Menu

Η McLaren και η κρυφή σχέση της με την BMW M5

Aston Martin Valkyrie: Επιτέλους έκανε το ντεμπούτο της + (Video)

Μία σπάνια Ferrari 250 GT Series I Cabriolet ψάχνει ιδιοκτήτη

Νέο KIA Sportage 48V Hybrid

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Toyota και Πάλι η Αυτοκινητοβιομηχανία με τη Μεγαλύτερη Αξία

18 Ιούν 2019

Η Toyota Είναι και Πάλι η Αυτοκινητοβιομηχανία με τη Μεγαλύτερη Αξία

Στην πρόσφατη έρευνα BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2019. Η Toyota είναι και πάλι στην πρώτη θέση των κατασκευαστών αυτοκινήτων, διατηρώντας τον τίτλο της.

toyota

Μπορεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες να είναι και πασίγνωστες και μεγάλα μεγέθη, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως στον κόσμο των επιχειρήσεων είναι και τα μεγαλύτερα. Ενδεικτικό για αυτό είναι πως στην πρώτη εκατοντάδα εταιρειών της παραπάνω έρευνας συμπεριλαμβάνονται μόνο τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες. Εκτός από την Toyota η Mercedes-Benz και η BMW, με την ιαπωνική εταιρεία να είναι στην πρώτη θέση στα 12 από τα 14 χρόνια που διεξάγεται η συγκεκριμένη έρευνα. Τις δυο φορές που δεν ήταν στην κορυφή ήταν δεύτερη.

Από τη δεκάδα των αυτοκινητοβιομηχανιών και μόνο η VW ήταν η μόνη που βελτίωσε την θέση της (στη συνολική κατάταξη), μετά την επιστροφή της στην κανονικότητα και μακριά από το dieselgate. Ενώ η μοναδική νέα είσοδος ήταν η Porsche, που αντικατέστησε στη λίστα τη Maruti-Suzuki.

πρώτη θέση

Στο top ten των αυτοκινητοβιομηχανιών περιλαμβάνονται 5 γερμανικές εταιρείας, 3 ιαπωνικές και 2 αμερικανικές.

 

Ενδιαφέρον είναι πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες υστερούν σε σχέση με τις εταιρείες των νέων τεχνολογιών! Όπως οι Amazon, Apple, και Google, καθώς οι καταναλωτές. Σύμφωνα με τους αναλυτές της έρευνας, προτιμούν εταιρείες που τους προσφέρουν εμπειρίες παρά εκείνες που κατασκευάζουν αντικείμενα.

Η έρευνα υπολογίζει την θέση της κάθε εταιρείας συμπεριλαμβάνοντας παράγοντες όπως την κεφαλαιοποίησή της, και διάφορα οικονομοτεχνικά μεγέθη. Καθώς και την συμπεριφορά της προς τους καταναλωτές αλλά και παράγοντες όπως είναι η «αγάπη» του καταναλωτή για την εκάστοτε μάρκα.

 

Team Ε.Τ.

 



Facebook Comments