Και όμως, η VW ετοίμασε ένα Golf V με V10 μοτέρ 500 ίππων
Και όμως, η VW ετοίμασε ένα Golf V με V10 μοτέρ 500 ίππων
τον παλιό, καλό καιρό της… βενζίνης
Δεν πάνε και πολλά χρόνια από τότε που η Volkswagen έβγαζε ισχυρές εκδόσεις του Golf. Το δημοφιλές hatchback των Γερμανών σε όλη την ιστορία των οκτώ γενεών του, διακρινόταν από κάποια ισχυρή και petrolhead εκδοχή. Είτε το κλασικό “στρογγυλοφάναρο” GTI της 1ης γενιάς με την χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα, είτε η πανίσχυρη R32 έκδοση της 5ης γενιάς. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε οτι η VW ήταν ουσιαστικά η εταιρία που εφηύρε αυτό που λέμε σήμερα hothatch. Ή μαλλον… λέγαμε γιατί πλέον έχουν απομείνει ελάχιστοι εκπρόσωποι του αγαπημένου μας είδους.
Τώρα λοιπόν, μετά από 10 και πλέον χρόνια, αποκαλύφθηκε οτι οι Γερμανοί σχεδίασαν και κατασκεύασαν μία πανίσχυρη, ειδική έκδοση του Golf με το τότε γνωστό V10 μοτέρ του ομίλου. Συγκεκριμένα, ο Marcos Marques, νυν project manager των efuels στην Porsche και πρώην εργαζόμενος στην VW, δήλωσε σε συνέντευξη του οτι οι Γερμανοί ετοίμασαν μία τετρακίνητη έκδοση της 5ης γενιάς του Golf με το V10 μοτέρ της Lamborghini Gallardo, και απόδοση 500 ίππων! Το μοντέλο κατασκευάστηκε σε πλήρη κλίμακα και δοκιμάστηκε σε συνθήκες εργαστηρίου και πίστας. Σκοπός της ειδικής αυτής έκδοσης ήταν να διαφημίσει τη φημολογούμενη τότε είσοδο της VW στη Formula 1.
Παρά τη διαφαινόμενη προσπάθεια της εταιρίας για να λανσάρει στο δρόμο το 500 ίππων Golf V, κάπου στο δρόμο το project εγκαταλείφθηκε. Ίσως είχε να κάνει με το σκάνδαλο dieselgate που ακολουθήσε λίγα χρόνια μετά και την περιρρέουσα κατάσταση στην VW εκείνη την περίοδο. Γεγονός είναι όμως πως και άλλες φορές στο Wolfsburg προσπάθησαν να ετοιμάσουν πανίσχυρες εκδόσεις του Golf.
Το ίδιο συνέβη και με την 8η γενιά όπου θέλησαν να “δανειστούν” το 2.5 λίτρων turbo μοτέρ της Audi. Βέβαια, εκεί συνάντησαν την άρνηση των Γερμανών του Ingolstadt λόγω του σίγουρου κανιβαλισμού του RS3 με το οποίο θα ερχόταν αντιμέτωπο το ειδικό αυτό Golf R mk8.
Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας