Menu

Δέκα ιδιαίτερα τιμόνια που αγαπήσαμε (νο2)

Άσε το SUV και πιάσε το…κάμπριο

Ένα “σαν καινούργιο “Bulli πωλείται για 69.000 ευρώ

Δες πως κατασκευάζεται η Ducati των 100.000 ευρώ (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

VW Golf GTI Clubsport S

04 Μαΐ 2016

VW Golf GTI Clubsport S

Το ισχυρότερο GTI παραγωγής με απόδοση 310ps

Τον Σεπτέμβριο σας είχαμε παρουσιάσει το Volskwagen Golf GTI Clubsport (περισσότερα εδώ), μια επετειακή έκδοση του μικρομεσαίου hot hatch για τον εορτασμό των 40 ετών από το πρώτο Golf GTI.

Σήμερα η Volkswagen μας παρουσίασε μια βελτιωμένη έκδοση της επετειακής έκδοσης, το Golf GTI Clubsport S το οποίο είναι το ισχυρότερο GTI όλων των εποχών με απόδοση 310ps αλλά και το γρηγορότερο προσθιοκίνητο μοντέλο παραγωγής στην πίστα του Nürburgring Nordschleife με χρόνο 7 λεπτά και 49.21 δευτερόλεπτα.

Volkswagen-Golf_GTI_Clubsport_S-2017-1600-07

Εξωτερικά το μοντέλο διατηρεί το αεροδυναμικό πακέτο του Clubsport με επιθετικούς προφυλακτήρες και μεγάλη αεροτομή που του προσφέρουν αυξημένα επίπεδα κάθετης δύναμης στον πίσω άξονα, εξαλείφοντας την υποστροφή που συνήθως παρουσιάζουν τα προσθιοκίνητα μοντέλα.

Ο κινητήρας TSI 2.0 λίτρων έχει αυξημένη απόδοση 310ps και 380Nm ροπής, διαθέσιμη ανάμεσα στις 1.700 και τις 5.300 σ.α.λ. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 5.8 δευτερόλεπτα (0.1 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το GTI Clubsport) και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 265km/h.

Η αύξηση της ισχύος επετεύχθει χάρη σε ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου του κινητήρα, νέα αντλία καυσίμου και εξάτμιση μεγαλύτερης διαμέτρου, που μεταξύ άλλων χαρίζει στο μοντέλο καλύτερο ήχο και το χαρακτηριστικό backfire στο φρενάρισμα.

Το μοντέλο διατίθεται αποκλειστικά με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και σε σε τρίθυρο αμάξωμα έτσι ώστε να διατηρηθεί χαμηλά το συνολικό βάρος που φτάνει πλέον τα 1360kg (αναλογία 4.14 kg ανα ίππο). Η μείωση των 30kg σε σύγκριση με το GTI Clubsport επετεύχθει με αφαίρεση των πίσω θέσεων και της ηχομόνωσης, νέο κάλυμμα χώρου αποσκευών και ελαφρύτερα πατάκια, αλουμινένιο υπο-πλαίσιο της εμπρός ανάρτησης, αλουμινένια καλύμματα φρένων και μικρότερη μπαταρία,

Η VW εξόπλισε το μοντέλο της με ένα ειδικά διαμορφωμένο προφιλ οδήγησης “Individual” που σε συνδυασμό με το Dynamic Chassis Control (DCC), δημιουργεί το ιδανικό στήσιμο για οδήγηση στο Nürburgring, ενώ παράλληλα διατηρούνται οι επιλογές Comfort, Normal και Race. Επιπλέον βελτιώσεις έχουν γίνει στα φρένα, το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου (ESC) και το σασί, με αυξημένη γωνία καμπέρ για καλύτερη επαφή με το δρόμο. Προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες συνθήκες του Nürburgring, οι αναρτήσεις έχουν σχετικά μαλακή (για πίστα) συμπεριφορά στον οριζόντιο άξονα και πιο σκληρή σε πλευρικές πιέσεις.

Volkswagen-Golf_GTI_Clubsport_S-2017-1600-13

Κάθε τροχός είναι κατα περίπου 1kg ελαφρύτερος χάρη στα αλουμινένια καλύματα των φρένων και τις ζάντες Pretoria 19″ που φορούν semi-slick ελαστικά Michelin Sport Cup 2, διαστάσεων 235/35 ZR. Τα πίσω παράθυρα του διθέσιου Golf είναι φιμέ και απορροφούν το 65% του φωτός.

Στο εσωτερικό υπάρχουν μόνο δύο αγωνιστικά καθίσματα τύπου bucket, αγωνιστικό τιμόνι με επένδυση Aclantara, μια αριθμημένη πλακέτα στην κεντρική κονσόλα, επιλογέα ταχυτήτων σε στυλ μπάλας του γκολφ, κόκκινες γραμμές στις ζώνες ασφαλείας και αυτοκόλητα Honeycomb 40 στο ταμπλό και τις πόρτες.

Η παραγωγή του Golf GTI Clubsport S είναι περιορισμένη σε 400 μονάδες με τις 100 από αυτές να προορίζονται για Γερμανούς πελάτες. Οι ενδιαφερόμενοι μπορόυν να επιλέξουν μια από τις χρωματικές αποχρώσεις του πρώτου Golf GTI, “Tornado Red“, “Pure White” και “Deep Black Pearl Effect“.

Η πρεμιέρα του θα γίνει στο 2016 GTI Event στη λίμνη Wörthersee, όπου πέρυσι είχαμε δει πληθώρα πρωτοτύπων και βελτιωμένων εκδόσεων του Golf, ένα εκ των οποίων ήταν και το πρωτότυπο GTI Clubsport (περισσότερα εδώ)

Volkswagen-Golf_GTI_Clubsport_S-2017-1600-0c

Το ρεκόρ προσθιοκίνητου μοντέλου παραγωγής στην πίστα του Nürburgring (7′ 49.21″) επετεύχθει με τον Benny Leuchter (28) πίσω από το τιμόνι, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ του Renault Megane RS 275 Trophy R (7′ 54″).

 

 

Volkswagen-Golf_GTI_Clubsport_S-2017-1600-1f

Το GTI Clusport S (στη μέση), μαζί με το πρώτο Golf GTI του 1975 (δεξιά) και το αγωνιστικό Golf TCR των 330ps (αριστερά)



Facebook Comments