Menu

Αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα από την Cosworth

Μία βελτιωμένη Alfa Romeo 4C εναντίον ενός Audi RS3 (video)

Vision Mercedes Simplex

Όταν ο Hammond και ο May συνάντησαν τον Vettel (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

To νέο λογότυπο της VW και η εξέλιξη του

11 Σεπ 2019

To νέο λογότυπο της VW και η εξέλιξη του

Από το 1937 έχει δεχθεί πολλές αλλαγές

H Volkswagen μπαίνει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και φέρνει μαζί και νέο λογότυπο 2D. Οι αλλαγές εντοπίζονται στη γραμματοσειρά, όπου τα V και W έχουν γίνει πιο λεπτά και δεν έρχονται σε επαφή με τον κύκλο στο κάτω μέρος.

Η ιστορία του σήματος της Γερμανικής φίρμας ξεκινάει με την ίδρυση της φίρμας και έχει αλλάξει 10 φορές. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω πως ξεκίνησε και που έφτασε σήμερα.

1937-1939

Το πρώτο σήμα της γερμανικής εταιρείας το σχεδίασε ο μηχανικός Reimspiess ο οποίος πήρε μέρος και στην εξέλιξη του Beetle.

Στη ναζιστική τότε Γερμανία, το λογότυπο του αυτοκίνητου του λαού Volks Wagen ήταν τα αρχικά V και W μέσα σε ένα γρανάζι με μία σβάστικα σε περιστροφή.

1939-1945

Μετά από δύο χρόνια η σβάστικα αφαιρέθηκε από το σήμα και παρέμεινε μόνο το γρανάζι, τονίζοντας πλέον περισσότερο τα γράμματα VW.

1945-1960

To λογότυπο αυτό φορέθηκε από το Beetle και το T1 και κράτησε για 15 χρόνια.

Το γρανάζι αφαιρέθηκε και έμεινε ο κύκλος.

1960-1967

Η Γερμανοί τετραγώνισαν το κύκλο.

Στο κυκλικό λογότυπο πρόσθεσαν ένα κύκλο εξωτερικά και αυτό κράτησε 7 χρόνια.

1967-1978

Η VW έβγαλε από επάνω της το ασπρόμαυρο χρώμα και το λογότυπο της έγινε μπλε με λεπτότερα γράμματα.

1978-1989

Στο νέο της λογότυπο, η VW συνδύασε το μπλε με το άσπρο. Άσπρα γράμματα με μπλε φόντο.

1989-2000

Από το 1989 μέχρι το 1995 το λογότυπο της έγινε παρόμοιο με αυτό του 1945-1960 μόνο που δεν είναι ασπρόμαυρο άλλα άσπρο γαλάζιο.

Από το 1995 μέχρι το 2000 είχε κάποιες μικρές αλλαγές στα γραφικά και στο χρώμα.

2000-2012

Η VW μπήκε στον 20 αιώνα με νέο 3D λογότυπο φέρνοντας ελάχιστες αλλαγές από το προηγούμενο.

2012-2019

Το 2012 οι αλλαγές στο σήμα της γερμανικής φίρμας έδιναν έμφαση στις 3 διαστάσεις του και το μέγεθος του ήταν ελάχιστα μικρότερο από το προηγούμενο.

Σήμερα

Απλό και λιτό λογότυπο σε δύο διαστάσεις με λεπτά γράμματα για τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Facebook Comments