Menu

Alfa Romeo 8C: ένα μοναδικά υπέροχο αυτοκίνητο

Η Huyndai σκέφτεται να βγάλει roadster μοντέλο

BMW M340i vs Audi S4 vs AMG E53 vs Volvo S60 Polestar (video)

Ferrari 488 Pista vs McLaren 600LT vs Alfa Romeo 4C (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Toyota GT86: πολύ σκληρό για να πεθάνει

14 Ιαν 2020

Toyota GT86: πολύ σκληρό για να πεθάνει

Έρχεται η επόμενη γενιά

Χαράς ευαγγέλια τα φρέσκα νέα από την Ιαπωνία! Μέσα στον κυκεώνα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, των μπαταριών και των infotainment, ένα από τα πιο petrolhead ανόθευτα μοντέλα θα συνεχίσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια ακόμη.

Η Toyota ενημέρωσε πως το αειθαλές σπορ κουπέ GT86 όχι μόνο δεν θα θυσιαστεί το βωμό των volts αλλά φέτος θα παρουσιαστεί η ανανεωμένη του εκδοχή. Μάλιστα οι Ιάπωνες θα αλλάξουν το όνομα από GT86 σε GR86 ώστε να συμβαδίζει με την υπόλοιπη γκάμα των GR Supra, GR Yaris και το επερχόμενο GR SuperSport Hypercar.

Η συνεργασία με τη Subaru και το δίδυμο ¨αδερφάκι” του BRZ, θα συνεχιστεί αλλά αυτή τη φορά η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι η νέα TNGA της Toyota καθώς η αντίστοιχη της Subie δεν υποστηρίζει πλέον πισωκίνητα μοντέλα. Ο κινητήρας από την άλλη μεριά θα έρχεται πάλι από τους ¨μπλε”. Θα είναι φυσικά boxer 4 κυλίνδρων αλλά με 2 σημαντικές διαφορές. Κυβισμός στα 2.4 λίτρα και turbo!

Και καθώς αυτό το μοτέρ χρησιμοποιείται ήδη στα Legacy και Outback, γνωρίζουμε από τώρα την ιπποδύναμη του η οποία φτάνει περίπου τα 255 άλογα. Το απερχόμενο ατμοσφαιρικό σύνολο αντιθέτως αποδίδει 205 ίππους και 212 Nm ροπής που και αυτή αναμένεται να αυξηθεί λόγω της υπερτροφοδότησης.

Και επειδή δεν είμαστε εγωιστές, στο εσωτερικό του νέου GR86 μπορούμε να κάνουμε συμβιβασμούς όσον αφορά την τεχνολογία. Έτσι, την εμφάνιση τους θα κάνουν νέα συστήματα infotainment με οθόνες και τα σχετικά “μπλιμπλίκια” αλλά και με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα που θα βοηθούν τον οδηγό στην απόλαυση του αυτοκινήτου.

Όσον αφορά την τιμή του GR86 η Toyota δεν έχει ανακοινώσει κάτι επίσημο αλλά λογικά θα τσιμπήσει κάποια αύξηση. Βέβαια θα παραμείνει κάτω από τους κυριότερους ανtαγωνιστές του, βλέπε Audi TT και BMW Z4, ενώ προφανώς θα τοποθετείται αρκετά χαμηλότερα από την ομόσταυλη GR Supra. Περισσότερα θα μάθουμε στο 1ο τρίμηνο του έτους.

Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας

Facebook Comments