Δείτε τη Pagani Huayra Roadster BC να σπάει τα ρολόγια στο Spa (+video)
Δείτε τη Pagani Huayra Roadster BC να σπάει τα ρολόγια στο Spa (+video)
όταν ο Horacio μεγαλουργεί…
Για τον Horacio Pagani δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Ο Αργεντινός στην καταγωγή και πολιτογραφημένος Ιταλός μηχανικός ενσαρκώνει όλα όσα θα θέλαμε να είμαστε. Ένας παθιασμένος λάτρης της αυτοκίνησης-όχι αυτό που λέμε petrolhead-και ταυτόχρονα ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας.
Η τελευταία του δημιουργία που παρουσίασε πέρσι, Huayra Roadster BC, σου παίρνει κυριολεκτικά τα μυαλά! Δεν είναι μόνο οι επιδόσεις και οι τεχνικές της προδιαγραφές αλλά κυρίως τα συναισθήματα που σου βγάζει αυτό το αυτοκίνητο. Απλώς κοιτώντας το…
Μόλις 40 αντίτυπα κατασκευάστηκαν με τους αντίστοιχους τυχερούς ιδιοκτήτες να καταβάλλουν 3 εκατομμύρια δολάρια έκαστος για να την αποκτήσουν. Παρ’ όλα αυτά ο Pagani “έχτισε” και 6 πρωτότυπα για να τα δοκιμάσει σε ακραίες συνθήκες σιγουρεύοντας οτι δημιούργησε ένα άψογο μηχάνημα οδήγησης.
Και όταν λέμε δοκιμές και εξέλιξη, εννοούμε 350.000 χιλιόμετρα σε παντός είδους άσφαλτο εκ των οποίων τα 45.000 σε πίστες. Άλλωστε το πανίσχυρο bi-turbo V12 μοτέρ 6.0 λίτρων της AMG θέλει πίστα για να ξεδιπλώσει τις αρετές του. Όπου αρετές σημειώστε 791 ίπποι και 570 Nm κτηνώδους ροπής… Δεν μιλάμε για τελικές και “0-100”, απλώς δεν μας αγγίζουν σε αυτήν περίπτωση.
Μία από αυτές τις πίστες δοκιμών ήταν και το θρυλικό σιρκουί του Spa στο Βέλγιο. Η Pagani θέλοντας να ξεφύγει από τη “μανία” του Νίρμπουργκρινγκ-ορθώς για εμάς- έφερε τη Huayra Roadster BC για μερικούς γύρους εξέλιξης στις 4 Σεπτεμβρίου. Μόνο που οι μερικοί γύροι άνοιξαν την…όρεξη στους δοκιμαστές με το γυρολόγιο να μειώνεται συνεχώς.
Φορώντας λάστιχα της Pirelli ειδικά κατασκευασμένα για την Pagani, η δημιουργία του Horacio έσπασε τα χρονόμετρα στο Spa σημειώνοντας ρεκόρ ταχύτερου γύρου για ομολογκαρισμένα αυτοκίνητα παραγωγής, 2.23.081”. Και μάλιστα σε βρεγμένη άσφαλτο…
Εμείς απλώς υποβάλλουμε τα σέβη μας στο κύριο Pagani, έναν πραγματικό εραστή της αυτοκίνησης και του Αληθινού Οδηγού. Είμαστε σίγουροι πως όσο υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι κανένα ηλεκτρικό “αυτοκίνητο” δεν θα έχει τύχη…
Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας