Η Peugeot παρουσίασε επίσημα το νέο 308

Η Peugeot παρουσίασε επίσημα το νέο 308

προσαρμοσμένο στο πνεύμα της εποχής

Μόλις πριν από λίγο η Peugeot παρουσίασε την επόμενη γενιά του πολύ επιτυχημένου μικρομεσαίου της μοντέλου. Το νέο 308 είναι πλήρως ανασχεδιασμένο με άκρως μοντέρνα αισθητική κρατώντας παράλληλα τις γνωστές γραμμές που το έκαναν best seller στη Γηραιά Ήπειρο.

Η επόμενη γενιά του Peugeot 308 βασίζεται στη γνωστή EMP2 πλατφόρμα του ομίλου Stellantis εκμεταλλευόμενο έτσι όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες του. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 55 χιλιοστά για μεγαλύτερους χώρους στην καμπίνα ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 20 χιλιοστά ώστε να δημιουργηθεί ακόμη πιο “σφηνοειδής” σιλουέτα σε σχέση με το παλαιότερο μοντέλο.

Στο μπροστινό μέρος, φυσικά έχει υιοθετηθεί το νέο logo του λέοντα ενώ η μάσκα ακολουθεί την εταιρική ταυτότητα που πρωτοπαρουσιάστηκε με το μικρότερο 208. Στάνταρ είναι οι προβολείς LED ενώ τα φώτα ημέρας στυλ “χαυλιόδοντες” δίνουν και εδώ το παρόν. Στο πίσω μέρος έχει υιοθετηθεί η γνωστή μαύρη “γέφυρα” των φωτιστικών σωμάτων κατά μήκος της πέμπτης πόρτας. Και τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας LED ενσωματώνοντας τις γνωστές τρεις “νυχιές” της εταιρίας.

Στο εσωτερικό συναντάμε τη γνώριμη κομψή και μοντέρνα αισθητική της Peugeot. Το i-Cockpit είναι και εδώ παρόν με την οθόνη 10 ιντσών να έχει αναβαθμιστεί ώστε να υποστηρίζει 8 διαφορετικά οδηγικά προφίλ. Στις εκδόσεις GT που θα ακολουθήσουν, θα υποστηρίζεται και 3D απεικόνιση. Εννοείται πως το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια ασφαλείας και ψυχαγωγίας όπως περιμετρικές κάμερες, σύστημα αυτόματο φρεναρίσματος κτλ.

Στα σημαντικότερα για εμάς, το νέο Peugeot 308 σαφώς και είναι αυτοκίνητο της εποχής του….Δεν θα μπορούσε λοιπόν να απουσιάζει ο ηλεκτρισμός και συγκεκριμένα η υβριδική τεχνολογία. Έτσι, η βασική έκδοση θα συνδυάζει ένα θερμικό μοτέρ απόδοσης 150 ίππων μαζί με ένα ηλεκτροκινητήρα 81 kW με αυτονομία περίπου 50 χιλιομέτρων. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι το γνωστό αυτόματο 8 σχέσεων. Η δυνατότερη έκδοση θα κινείται από έναν παρόμοιο κινητήρα ισχύος 180 αλόγων συνδυασμένο με τον ίδιο ακριβώς ηλεκτροκινητήρα. Στις συμβατικές εκδόσεις του 308, θα συναντήσουμε τον γνωστό βενζινοκίνητο PureTech 1.2 λίτρων με απόδοση 130 ίππων και τον diesel BlueHDi ισχύος 130 ίππων.

Σύμφωνα με του Γάλλους, θα δούμε το νέο 308 στους δρόμους στα μέσα του χρόνου ενώ προς το παρόν δεν ανακοινωθεί κάποια τιμολογιακή πολιτική.

Team E.T