Menu

Το νέο Toyota Yaris

Δοκιμή: Audi A1 Sportback 30 TFSI

Μία πλήρως ανακατασκευασμένη “τουριστική” Mercedes 190E

Τα διαμάντια της Prodrive

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Volkswagen T-Prime Concept GTE

27 Απρ 2016

Volkswagen T-Prime Concept GTE

Ένα plug-in υβριδικό και τετρακίνητο full-size SUV σε μορφή πρωτοτύπου.

H Volkswagen παρουσίασε στην έκθεση Auto China 2016 το πρωτότυπο T-Prime Concept GTE που μας προετοιμάζει για το επερχόμενο full-size SUV που θα έρθει να προστεθεί στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας.

Volkswagen-T-Prime_GTE_Concept-2016-1600-07

Συνολικά για το T-Prime Concept GTE οι σχεδιαστές της VW θέλησαν να υιοθετήσουν μια πιο premium αισθητική προσσέγγιση. Στο εμπρός μέρος η μεγάλη χρωμιωμένη γρίλια τονίζει το πλάτος του οχήματος και ενοποιείται με τα φωτιστικά σώμματα. Στον προφυλακτήρα συναντάμε τα γνωστά φώτα ημέρας σε σχήμα C που είναι τυπικό χαρακτηριστικό όλων των plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων της VW.

Volkswagen-T-Prime_GTE_Concept-2016-1600-0d

Το πρωτότυπο βασίζεται στην πλατφόρμα MLB και έχει μήκος 5069mm, πλάτος 1998mm και ύψος 1706mm (είναι δηλατή μεγαλύτερο σε διαστάσεις ακόμη και από το απερχόμενο Phaethon)

Volkswagen-T-Prime_GTE_Concept-2016-1600-13

Στο πίσω μέρος οι τονισμένοι ώμοι καταλήγουν στα όμορφα φωτιστικά σώμματα LED με τα ενδιαφέροντα γραφικά στο εσωτερικό τους.

Το T-Prime Concept GTE είναι plug-in υβριδικό με κινητήρα TSI 2.0 λίτρων απόδοσης 248hp και ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 134hp. Έτσι, η συνδυαστική απόδοση του υβριδικόυ συστήματος κίνησης φτάνει τους 375hp και τα 700Nm ροπής ενώ ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς με τη βοήθεια του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης 4MOTION και διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης.

Χάρη σε μια μπαταρία 14.1 kWh το πρωτότυπο μπορεί να κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια (E-Mode) με αυτονομία 50km ενώ η πλήρης φόρτισή σε οικιακό δίκτυο (3.6 kW) απαιτεί 8 ώρες, με δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε 2 ώρες και 30 λεπτά (από δίκτυο 7.2 kW).

Ο οδηγός ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε 3 στυλ οδήγησης: Ε-Mode, Hybrid και GTE. Στη λειτουργία υψηλών επιδόσεων GTE, η επιτάχυνση 0-100km/h απαιτεί 6,0 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 224km/h. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της εταιρείας, η συνδυαστική μέση κατανάλωση του μοντέλου φτάνει τα 2,7 λίτρα/100km.

Στόχος της VW είναι να προσφέρει ένα SUV μοντέλο για κάθε εμπορική κατηγορία, ξεκινώντας από τις εκδόσεις παραγωγής των πρωτοτύπων Τ-Cross Breeze (βασισμένο στο πάτωμα του Polo) και T-Roc (βασισμένο στο πάτωμα του Golf) όπως και τα υπάρχοντα μοντέλα Tiguan (περισσότερα εδώ) και Touareg. Τέλος, η έκδοση παραγωγής του T-Prime Concept GTE θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας των SUV από άποψη μεγέθους, πολυτέλειας, εξοπλισμού και τεχνολογίας.

Volkswagen-T-Prime_GTE_Concept-2016-1600-18

Στο ταμπλό βρίσκουμε ένα συνδυασμό αλουμινίου, μπλε δέρματος, ξύλου, δέρματος και επιφανειών με glossy υφές. Μια μεγάλη οθόνη 12″ Active Info Display παίρνει τη θέση του πίνακα οργάνων ενώ η κύρια καμπύλη οθόνη 15″ παρουσιάζει τις πληροφορίες από το εξελιγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ανάμεσα στις 2 ανεξάρτητες θέσεις των πίσω επιβατών, υπάρχει μια ακόμη οθόνη 9.6″ ενώ δύο επιπλέον ταμπλέτες 10.1″ αποθηκεύονται στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων.

Volkswagen-T-Prime_GTE_Concept-2016-1600-0c

Το μεγάλο μήκος, το μακρύ ρύγχος οι σμιλεμένες επιφάνειες, οι λεπτομέρειες από χρώμιο και οι μεγάλοι τροχοί 22 ιντσών με ελαστικά 285/40 ενισχύουν τις αναλογίες ενός full-size SUV που θέλει να έχει μια επιβλητική παρουσία στο δρόμο.

Volkswagen-T-Prime_GTE_Concept-2016-1600-10

Ένα εύλογο ερώτημα είναι το πώς θα τοποθετηθεί στην αγορά ένα τόσο premium SUV της Volkswagen ως ναυαρχίδα της εταιρείας, σε συσχέτιση με τα αντίστοιχα συγγενικά μοντέλα της Audi, και ποιά ακριβώς θα είναι η διαφορά τους ως προς τον χαρακτήρα και τη στόχευση απέναντι στο απευθυνόμενο κοινό.



Facebook Comments