Menu

Τα 9 πιο όμορφα πεντάλ οδήγησης που έχουμε δει

Επίσημο: O Sainz στη Ferrari, o Ricciardo στη McLaren

Η μία και μοναδική αστυνομική Ferrari 250 GTE

Βελτιωμένη Supra εναντίον BMW M4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η στρατηγική της Toyota για το μέλλον

08 Δεκ 2016

Η στρατηγική της Toyota για το μέλλον

στην πορεία για 90% μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι το 2050

Η Toyota Motor Corporation ανακοίνωσε στο Τόκυο τη στρατηγική της για το μέλλον, με τις τεχνολογίες για πιο φιλικά στο περιβάλλον οχήματα να βρίσκονται στο επίκεντρο.

original_plataforma

Οι τεχνολογικές αλλαγές στα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, βασίζονται στη νέα μεταβλητή πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture) η οποία έκανε ντεμπούτο το 2015 με την τέταρτη γενιά του Prius ενώ στο μέλλον θα χρησιμοποιηθεί σε πληθώρα μοντέλων προσφέροντας χαμηλότερο κέντρο βάρους και πιο δυναμική οδηγική συμπεριφορά.

Στόχος της Toyota είναι να προσφέρει οχήματα με διασκεδαστική οδηγική συμπεριφορά που θα συνδυάζουν υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση. Σε αυτή την κατεύθυνση, οι νέοι κινητήρες “Dynamic Force Engines” προσφέρουν 10% μεγαλύτερη απόδοση και 20% καλύτερη οικονομία καυσίμου.

toyota_20161206_01_07_85b17b0dc478772c6c9410f6e0c1ecad575fcc6b

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.5 λίτρων άμεσου ψεκασμού με τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων και θερμική αποδοτικότητα 40% που θα διατεθεί σε διάφορες εκδόσεις.

toyota_20161206_01_05_3271f5d18e9fd8366535649aa6f41b99c86b942b

Τα νέα αυτόματα κιβώτια 8 σχέσεων (Direct Shift-8AT) και 10 σχέσεων (Direct Shift-10AT) με υλικά χαμηλότερης τριβής στο συμπλέκτη για 50% μικρότερη απώλεια ροπής, ταχύτερες αλλαγές σχέσεων, χαμηλότερο βάρος και μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις συμβάλλουν στην οικονομία αλλά και την οδηγική ευχαρίστηση.

toyota-hybrid-vehicle-range-2017

Η εξέλιξη του συστήματος κίνησης Toyota Hybrid System II με επεμβάσεις για μείωση του βάρους και καλύτερη αποδοτικότητα όπου ο κινητήρας 2.5 λίτρων συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα Multistage THS II για τα πισωκίνητα οχήματα.

toyota_20161206_01_11_099a00ece4a393565a4115e1e45d1abdcdc119ca

Η εξέλιξη του υβριδικού συστήματος για τα Plug-in Hybrid μοντέλα με τον ηλεκτροκινητήρα να αναλαμβάνει πλέον την κίνηση του οχήματος και μια μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου (εικόνα) να αυξάνει την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στα 60km.

Μέχρι το 2021 η Toyota θα παρουσιάσει 17 εκδόσεις 9 κινητήρων (συμπεριλαμβανομενου του 2.5 λίτρων), 10 εκδόσεις 4 κιβωτίων ταχυτήτων και 10 εκδόσεις 6 υβριδικών συστημάτων κίνησης.

Η νέα τεχνολογία θα αφορά το 60% των Toyota και Lexus που θα πωλούνται σε Ιαπωνία, ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα, με αποτέλεσμα μείωση 15% στις εκπομπές CO2 σε σύγκριση με την παρούσα κατάσταση. Ταυτόχρονα θα αυξήσει κατα 30% το ανθρώπινο δυναμικό που δραστηριοποιείται στην εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.

toyota-environmental-challenge-2050

Απώτερος (και φιλόδοξος) στόχος της εταιρείας είναι να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατα 90% μέχρι το 2050 έτσι ώστε να συμβάλλει ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος με τη βοήθεια των ηλεκτροκίνητων και υδρογονοκίνητων μοντέλων της.



Facebook Comments