Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Toyota Prius GT300 από την APR Racing

25 Ιαν 2016

Toyota Prius GT300 από την APR Racing

Η αγωνιστική έκδοση της τέταρτης γενιάς του υβριδικού μοντέλου με V8 κινητήρα

Η APR Racing παρουσίασε πριν λίγες μέρες στο Tokyo Auto Salon, την αγωνιστική έκδοση GT300 της τέταρτης γενιάς του υβριδικού Toyota Prius με την οποία θα συμμετέχει στο φετινό πρωτάθλημα SuperGT Series της Ιαπωνίας.

2016-toyota-prius-gt300-racecar-debuts-in-tokyo-as-otherworldly-as-expected-video-photo-gallery_8

Το άλλοτε “οικολογικό” μοντέλο μετατράπηκε σε ένα θηρίο με απόλυτο στήσιμο πίστας και V8 κινητήρα!

Το αγωνιστικό Prius προδιαγραφών GT300, φορά έναν V8 κινητήρα 3.4 λίτρων που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, τιμώντας τις υβριδικές καταβολές του μοντέλου παραγωγής. Το σύστημα Hybrid Synergy Drive έχει μεταφερθεί στα πόδια του συνοδηγού για καλύτερη κατανομή βάρους ενώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι τοποθετημένος εμπρός σε αντίθεση με την προηγούμενη γενιά αγωνιστικών.

Το μοντέλο εξελίχθηκε από τις Toyota Racing Development και APR Racing, ενώ θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στις 9 και 10 Απριλίου στην πίστα της Okayama, στα χέρια των πληρωμάτων Hiroaki Nagai/Kota Sasaki (#30) και Koki Saga/Yuichi Nakayama (#31).

toyota-prius-supergt-001-1

Παράλληλα με το αγωνιστικό μοντέλο, παρουσιάστηκε και μια επετειακή έκδοση παραγωγής του Prius με τα καλούδια της TRD (Toyota Racing Development) που γιορτάζει τα 40 χρόνια του τμήματος. Με νέες ζάντες, μεγαλύτερους προφυλακτήρες, κεντρική απόληξη της εξάτμισης και άλλες σπορ λεπτομέρειες, η TRD προσπαθεί να δώσει μια αθλητική χροιά στο μάλλον ουδέτερο μοντέλο.

2016-toyota-prius-gt300-racecar-debuts-in-tokyo-as-otherworldly-as-expected-video-photo-gallery_4

Η διαφορά ύψους είναι περισσότερο από εμφανής ανάμεσα στο αγωνιστικό Prius και το μοντέλο παραγωγής. Τα ευμεγέθη αεροδυναμικά βοηθήματα του Prius GT300, το βοηθούν να παραμένει κολλημένο στην πίστα, παράγωντας περίσσεια κάθετη δύναμη, ειδικά στις υψηλότερες ταχύτητες.



Facebook Comments