Menu

Το νέο Toyota Yaris

Δοκιμή: Audi A1 Sportback 30 TFSI

Μία πλήρως ανακατασκευασμένη “τουριστική” Mercedes 190E

Τα διαμάντια της Prodrive

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Οι Καλύτεροι Vintage Χώροι Αποθήκευσης Ρεζέρβας !

19 Ιούν 2018

Οι Καλύτεροι Vintage Χώροι Αποθήκευσης Ρεζέρβας !

Ο Απόλυτος Οδηγός για Vintage Ρεζέρβες…

Κάποια στιγμή, ίσως να έχετε έρθει στην δυσάρεστη θέση: παθαίνεις λάστιχο, ανοίγεις το πορτμπαγκάζ για την ρεζέρβα, μόνο για να αντικρίσεις ένα κάρο πράματα, αφημένα εκεί “προσωρινά“, ανά τα χρόνια. Και αφού το να πάθεις λάστιχο δεν είναι αρκετά δυσάρεστο, αφού βιάζεσαι, έχεις εκνευριστεί, χτυπάν τηλέφωνα κλπ, πρέπει να απευθυνθείς και στο χάος που μεσολαβεί ανάμεσα από εσένα και την ρεζέρβα σου… Εκείνες τις στιγμές, που βρίζοντας αραδιάζεις στο διπλανό πεζοδρόμιο ομπρέλες θαλάσσης, λάδια κινητήρα, την τσάντα που έπαιρνες στο γυμναστήριο πριν μια δεκαετία, δεν θα ευχόσουν να υπάρχει κάποια καλύτερη λύση όσο αφορά την θέση της ρεζέρβας σου;
Ε, υπάρχει – ή καλύτερα, υπήρχε…
ρεζερβες

Renault Dauphine

Λύσεις (καλύτερες ή όχι, παραμένει υποκειμενικό) υπήρχαν. Και είχαν λανσαριστεί, τόσο από την Skoda, στο 1000MB, από την Renault, στο Dauphine, όσο και από την Tarta, στο 603 και στα 404, 403 της Bristol.

Βλέπουμε λοιπόν, μεμονωμένους χώρους, που δίνουν εύκολη πρόσβαση για την ρεζέρβα, τοποθετημένη είτε οριζόντια, είτε κάθετα, είτε μπροστά, είτε πίσω, είτε πάνω, είτε κάτω, είτε στο πλάι του αυτοκινήτου! Υπάρχει ακόμα και η αμφισβητούμενης ασφαλείας επιλογή, να…σφηνώσεις την ρεζέρβα κάπου κοντά στον κινητήρα ή και η πιο συμβατική επιλογή, να την στερεώσεις εκτός των απ. χώρων, κάτι που βλέπουμε συνήθως στα off-road οχήματα.

Lada Niva

Super Beetle

Οι παραπάνω ιδέες βέβαια είναι άφαντες στα μοντέρνα αυτοκίνητα. Και αυτό, μήπως οφείλεται στο γεγονός πως οι κατασκευαστές θεωρούν, πως τα ελαστικά τους είναι αρκετά καλά, ώστε ένα flat-tire να μοιάζει τόσο ασυνήθιστο; Εμείς πάντως λαμβανομένου υπόψη την εμπειρία μας στο Ακρόπολις που μόλις μας πέρασε, θα διαφωνούσαμε με την παραπάνω θεωρία.

Toyota Highlander

Αλλά ακόμη και “τζάμπα κόπος” να είναι για τους κατασκευαστές, μία τέτοια έξυπνη πατέντα, την στιγμή που θα βρεθούμε στην θέση να αλλάξουμε ένα λάστιχο, δεν θα σεβόμασταν, δεν θα εκτιμούσαμε πολύ περισσότερο την εταιρία που θα έκανε το…κάτι παραπάνω, ώστε να μας δώσει εύκολη πρόσβαση στην ρεζέρβα, διευκολύνοντας έτσι, μία εξ ορισμού, δυσάρεστη διαδικασία.

Μάλλον μία από τις χειρότερες ιδέες, στο Honda Ridgeline

Ίσως η πιο cool πρόταση, Bugatti Atlantic

1950 Healey Silverstone

Πάνω

Κάτω

Πίσω

Μπροστά

Πλάϊ

Στο καπό



Facebook Comments