Χαζεύοντας μία Μοναδική 1992 Venturi 400 GT…
Στο Retromobile 2019, του Rm Sotheby, που διεξάχθηκε στο Παρίσι, ανέβηκε στο σφυρί μία 1992 Venturi 400 GT.
Όταν “κατέβηκε”, είχε έναν νέο ιδιοκτήτη ο οποίος την αγόρασε για €132.500. Το εν λόγο όχημα, είναι ιδιαίτερα σπάνιο, αφού αποτελεί μία από τις 76 Venturi οι οποίες μετατράπηκαν για αγωνιστική χρήση.
Επιπροσθέτως είναι η μοναδική από αυτές τις 76, για το χρώματα της οποίας έχει επιμεληθεί ο καλλιτέχνης Jean-Yves Lacroix και η οποία μπορεί να τρέξει στο MEL (Masters Endurance Legends).
Η Γαλλική Venturi, ιδρύθηκε ως Ventury (με y) το 1984 από δύο πρώην μηχανικούς της Heuliez, τον Claude Poiraud και τον Gerard Godfroy, και όριζε να δημιουργήσει την μόνη Γαλλική GT ικανή να τα βάλει με τις αντίστοιχες της Αγγλικής Aston Martin, της Ιταλικής Ferrari και της Γερμανικής Porsche.
Η φίρμα του Μονακό, δεν έγινε ιδιαίτερα γνωστή στο ευρύ κοινό, μα αυτό δεν την σταμάτησε από το να δημιουργήσει ένα μοντέλο, αγαπημένο από συλλέκτες, ξεχασμένο από πολλούς, και σχεδόν πάντοτε υποτιμημένο. Όλα αυτά τα παραπάνω δημιούργησαν την εικόνα του underdog για την Venturi 400 GT, κάνοντας την ιδιαίτερα αγαπητή στους petrolheads.
Στο Παρίσι βέβαια, στις εν λόγο δημοπρασίες του Rm Sotheby, η Ventury 400 GT γύρισε όλα τα κεφάλια.
Φορούσε κεντρικά, έναν V6 ικανό να παράγει 400 άλογα, έκανε το 0-100 σε 5,5″, με τελική ta 273χ.α.ω..
Η ιστορία της συγκεκριμένης μονάδας, της 25ης Venturi, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.
Την παρήγγειλε καινούργια, το 1992, ο επίτιμος πρόεδρος του οίκου δημοπρασιών Artcurial, του ανθρώπου πίσω από το υπέροχο BMW Art Car Project, Hervé Poulain.
Το 1993 o Jean-Yves Lacroix, επιμελήθηκε τις χρωματικές καλλιτεχνίες του “livery” της Venturi 400 GT, ενώ λέγεται πως έμπνευση του αποτέλεσε το άρωμα ‘Pasha de Cartier’.
Η Venturi αυτή βέβαια, δεν κάθισε σχεδόν καθόλου σε γκαράζ, από το 1993 μέχρι το 1995 αφού είδε αρκετή αγωνιστική δράση, με τον ίδιο τον Poulain πίσω από το τιμόνι της, όπως και τον πρώην F1 πιλότο, Oliver Grouillard.
Αφού “συνταξιοδοτήθηκε” από την αγωνιστική δράση, το όχημα μετατράπηκε σε νόμιμο για τον δρόμο, και πωλήθηκε σε έναν συλλέκτη στο Στρασβούργο.
Τώρα λοιπόν, κλείνοντας όπως αρχίσαμε, η Venturi 400 GT του 1992 πέρασε σε νέα χέρια, έναντι €132.500, να συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την μορφή, επιδόσεις και ιστορία του, να διατηρείται σωστά – και γιατί όχι, να προστεθεί και ένα νέο, περήφανο κεφάλαιο στην ιστορία του.
5-
Τα Καλύτερα GIFs της Εβδομάδας
Comments Off on Τα Καλύτερα GIFs της Εβδομάδας
-
7 (Ακόμα) Liveries που Έμειναν στην Ιστορία!
Comments Off on 7 (Ακόμα) Liveries που Έμειναν στην Ιστορία!
-
Ακούστε την Δυνατότερη Mustang Όλων των Εποχών, να Μαρσάρει…
Comments Off on Ακούστε την Δυνατότερη Mustang Όλων των Εποχών, να Μαρσάρει…
-
Δείτε την Tuatara των 1.750hp να Βγαίνει Επιτέλους Στον Δρόμο! (VIDEO)
Comments Off on Δείτε την Tuatara των 1.750hp να Βγαίνει Επιτέλους Στον Δρόμο! (VIDEO)
-
Nissan GT-R vs Porsche 911 Turbo vs BMW M5 Competition (VIDEO)
Comments Off on Nissan GT-R vs Porsche 911 Turbo vs BMW M5 Competition (VIDEO)
-
10ο Track Day RX8 Club
Comments Off on 10ο Track Day RX8 Club
-
Αγώνες: Η επιτομή της εξέλιξης!
