Η Toyota ετοιμάζει κινητήρα 2.0 λίτρων και 600 ίππων

Η Toyota ετοιμάζει κινητήρα 2.0 λίτρων και 600 ίππων

οι Ιάπωνες είναι όντως… die hard

Η Toyota παραμένει από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που διατηρούν την πίστη τους στους κινητήρων εσωτερικής καύσης. Φήμες από την Ιαπωνία αναφέρουν ότι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.0 λίτρων της Toyota, ο οποίος βρίσκεται υπό ανάπτυξη, θα μπορούσε να φτάσει έως και 600 ίππους στην κορυφαία αγωνιστική του έκδοση, χωρίς καμία βοήθεια από ηλεκτροκίνηση. Παράλληλα, ετοιμάζονται και δύο πιο αδύναμες πολιτικές εκδόσεις. Η πρώτη με ισχύ 400 ίππων και 550 Nm ροπής. Η πιο αδύναμη θα κινείται περί τα 300 άλογα και 400 Nm ροπή.

Αυτή τη στιγμή, δεν είναι σαφές ποια αγωνιστικά αυτοκίνητα της Toyota Gazoo Racing θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτό το μοτέρ, αλλά μπορούμε να κάνουμε εικασίες για τα μοντέλα παραγωγής.

υποθετική απεικόνιση

Οι street legal εκδόσεις του κινητήρα φαίνονται ιδανικές για μελλοντικά σπορ αυτοκίνητα. Φήμες αναφέρουν ότι η Toyota εξετάζει τόσο υβριδικές όσο και καθαρά θερμικές εκδόσεις για την αναβίωση του MR2. Επιπλέον, μια έκδοση GRMN υψηλών επιδόσεων θα μπορούσε να συνδυάζει τον δίλιτρο κινητήρα με την τετρακίνηση GR-Four. Ο ίδιος συνδυασμός θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την επιστροφή της πολυαναμενόμενης Celica.

Τον περασμένο Μάιο η Toyota επιβεβαίωσε την ανάπτυξη νέων κινητήρων 1.5 και 2.0 λίτρων, στο πλαίσιο της συνεργασίας με τις Subaru και Mazda για το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Παρόλο που οι Ιάπωνες δεν παρείχαν λεπτομέρειες, οι νέοι κινητήρες θα είναι εξαιρετικά αποδοτικοί και ισχυροί. Έτοιμοι για υβριδική τεχνολογία και συμβατοί με εναλλακτικά καύσιμα.

υποθετική απεικόνιση

Η Toyota δήλωσε ειδικά ότι ο νέος turbo κινητήρας θα ξεπεράσει τον υπάρχοντα των 2.4 λίτρων, ενώ θα είναι μικρότερος σε μέγεθος και οικονομικότερος σε κατανάλωση καυσίμου. Φυσικά θα πληροί όλους τους κανονισμούς εκπομπών. Επιπλέον, η συμβατότητά του με ενναλακτικά καύσιμα υποδηλώνει ότι θα μπορούσε να παραμείνει βιώσιμος για πολλά χρόνια. Ακόμα και μετά από ενδεχόμενες απαγορεύσεις των θερμικών μοτέρ.

Team E.T

Contact Us