Χαζεύοντας μία Μοναδική 1992 Venturi 400 GT…
Στο Retromobile 2019, του Rm Sotheby, που διεξάχθηκε στο Παρίσι, ανέβηκε στο σφυρί μία 1992 Venturi 400 GT.
Όταν “κατέβηκε”, είχε έναν νέο ιδιοκτήτη ο οποίος την αγόρασε για €132.500. Το εν λόγο όχημα, είναι ιδιαίτερα σπάνιο, αφού αποτελεί μία από τις 76 Venturi οι οποίες μετατράπηκαν για αγωνιστική χρήση.
Επιπροσθέτως είναι η μοναδική από αυτές τις 76, για το χρώματα της οποίας έχει επιμεληθεί ο καλλιτέχνης Jean-Yves Lacroix και η οποία μπορεί να τρέξει στο MEL (Masters Endurance Legends).
Η Γαλλική Venturi, ιδρύθηκε ως Ventury (με y) το 1984 από δύο πρώην μηχανικούς της Heuliez, τον Claude Poiraud και τον Gerard Godfroy, και όριζε να δημιουργήσει την μόνη Γαλλική GT ικανή να τα βάλει με τις αντίστοιχες της Αγγλικής Aston Martin, της Ιταλικής Ferrari και της Γερμανικής Porsche.
Η φίρμα του Μονακό, δεν έγινε ιδιαίτερα γνωστή στο ευρύ κοινό, μα αυτό δεν την σταμάτησε από το να δημιουργήσει ένα μοντέλο, αγαπημένο από συλλέκτες, ξεχασμένο από πολλούς, και σχεδόν πάντοτε υποτιμημένο. Όλα αυτά τα παραπάνω δημιούργησαν την εικόνα του underdog για την Venturi 400 GT, κάνοντας την ιδιαίτερα αγαπητή στους petrolheads.
Στο Παρίσι βέβαια, στις εν λόγο δημοπρασίες του Rm Sotheby, η Ventury 400 GT γύρισε όλα τα κεφάλια.
Φορούσε κεντρικά, έναν V6 ικανό να παράγει 400 άλογα, έκανε το 0-100 σε 5,5″, με τελική ta 273χ.α.ω..
Η ιστορία της συγκεκριμένης μονάδας, της 25ης Venturi, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.
Την παρήγγειλε καινούργια, το 1992, ο επίτιμος πρόεδρος του οίκου δημοπρασιών Artcurial, του ανθρώπου πίσω από το υπέροχο BMW Art Car Project, Hervé Poulain.
Το 1993 o Jean-Yves Lacroix, επιμελήθηκε τις χρωματικές καλλιτεχνίες του “livery” της Venturi 400 GT, ενώ λέγεται πως έμπνευση του αποτέλεσε το άρωμα ‘Pasha de Cartier’.
Η Venturi αυτή βέβαια, δεν κάθισε σχεδόν καθόλου σε γκαράζ, από το 1993 μέχρι το 1995 αφού είδε αρκετή αγωνιστική δράση, με τον ίδιο τον Poulain πίσω από το τιμόνι της, όπως και τον πρώην F1 πιλότο, Oliver Grouillard.
Αφού “συνταξιοδοτήθηκε” από την αγωνιστική δράση, το όχημα μετατράπηκε σε νόμιμο για τον δρόμο, και πωλήθηκε σε έναν συλλέκτη στο Στρασβούργο.
Τώρα λοιπόν, κλείνοντας όπως αρχίσαμε, η Venturi 400 GT του 1992 πέρασε σε νέα χέρια, έναντι €132.500, να συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την μορφή, επιδόσεις και ιστορία του, να διατηρείται σωστά – και γιατί όχι, να προστεθεί και ένα νέο, περήφανο κεφάλαιο στην ιστορία του.
