από την MC20, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Στα μηχανικά, η Alfa χρησιμοποιεί τον V6 2.9 λίτρων κινητήρα των Giulia και Stelvio Quadrifoglio μεγεθυμένο στα 3.0 λίτρα. Από την άλλη, η MC20 κινείται από τον περίφημο V6 Nettuno. Ο in-house bi turbo 3.0 λίτρων κινητήρας αποδίδει 630 ίππους και χαρίζει εκπληκτικές επιδόσεις στο ιταλικό supecar.

Μία ακόμη διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων. Στην Alfa Romeo βρίσκουμε ένα 8τάχυτο ZF σασμάν διπλού συμπλέκτη. Από την άλλη, η MC20 χρησιμοποιεί κιβώτιο της Tremec, επίσης 8 σχέσεων και διπλού συμπλέκτη.

Εμείς πάντως, αν μας ρωτάτε, MC20 ή 33 Stradale, και με το χέρι στην καρδιά, θα παίρναμε το πρώτο. Έχει κάτι διαφορετικό αυτή η τρίαινα…

Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας

Contact Us