Η Bentley αναβάλει προς το παρόν τα ηλεκτρικά της πλάνα
Η Bentley αναβάλει προς το παρόν τα ηλεκτρικά της πλάνα
μία ακόμη κερδισμένη μάχη για τους φίλους της βενζίνης…
Τελικά φαίνεται πώς δεν είναι όλα τόσο ρόδινα στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Δεν θα βιαστούμε να πούμε στο Επί Τροχών πώς…είχαμε δίκιο, αλλά σίγουρα είναι όμορφο να αισθάνεσαι δικαίωση. Εδώ και χρόνια “φωνάζουμε” πως ο κόσμος αλλά και ολόκληρος ο πλανήτης δεν είναι έτοιμος για την πολυδιαφημισμένη πλήρη μετάβαση στην αποκλειστικά ηλεκτρική αυτοκίνηση. Τους λόγους τους έχουμε εξηγήσει άπειρες φορές στο παρελθόν.
Πλέον, όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες φαίνεται πώς κάνουν βήματα…πίσω προς την υιοθέτηση μόνο ηλεκτροκινητήρων για τα οχήματά τους. Μετά τις VW, Mercedes, General Motros και Aston Martin, τελευταίο “θύμα” της βενζίνης πέφτει και η Bentley. Και μη βιαστείτε να πείτε οτι πρόκειται για κατασκευαστή μικρού βεληνεκούς με μικρό όγκο πωλήσεων…Είπαμε, κάθε νίκη μετράει.
Όπως δήλωσε ο CEO των Άγγλων, Adrian Hallmark, το σχέδιο για την παρουσίαση του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου το 2025 απλώς πήγε…περίπατο. Η αιτιολογία είναι πως η φίρμα δεν είναι τεχνικά έτοιμη για να λανσάρει αυτό που θέλει. Δηλαδή αυτονομία άνω των 500 χλμ και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2+. Επιπλέον, ο Hallmark, ανέφερε και το προφανές. Δηλαδή πώς δεν υπάρχει πλέον η αντίστοιχη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως στο κοντινό παρελθόν. Συγκεκριμένα, το 2017 οι Βρετανοί υπολόγιζαν οτι η “λαίλαπα” των ηλεκτρικών θα…κατάπινε τα θερμικά μοτέρ στα τέλη του ’30. Αλλά απλώς…διαψεύστηκαν.
Με λίγα λόγια, η Bentley θα κυκλοφορήσει το 2027 το πρώτο της EV στην καλύτερη περίπτωση. Επιπλέον, το όλο project πλήρης ηλεκτρικής γκάμας που θα συνέβαινε το 2030, μετατίθεται για το 2033 και…βλέπουμε.
Στο μεσοδιάστημα, η εταιρία θα επιμείνει στα υβριδικά μοτέρ βενζίνης τοποθετώντας τα για αρχή στις Flying Spur και Continental GT. Και καλά θα κάνει θα συμπληρώσουμε εμείς.
Και για να μην μας κατηγορήσετε για… καρτέλ πετρελαίου και σχετικά, το κατάλληλο “μίγμα” στόλου αυτοκινήτου περιλαμβάνει θερμικά και ηλεκτρικά μοτέρ. Βενζίνης αλλά και, ναι, diesel που τόσο έχει “αναθεματιστεί” από τους υπέρμαχους των kWhs. Επιπλέον, μερίδιο θα πρέπει να έχει τόσο το υδρογόνο ως καύσιμο αλλά και το φυσικό αέριο.
Όπως πάντα, κάθε γνώμη δεκτή.
Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας