Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Χαζεύοντας μία Μοναδική 1992 Venturi 400 GT…

12 Φεβ 2019

Χαζεύοντας μία Μοναδική 1992 Venturi 400 GT…

Στο Retromobile 2019, του Rm Sotheby, που διεξάχθηκε στο Παρίσι, ανέβηκε στο σφυρί μία 1992 Venturi 400 GT.

Όταν “κατέβηκε”, είχε έναν νέο ιδιοκτήτη ο οποίος την αγόρασε για €132.500. Το εν λόγο όχημα, είναι ιδιαίτερα σπάνιο, αφού αποτελεί μία από τις 76 Venturi οι οποίες μετατράπηκαν για αγωνιστική χρήση.

Επιπροσθέτως είναι η μοναδική από αυτές τις 76, για το χρώματα της οποίας έχει επιμεληθεί ο καλλιτέχνης Jean-Yves Lacroix και η οποία μπορεί να τρέξει στο MEL (Masters Endurance Legends).

Η Γαλλική Venturi, ιδρύθηκε ως Ventury (με y) το 1984 από δύο πρώην μηχανικούς της Heuliez, τον Claude Poiraud και τον Gerard Godfroy, και όριζε να δημιουργήσει την μόνη Γαλλική GT ικανή να τα βάλει με τις αντίστοιχες της Αγγλικής Aston Martin, της Ιταλικής Ferrari και της Γερμανικής Porsche.

Η φίρμα του Μονακό, δεν έγινε ιδιαίτερα γνωστή στο ευρύ κοινό, μα αυτό δεν την σταμάτησε από το να δημιουργήσει ένα μοντέλο, αγαπημένο από συλλέκτες, ξεχασμένο από πολλούς, και σχεδόν πάντοτε υποτιμημένο. Όλα αυτά τα παραπάνω δημιούργησαν την εικόνα του underdog για την Venturi 400 GT, κάνοντας την ιδιαίτερα αγαπητή στους petrolheads.

Στο Παρίσι βέβαια, στις εν λόγο δημοπρασίες του Rm Sotheby, η Ventury 400 GT γύρισε όλα τα κεφάλια.

Φορούσε κεντρικά, έναν V6 ικανό να παράγει 400 άλογα, έκανε το 0-100 σε 5,5″, με τελική ta 273χ.α.ω..

Η ιστορία της συγκεκριμένης μονάδας, της 25ης Venturi, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.

Την παρήγγειλε καινούργια, το 1992, ο επίτιμος πρόεδρος του οίκου δημοπρασιών Artcurial, του ανθρώπου πίσω από το υπέροχο BMW Art Car Project, Hervé Poulain.

Το 1993 o Jean-Yves Lacroix, επιμελήθηκε τις χρωματικές καλλιτεχνίες του “livery” της Venturi 400 GT, ενώ λέγεται πως έμπνευση του αποτέλεσε το άρωμα ‘Pasha de Cartier’.

Η Venturi αυτή βέβαια, δεν κάθισε σχεδόν καθόλου σε γκαράζ, από το 1993 μέχρι το 1995 αφού είδε αρκετή αγωνιστική δράση, με τον ίδιο τον Poulain πίσω από το τιμόνι της, όπως και τον πρώην F1 πιλότο, Oliver Grouillard.

Αφού “συνταξιοδοτήθηκε” από την αγωνιστική δράση, το όχημα μετατράπηκε σε νόμιμο για τον δρόμο, και πωλήθηκε σε έναν συλλέκτη στο Στρασβούργο.

Τώρα λοιπόν, κλείνοντας όπως αρχίσαμε, η Venturi 400 GT του 1992 πέρασε σε νέα χέρια, έναντι €132.500, να συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την μορφή, επιδόσεις και ιστορία του, να διατηρείται σωστά – και γιατί όχι, να προστεθεί και ένα νέο, περήφανο κεφάλαιο στην ιστορία του.



Facebook Comments