Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

VW Tiguan GTE Active Concept

10 Ιαν 2016

VW Tiguan GTE Active Concept

Ένα αγριεμένο Tiguan GTE με υβριδικό σύστημα κίνησης, έτοιμο για εκτός δρόμου περιπέτειες.

Τον περασμένο Σεπτέμβρη, στην έκθεση της Φρανκφούρτης είδαμε για πρώτη φορά τη δεύτερη γενιά του VW Tiguan (διαβάστε εδώ το σχετικό άρθρο μας) και το υβριδικό σπορ πρωτότυπο Tiguan GTE. Σήμερα, λίγο πριν ανοίξουν οι πύλες της έκθεσης του Detroit (NAIAS) η Volkswagen μας παρουσίασε μια πιο extreme έκδοση του plug-in υβριδικού Tiguan, με ξεκάθαρο εκτός δρόμου προσανατολισμό.

VW Tiguan GTE Active Concept (2)

Εξωτερικά το GTE Active Concept ξεχωρίζει χάρη στους μεγαλύτερους τροχούς με εκτός δρόμου ελαστικά, την αυξημένη απόσταση απο το έδαφος, πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και “περιπετειώδη” εξοπλισμό.

Το πρωτότυπο χρησιμοποιεί μια υβριδική διάταξη με τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο TSI βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων, με απόδοση 148hp και 250Nm ροπής , που συνεργάζεται μαζί με δύο ηλεκτροκινητήρες, απόδοσης 54hp στον εμπρός άξονα και 114hp στον πίσω. Συνδυαστικά η ισχύς φτάνει του 221hp, ενώ η κίνηση περνά και στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4MOTION και ενός αυτόματου κιβωτίου DSG 6 σχέσεων (διπλού συμπλέκτη), με τους κινητήρες να λειτουργούν εναλλάξ και ταυτόχρονα για τη βέλτιση απόδοση στις εκάστοτε συνθήκες.

VW Tiguan GTE Active Concept (11)

Ένα plug in υβριδικό με τρεις κινητήρες! Ο γνωστός 1.4 TSI και ένας ηλεκτροκινητήρας δίνουν κίνηση τον εμπρός άξονα, και ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας που κινεί τους πίσω τροχούς, βρίσκεται πίσω, μαζί με το πακέτο μπαταριών. Όλο το σύστημα κίνησης είναι κοινό με το πιο σπορ GTE Concept που είδαμε στη Φρανκφούρτη τον περασμένο Σεπτέμβρη.

Η επιτάχυνση 0-100km/h απαιτεί 6.4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 193km/h, ενώ μέχρι τα 113km/h το πρωτότυπο μπορεί να κινειθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. H αυτονομία σε λειτουργία ηλεκτροκίνησης Ε-mode, φτάνει τα 32km, χάρη στο πακέτο μπαταριών λιθίου 12.4kWh, ενώ συνολικά αγγίζει τα 933km.

Στην αγορά της Αμερικής, θα διατεθεί ένα Tiguan με μεγαλύτερο μεταξόνιο και επταθέσια διάταξη, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της VW στο Μεξικό, ενώ θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα Modular Transverse Matrix και τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος με το Ευρωπαικό του αδελφάκι.

VW Tiguan GTE Active Concept (6)

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η νέα μεγάλη οθόνη αφής 9.2 ιντσών που υποστηρίζει Android Auto, Apple Carplay, MirrorLink και χρήση μέσω χειρονομιών (gesture control), καθώς και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους 8.2 ιντσών.

VW Tiguan GTE Active Concept (5)

Θα καταφέρει άραγε το αγριεμένο Tiguan να συγκεντρώσει τα βλέμματα των Αμερικανών σε μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις της χρονιάς;

VW Tiguan GTE Active Concept (4)

Το νέο μικρομεσαίο SUV, αναμένεται να παίξει το ρόλο του best seller για τη VW μετά τα Polo,Golf και Passat, βοηθώντας τον κολοσσό να βγει από τη μεγάλη κρίση του dielgate.



Facebook Comments