Κυρίαρχη η Skoda στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις σε WRC2 και WRC3
Κυρίαρχη η Skoda στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις σε WRC2 και WRC3
με Mikkelsen, Kajetanowicz και Γιώργο Κεχαγιά αντίστοιχα
Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της Skoda στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που επέστρεψε στο καλεντάρι του WRC μετά από απουσία οκτώ χρόνων. Η Fabia Rally2 evo, πολύ γρήγορη και αξιόπιστη, αποδείχθηκε το ιδανικό αγωνιστικό αυτοκίνητο για τα ξερά ή λασπωμένα, αφιλόξενα ή «πατημένα» ακροπολικά χώματα, με τα πληρώματα που την επέλεξαν να κατακτούν τις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τους.
Αναλυτικότερα, ο Νορβηγός Andreas Mikkelsen, στην πρώτη του συνεργασία με τον Άγγλο Elliott Edmondson, συντονίστηκαν άψογα, ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη WRC2, με τη Fabia Rally2 evo βαμμένη στα γνώριμα πράσινα αγωνιστικά χρώματα της εταιρίας. Πίσω τους, το νοτιοαμερικανικό πλήρωμα του Βολιβιανού Marco Bulacia και του Αργεντίνου Marcelo Der Ohannesian, με ίδιο αυτοκίνητο. Το αποτέλεσμα αυτό εδραιώνει τα δύο πληρώματα της αγωνιστικής ομάδας Toksport WRT στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ στη WRC2, μάλιστα με την ίδια σειρά κατάταξης και με τρεις αγώνες να απομένουν.
Η WRC3 στο εφετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις εξελίχθηκε σε αποκλειστική υπόθεση της τσέχικης φίρμας μετά και την ακύρωση των Γάλλων Rossel/Coria, καθώς το μπροστινό υποπλαίσιο του αυτοκινήτου τους βρέθηκε εκτός προδιαγραφών. Ως αποτέλεσμα και στις τρεις θέσεις του βάθρου βρέθηκαν πληρώματα με πάλι Fabia. Στην πρώτη θέση οι Πολωνοί Kajetan Kajetanowicz – Maciej Szczepaniak, στη δεύτερη οι Βρετανοί Chris Ingram – Ross Whittock και στην τρίτη οι Emil Lindholm – Reeta Hämäläinen, από την Φινλανδία. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην πρώτη δεκάδα της WRC3, βρέθηκαν συνολικά επτά Skoda.
Όσον αφορά στις εγχώριες συμμετοχές, πρώτοι Έλληνες στην πολύ τιμητική 4η θέση στη WRC3 και 19η θέση γενικής, τερμάτισαν οι Γιώργος Κεχαγιάς – Μάριος Τσαούσογλου, με ίδιο αυτοκίνητο, που προετοιμάστηκε και υποστηρίχθηκε από την Kirkos Racing. Το ελληνικό πλήρωμα, αν και με ελάχιστα αγωνιστικά χιλιόμετρα εμπειρίας με το γαλανόλευκα βαμμένο αυτοκίνητο, έκανε έναν άψογο αγώνα, ξεσηκώνοντας πολλές στιγμές τους θεατές.
Ως συνολική αποτίμηση, η Skoda είχε μία εντυπωσιακή παρουσία στο εφετινό «Ράλλυ των Θεών», με την ταχύτητα και την αξιοπιστία της να επιβεβαιώνονται για άλλη μία φορά. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει αναδειχθεί στην ιδανική επιλογή τόσο για επίσημες ομάδες όσο και ιδιώτες, που θέλουν να κινηθούν γρήγορα, απροβλημάτιστα και φυσικά να διακριθούν. Δεν είναι τυχαίο ότι ένα στα τρία, πιο συγκεκριμένα 14 στα 42 αγωνιστικά αυτοκίνητα που ανέβηκαν τη ράμπα του τερματισμού στη Λαμία, ήταν Fabia Rally2 evo.
Για την ιστορία, με ίδιο αγωνιστικό συμμετείχαν και τερμάτισαν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και οι G. Linnamäe – J. Morgan (Εσθονία/Μεγ. Βρετανία, 15οι), Β. Βελάνης – Ι.Βελάνης (23οι), P. Nobre – G. Morales (Βραζιλία, 24οι), F. Pyck – P. Dehouck (Βέλγιο, 28οι), Δ. Σπανός – Σ. Γκότοβος (32οι), F. Zaldivar – C. Del Bario (Παραγουάη/Ισπανία, 33οι), M. Diaz Aboitiz – D. Sanjuan (Ισπανία, 35οι), Π. Ηλιόπουλος/Ν. Ιντζόγλου (40οι).