Menu

Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Aston Martin αξίας 108.000 ευρώ

Το νέο Audi R8 V10 RWD

Ποια μοντέλα χάνουν περισσότερη και ποια λιγότερη αξία σε πέντε χρόνια

Δες τη νέα AMG A45 S να τερματίζει στην Autobahn (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Toyota C-HR

02 Μαρ 2016

Toyota C-HR

Η έκδοση παραγωγής του νέου C-Segment SUV από τον ιάπωνα κατασκευαστή.

H Toyota παρουσίασε στη Γενευή την έκδοση παραγωγής του νέου SUV της, εν ονόματι C-HR, μετά από δύο χρόνια εξέλιξης και τα αντίστοιχα πρωτότυπα στο Παρίσι (2014) και το πιο πρόσφατο C-HR Concept στη Φρανκφούρτη (2015)

Toyota-C-HR_2017_1600x1200_wallpaper_01

Το C-HR διατήρησε σε μεγάλο βαθμό την νεανική σχεδίαση των πρωτοτύπων με μια πιο ήπια προσέγγιση. Ενσωματώνει αρκετά στοιχεία από coupe, σε μια προσπάθεια να ξεχωρίσει από τη μάζα των crossover στα πρότυπα του μικρότερου Nissan Juke που κέρδισε το κοινό με την αντισυμβατική του εμφάνιση. Στο εμπρός μέρος κυριαρχούν τα ευμεγέθη φωτιστικά σώμαμτα full-led και ο μεγάλος προφυλακτήρας με σύνθετες εισαγωγές αέρα.

Το C-HR βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture) και χρησιμοποιεί το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναν κινητήρα 1.8 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 122hp, με εκπομπές CO2 στα 90g/km. Ο κινητήρας έχει βελτιωμένη αποδοτικότητα κατα 40% σε σχέση με τον προκάτοχό του ενώ συνολικά το υβριδικό σύστημα έχει μικρότερες διαστάσεις και είναι ελαφρύτερο.

Παράλληλα, το μοντέλο θα διατίθεται και με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.2 λίτρων με απόδοση 115hp που συναντάμε και στο μικρομεσαίο Auris, ο οποίος θα συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή ένα αυτόματο CVT σε εμπροσθιοκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις. Σε κάποιες αγορές θα υπάρχει και μια έκδοση με κινητήρα 2.0 λίτρων, αποκλειστικά με το κιβώτιο CVT.

Toyota-C-HR_2017_1600x1200_wallpaper_03

Στο πίσω μέρος εντύπωση προκαλει η έντονη κλίση του τζαμιού, η μεγάλη αεροτομή και τα φωτιστικά σώμματα σε σχήμα μπούμερανγκ που μας θυμίζουν ελαφρώς αυτά του Honda Civic. Το προφίλ χαρακτηρίζεται από μικρά παράθυρα και έντονες ακμές που δημιουργούν ένα σπορτιφ σύνολο σε συνδυασμό με τους τονισμένους θόλους των τροχών. Η διχρωμία ενισχύει τον SUV χαρακτήρα και το ασημί χρώμα αναδεικνύει τις πτυχώσεις του αμαξώματος.

Η Toyota έδωσε μεγάλη έμφαση στην οδηγική συμπεριφορά του SUV, θέλοντας να προσφέρει μια διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης, εφάμιλλη με αυτή ενός μικρομεσαίου hatchback. Αυτό επετυγχάνεται χάρη στη νέα πλατφόρμα, το χαμηλό κέντρο βάρους, τη γραμμική συμπεριφορά του τιμονιού και τον σωστό έλεγχο του αμαξώματος στις στροφές με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων να συμβάλλει προς αυτή την κατεύθυνση.

Ο υπεύθυνος μηχανικός Hiroyuki Koba και η ομάδα του, οδήγησαν χιλιάδες χιλιόμετρα επι Ευρωπαικού εδάφους διερευνώντας τις συνθήκες και τον τρόπο που οδηγούν οι Ευρωπαίοι κατα τη διάρκεια εξέλιξης του νέου μοντέλου.

Από άποψη συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας, το SUV θα εξοπλίζεται με το πλήρες πακέτο Toyota Safety Sense System στον στάνταρ εξοπλισμό του, που περιλαμβάνει Pre-Collision system, Lane Departure Alert, Road Sign Assist, Automatic Highbeam, Pedestrian Detection και Adaptive Cruise Control.

Η παραγωγή του C-HR θα γίνει στο εργοστάσιο της Toyota στην Sakarya της Τουρκίας ενώ το υβριδικό σύστημα κίνησης θα παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Deeside, Wales της Μ.Βρετανίας.

Toyota-C-HR_2017_1600x1200_wallpaper_02

Ο σχεδιασμός του C-HR είναι ο καρπός συνεργασίας μεταξύ τριών σχεδιαστικών κέντρων της Toyota, με επικεφαλή του project τον Kazuhiko Isawa. Η πρόταση που επικράτησε για τον εξωτερικό σχεδιασμό ήταν αυτή του σχεδιαστικού κέντρου Calty στην California.

 

 

 



Facebook Comments