Dakar 2025: τερματισμός για τον Βασίλη Μπούδρο

Dakar 2025: τερματισμός για τον Βασίλη Μπούδρο

στην 11η θέση της κατηγορίας Original by Motul

Κάθε χρόνο, στις αρχές Γενάρη, όταν δεν υπάρχει κανένα μηχανοκίνητο σπορ σε εξέλιξη, υπάρχει το Rally Dakar. Εδώ και σχεδόν 46 χρόνια, ο θρυλικός rally raid αγώνας σηματοδοτεί την έναρξη της νέας σαιζόν στα motorsports.

Έτσι και φέτος, ο αγώνας διήρκησε από τις 3/1 έως και Παρασκευή 17/1. Όπως τα τελευταία 5 χρόνια, τα αγωνιστικά όλων των κατηγοριών είχαν να αντιμετωπίσουν τις απέραντες ερήμους της Σαουδικής Αραβίας. Συνολικά, 7.700 χιλιόμετρα απλών και ειδικών διαδρομών δοκίμασαν τις αντοχές των 335 πληρωμάτων. Με τις καιρικές συνθήκες, μεταξύ αυτών ομίχλη και βροχή στην έρημο, να βάζουν τα δύσκολα σε αυτοκίνητα και ομάδες.

Στα αυτοκίνητα επικράτησε ο τοπικός Yazeed Al-Rahji με Toyota Hilux ενώ 2ος ήρθε ο Νοτιοαφρικάνας Henk Lategan με την επίσημη συμμετοχή της Toyota Gazoo Racing. 3ος ο Mattias Ekstrom με την πρώτη συμμετοχή της Ford Perfomance με το ειδικά εξελιγμένο από την M Sport, Raptor T1.

Στις μοτοσυκλέτες κέρδισε σχετικά εύκολα ο Αυστραλός Daniel Sanders με KTM ενώ ακολούθησε ο Shareina με την εργοστασιακή συμμετοχή της Honda.

Πέρα από τις εργοστασιακές ομάδες και τους επαγγελματίες οδηγούς, υπάρχουν και οι αληθινοί ήρωες οδηγοί. Τα πληρώματα, ερασιτέχνες βεβαίως, που τρέχουν στο Dakar με δικά τους έξοδα. Με την υποστήριξη μικρών χορηγών, στην καλύτερη περίπτωση.

Αυτή η κατηγορία των ερασιτεχνών αναβατών ονομάζεται Original by Motul και εκεί είχαμε ελληνική συμμετοχή. Και μάλιστα για 3η φορά. Τον Βασίλη Μπούδρο.

Ο Μπούδρος, έτρεξε με Husqvarna, αντιμετωπίζοντας τις αντιξοότητες του αγώνα με αξιοπρέπεια και επιμονή. Όπως αρμόζει στο Dakar δηλαδή. Κατάφερε μετά από χιλιάδες χιλιόμετρα να λάβει την 11η θέση στην κατηγορία του. Παράλληλα, στην γενική κατάταξη των μοτοσυκλετών ήρθε 53ος, βελτιώνοντας κατά πολύ την περσινή του επίδοση. Μόνο συγχαρητήρια και πολλά μπράβο αξίζουν στον Έλληνα αναβάτη. Κατάφερε να ανεβάσει την σημαία μας στο podium του Dakar πρακτικά χωρίς καμία υποστήριξη. Ελπίζουμε του χρόνου και σε καλύτερα αποτελέσματα.

Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας

Contact Us