Comments Off on Αγώνες: Η επιτομή της εξέλιξης!
-
Τα Φανάρια του Χάρη
Comments Off on Τα Φανάρια του Χάρη
-
19 Έργα Τέχνης του BMW Project Art Car – Απολαύστε τα…
Comments Off on 19 Έργα Τέχνης του BMW Project Art Car – Απολαύστε τα…
Κάθε εβδομάδα, ψάχνουμε και βρίσκουμε, τα καλύτερα κατά την γνώμη μας GIFs, που αφορούν -άλλα περισσότερο, άλλα λιγότερο- την αυτοκίνηση, και τον κόσμο του αυτοκινήτου. Στην εβδομαδιαία αυτή σειρά θα δείτε GIFs ποικίλου περιεχομένου, που απεικονίζουν οτιδήποτε από αγαπημένα supercars και οδηγούς, μέχρι γελοίες και ενδιαφέρουσες σκηνές που έλαβαν ...
Τα καλύτερα αγωνιστικά liveries v.2. Επειδή όλοι αγαπάμε το motosport και είμαστε κατά βάθος βενζινοκέφαλοι και τα προηγούμενα 9 liveries ήταν τελικά λίγα, ψάξαμε και περισσότερα.
Στο βίντεο μας λοιπόν, βλέπουμε την Mustang να πηγαίνει από..."γατάκι", στο "quite mode" σε..."λιοντάρι", στο "track mode" δείχνοντας τα δόντια του υπερτροφοδοτούμενου 5,2λίτρων V8 κινητήρα του, ικανό να παράγει 700 άλογα, σε ένα αυτοκίνητο, ικανό να πιάσει τα 100χ.α.ω. σε 3,5" περίπου, και να περατώσει τετρακοσάρι, σε λιγότερο ...
Ο λόγος για την SSC Tuatara, της SSC North America, η οποία δημοσίευε ένα βίντεο, που δείχνει το εξωφρενικά δυνατό όχημα, να τεστάρετε επιτέλους σε δρόμο. Θυμίζουμε πως πρώτη φορά η Tuatara εμφανίστηκε σαν concept το 2011, και χρειάστηκαν, όχι λιγότερα από επτά χρόνια για να παρουσιαστεί στο Pebble ...
Πριν ξεκινήσουμε το βίντεο, ας ρίξουμε και μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Το Nissan GT-R Track Pack, έχει 640 άλογα, 830Nm ροπής και ζυγίζει 1.750 κιλά. Η 911 Turbo S, είναι η ελαφρύτερη, στα 1.650 κιλά, όπως επίσης παράλληλα και η πιο δυνατή, με 760 ίππους και 1.000Nm ...
Το σωματείο φίλων και ιδιοκτητών Rx-8 Ελλάδος σας περιμένει όλους στις 2 και 3 Μαρτίου 2019, σε ένα διήμερο αφιερωμένο στην οδηγική απόλαυση και στην εμπειρία της οδήγησης στην ανανεωμένη πίστα των Σερρών.
Οι αγώνες σήμερα έχουν εμπορευματοποιηθεί πολύ περισσότερο απ’ ότι παλιότερα και το λέμε αυτό, διότι πάντα αποτελούσαν «μπίζνα». Ακόμα και για εμάς τους ερωτευμένους ίσχυε και ισχύει αυτό, όσο οξύμωρο κι αν ακούγεται. Βλέπετε αυτή η «παλιά» αίγλη που περιέβαλε τους αγώνες ράλλυ και F1 έχει χαθεί κατά κάποιο ...
Από το 2011, με την απελευθέρωση της χρήσης των κινητήρων πετρελαίου, έγινε μία έκρηξη και γέμισε ο κόσμος…πετρέλαια. Καινούριος και κυρίως τέως απαγορευμένος καρπός.Και ο Έλληνας, χωρίς να γνωρίζει πραγματικά το “γιατί”, αγόραζε πετρελαιοκίνητα.Οι εταιρίες βρήκαν πρόθυμο φρέσκο κοινό και τους βομβάρδιζαν με τα πλεονεκτήματα των diesel.
Το BMW Art Project ξεκίνησε από τον Γάλλο οδηγό αγώνων και διευθηντή οίκου δημοπρασιών Hervé Poulain (δείτε εδώ, την 1992 Venturi GT 400 του), ο οποίος ήθελε έναν καλλιτέχνη, να χρησημοποιήσει ένα αυτοκίνητο, σαν καμβά. Το 1975 λοιπόν, προσέλαβε τον Αμερικανό καλλιτέχνη και φίλο του Alexander Calder να ζωγραφίσει ...