Η εξωπραγματική Porsche Cayman GT4 RS της Manthey Racing (+video)
Η εξωπραγματική Porsche Cayman GT4 RS της Manthey Racing (+video)
η γερμανική αγωνιστική ομάδα “πειράζει” την τελευταία Cayman
Ίσως πιστεύεις ότι η απόλυτη Porsche Cayman είναι η GT4 RS, το «τέρας» με τον κινητήρα της 911 GT3. Με 493 ίππους και στροφές στις “κατακόκκινες” 9.000, που μεταμορφώνει την Cayman σε μια καθαρά αγωνιστική μηχανή. Ωστόσο, υπάρχει ένα ακόμα επίπεδο της GT4 RS, η Manthey, που θυσιάζει κάθε άνεση στον δρόμο για χάρη των χρόνων στην πίστα.
Η Manthey Racing δεν είναι ευρέως γνωστή. Τουλάχιστον στο ευρύ εκτός των motorsports κοινό. Η γερμανική ομάδα ιδρύθηκε στα τέλη των ’90s. Διαχειρίζεται με επιτυχία τις ομάδες GT της Porsche Motorsport. Το 2013, οι Γερμανοί απέκτησαν το πλειοψηφικό μερίδιο στην Manthey, ενώ από το 2021 η Manthey δημιουργεί εξειδικευμένα κιτ βελτίωσης για τα σπορ αυτοκίνητα του Τσούφενχαουζεν. Αυτά τα κιτ είναι διαθέσιμα μέσω επίσημων αντιπροσώπων της Porsche, με μοναδικό σκοπό την αύξηση των “ορίων” στην πίστα.
Ωσ γνωστό, η Porsche έχει φροντίσει να διασφαλίσει ότι η Cayman δεν θα ξεπεράσει την 911. Εντούτοις η GT4 RS είναι αυτή που πλησιάζει περισσότερο στο θρυλικό σπορ μοντέλο. Με την εποχή της βενζινοκίνητης Cayman 718 να φτάνει στο τέλος της, το αγωνιστικό κόμματι της Porsche έβαλε τα δυνατά του για να δημιουργήσει την GT4 RS. Έτσι, έφτασε στο σημείο να αντικαταστήσει ακόμη και τα πίσω πλευρικά παράθυρα με εισαγωγές αέρα για να τροφοδοτήσει τον εξακύλινδρο κινητήρα. Σε σύγκριση με την κανονική GT4, η RS διαθέτει ολοκαίνουργιο σύστημα μετάδοσης, πιο άκαμπτο πλαίσιο, μεγαλύτερα φρένα και σημαντικά αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης. Στην ουσία, πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο
Η Manthey δεν εστιάζει τον κινητήρα, αλλά επικεντρώνεται στο να κάνει την RS πιο ευέλικτη στις στροφές και πιο σταθερή κατά το φρενάρισμα. Η GT4 RS Manthey αποκτά ανασχεδιασμένη αεροδυναμική για αυξημένη κάθετη δύναμη, με μεγαλύτερη πίσω αεροτομή και πτερύγια από carbon στους πίσω τροχούς. Επίσης, διαθέτει ενισχυμένες χαλύβδινες σωληνώσεις στα φρένα και εγκαταλείπει το σύστημα Active Suspension Management της Porsche, αντικαθιστώντας το με χειροκίνητα ρυθμιζόμενα coilovers.
Οι αλλαγές στο πλαίσιο και την ανάρτηση αφαιρούν κάθε ίχνος άνεσης στον δρόμο που μπορεί να είχε απομείνει στην GT4 RS, δίνοντας στο αυτοκίνητο μια εντελώς “πισταδόρικη” έκφραση. Το κιτ της Manthey, σε συνδυασμό με την κατάλληλη ευθυγράμμιση για την πίστα, μετατρέπει το αυτοκίνητο σε ένα σκληρό αγωνιστικό. Όπως ενημέρωσαν οι Γερμανοί, αν κάποιος θέλει την GT4 RS του με…essence από Manthey και… Kevin Estre θα πρέπει να διαθέσει επιπλέον 50.000€ για τα έξτρα καλούδια. Δεν το λες και…άσχημο. Αν δεν ξέρετε τον κύριο που αναφέραμε τότε αυτή είναι η ευκαιρία να ασχοληθείτε περισσότερο με την Porsche γενικότερα.
Team E.T