Menu

McLaren Speedtail εναντίον F-35 JET (video)

12 σπορ αυτοκίνητα στην καλύτερη ίσως κόντρα της χρονιάς (video)

Αυτή η Urus θα σου πάρει τα μυαλά (+video)

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η VW τελικά δεν πάει Τουρκία

24 Νοέ 2019

Η VW τελικά δεν πάει Τουρκία

Να η ευκαιρία μας… (;)

Εγκαταλείπει ουσιαστικά τα σχέδια της για νέο εργοστάσιο στη γειτονική χώρα η VW. Όπως δήλωσε μόλις πριν από λίγες ημέρες ο πρόεδρος της γερμανικής φίρμας, Herbert Diess, η εταιρία δε θέλει και δε σκοπεύει να χτίσει νέο εργοστάσιο δίπλα σε μια εμπόλεμη ζώνη! Όχι γιατί ανησυχούν μόνο για την ασφάλεια της μονάδας αλλά κυρίως για ηθικούς λόγους.

Αν και είναι ενάντια στα οικονομικά συμφέροντα της VW καθώς η καθυστέρηση στην απόφαση για τη χώρα που θα χτίσει το εργοστάσιο, της στοιχίζει εκατομμύρια ευρώ, οι Γερμανοί δεν θέλουν να ρισκάρουν τα λεφτά τους. Όσο η Τουρκία εμμένει στην εισβολή της στη βόρεια Συρία τόσο βεβαιώνεται η απώλεια της επένδυσης της VW.

Ο Diess συνέχισε λέγοντας ότι οι μεγάλες ιδιωτικές εταιρίες οφείλουν να ακολουθούν τις αποφάσεις των κυβερνήσεων των χωρών τους και να μην έρχονται σε αντιπαράθεση με το κοινό αίσθημα περί δικαίου των λαών. Και στην περίπτωση της Συρίας όλη η Ευρώπη αλλά και η γερμανική κυβέρνηση είναι αντίθετη σε αυτό τον συνεχιζόμενο άδικο πόλεμο.

«Η κατασκευή ενός νέου εργοστασίου αυτοκινήτων πρέπει να είναι προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και του λαού και όχι προς εξυπηρέτηση των σκοπών μιας αυταρχικής κυβέρνησης» συνέχισε ο Diess κατακεραυνώνοντας την Τουρκία.

Η επένδυση που σκόπευε να κάνει στην γείτονα η VW ήταν αξίας 1.4 δισεκατομμυρίων δολαρίων και θα έδινε ισχυρή ώθηση στην τουρκική οικονομία. Στο εργοστάσιο θα κατασκευαζόταν το νέο Passat του 2022 και το Skoda Superb. Η παραγωγή θα ήταν της τάξεως των 300.000 μονάδων το χρόνο.

Ως γνωστό, μετά την απόφαση της VW, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την επένδυση όλοι οι… Βαλκάνιοι. Σερβία, Βουλγαρία, Ρουμανία αλλά και η Ελλάδα παλεύουν να πάρουν την επένδυση και να ξεφύγουν από το οικονομικό τους τέλμα.

Λέτε να… ξαναζήσουμε εποχές Nissan στο Βόλο ή Namco στη Θεσσαλονίκη;

Team Ε.Τ.

Facebook Comments