5-
Ντριφτάροντας στην Αγία Πετρούπολη (video)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ντριφτάροντας στην Αγία Πετρούπολη (video)
-
Mazda Furai: ένα άγνωστο project
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Mazda Furai: ένα άγνωστο project
-
Ένα Dodge Hellcat XR 888 hp επιταχύνει σαν τρελό (video)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα Dodge Hellcat XR 888 hp επιταχύνει σαν τρελό (video)
-
Onboard με τον Ken Block σε ειδική στις Άλπεις (video)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Onboard με τον Ken Block σε ειδική στις Άλπεις (video)
-
Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)
-
Tug of War και Drag Race μάχη off-road κατασκευών (video)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Tug of War και Drag Race μάχη off-road κατασκευών (video)
-
Οι 5 καλύτερες Porsche με κινητήρα εμπρός (video)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι 5 καλύτερες Porsche με κινητήρα εμπρός (video)
-
O Hammond εξηγεί πως απέκτησε το παρατσούκλι Hamster (video)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο O Hammond εξηγεί πως απέκτησε το παρατσούκλι Hamster (video)
-
Επειδή Bugatti χωρίς έξτρα δε φτάνει
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επειδή Bugatti χωρίς έξτρα δε φτάνει
Η Αγία Πετρούπολη, είναι από τις ομορφότερες πόλης του κόσμου και μία βόλτα σε αυτήν είναι πάντοτε ευχάριστη. Αν προσθέσεις δε και κλειστούς δρόμους για πάρτι σου και πισωκίνητα οχήματα για να ντριφτάρεις σε αυτούς, τότε σίγουρα η απόλαυση φτάνει στο μέγιστο.
Πίσω στο όχι τόσο μακρινό 2008 η Mazda απολάμβανε ακόμη τις δάφνες των Wankel κινητήρων της κάνοντας όλο τον petrolhead κόσμο να παραμιλά. Μπορεί το θρυλικό RX-7 να είχε προ πολλού σταματήσει να παράγεται αλλά υπήρχε ο αντικαταστάτης του, το RX-8 που συνέχιζε την παράδοση.
βελτιωτικός οίκος AEC είχε ανησυχίες και άρχισε να σκαλίζει τον V8 Hemi κινητήρα του Challenger. Έτσι, οι 717 ίπποι της ισχύς του ανέβηκαν στους 888 ίππους και η ροπή από τα 889 Nm εκτοξεύτηκε στα 999 Nm.
O Ken Block εκτός από τα εντυπωσιακά βίντεο που γυρνάει (Gymkhana και Climbkhana) ανά τον κόσμο με εντυπωσιακά οχήματα, παίρνει μέρος και σε αγώνες ράλι ή αναβάσεις.
Ένα ακόμα όμορφο βίντεο από τη Woyshnis Media που μας ταξιδεύει σε μία όμορφη ορεινή διαδρομή παρέα με μία βελτιωμένη twin turbo Lamborghini Super Trofeo Huracan.
Κάπως έτσι, παρακάτω έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε μία όχι και τόσο δίκαιη μονομαχία Tug of War ανάμεσα σε μία V6 Mercedes X-Class και ένα Isuzu D-Max + ένα Toyota Hilux.
H Porsche στο παρακάτω βίντεο μας παρουσιάσει τα πέντε καλύτερα transaxle αυτοκίνητα που κατασκεύασε. Σε αυτά τα μοντέλα, ο κινητήρας βρίσκεται εμπρός και το κιβώτιο πίσω, μία διάταξη που σήμερα δεν συναντάμε στα γερμανικά αυτοκίνητα.
Στον κόσμο της αυτοκίνησης οι 3 παρουσιαστές του The Grand Tour είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα, ίσως πιο πολύ και από μεγάλους οδηγούς.
Και εξηγούμαστε. Όταν είσαι σε τόσο καλή οικονομική κατάσταση ώστε να μπορείς να αγοράσεις μια Bugatti Chiron, σίγουρα ανήκεις στην κατηγορία των ζάμπλουτων. Όλοι ξέρουμε ότι η γαλλική εταιρία πουλάει πολύ λίγα αυτοκίνητα αλλά παράλληλα και τα ακριβότερα. Η Chiron κοστίζει περίπου 3 εκατομμύρια δολάρια ενώ πάνω-κάτω τόσο κάνει ...