Αυτή η Toyota Supra της Manhart είναι “αλλού”…

Αυτή η Toyota Supra της Manhart είναι “αλλού”…

ξεχάστε την stock Supra των Γιαπωνέζων

Εδώ και 2 χρόνια που παρουσιάστηκε η Toyota Supra, το μόνιμο παράπονο των JDM είναι η σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη της. Και λέμε σχετικά χαμηλή γιατί δεδομένου το χαρακτήρα του αυτοκινήτου όλοι περίμεναν κάτι παραπάνω σε ισχύ. Και όχι μόνο αυτό. Η κυριότερη δυσαρέσκεια των φίλων της Toyota έχει να κάνει με το 6- κύλινδρο μοτέρ B58 που έρχεται απευθείας από τη BMW κάνοντας το ιαπωνικό sport coupe να μοιάζει “αδελφάκι” της Z4.

Τώρα όμως η Manhart ήρθε για να δώσει λίγη “παρηγοριά” στους…πληγωμένους Supra fans. Πήρε τη πολυσυζητημένη “απλή” Supra και κυριολεκτικά της άλλαξε τα φώτα! Καταρχήν την ονόμασε Manhart GR550, έτσι, για να μας φτιάξει τη διάθεση.

Τι σημαίνει το 550; Μα φυσικά 550 ίππους… Ο γερμανικός οίκος τοποθέτησε νέο turbo με μεγαλύτερη carbon εισαγωγή αέρα, καινούργιο ψυγείο και αλουμινένια εξάτμιση. Φυσικά “περιποιήθηκε” και την ηλεκτρονική μονάδα της Supra ώστε να ταιριάζει στις δικές της απαιτήσεις. Επιπλέον η ροπή αυξήθηκε και έφτασε τα 770 Nm ενώ για το τυπικό 0-100 χρειάζεται μόλις 3 δευτερόλεπτα!

Πέρα από τις μηχανικές ρυθμίσεις, η Manhart τοποθέτησε τριών θέσεων ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και ελατήρια ώστε ο καθένας να βρει αυτό που του ταιριάζει. Επιπλέον υπάρχουν και στάνταρ χαμηλωμένα ελατήρια από την H&R για τους οδηγούς που δεν θέλουν να “παίζουν” με την ανάρτηση.

Εξωτερικά οι Γερμανοί “στόλισαν” τη Supra με ένα νέο εντυπωσιακό bodykit με καινούργιο spoiler εμπρός, μεγαλύτερο διαχύτη πίσω και νέες 20άρες ζάντες αλουμινίου.

Όσον αφορά την τιμή της Manhart GR550 Supra δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημα. Παρ’ όλα αυτά, η ο Γερμανός tuner μέσω της ιστοσελίδας του μπορεί να δώσει περισσότερες πληροφορίες σε όποιον ενδιαφέρεται πραγματικά.

Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας

Contact Us