Menu

Τα 9 πιο όμορφα πεντάλ οδήγησης που έχουμε δει

Επίσημο: O Sainz στη Ferrari, o Ricciardo στη McLaren

Η μία και μοναδική αστυνομική Ferrari 250 GTE

Βελτιωμένη Supra εναντίον BMW M4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Το επόμενο VW Golf R δεν θα είναι ηλεκτρικό

18 Μαρ 2020

Το επόμενο VW Golf R δεν θα είναι ηλεκτρικό

η επανάσταση της βενζίνης;

Μετά την έλευση της 8ης και πιο καινούργιας γενιάς του VW Golf που παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες όλοι περιμέναμε νεότερα για τη ναυαρχίδα, το Golf R. Βλέπετε, οι Γερμανοί στο Volksburg μέσα από καταιγισμό λανσαρισμάτων ενημέρωσαν ήδη για το GTI, το diesel GTD αλλά και το ηλεκτρικό GTE.

Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα για το κορυφαίο Golf R. Και τα νέα είναι ευχάριστα. Τουλάχιστον για εμάς που είμαστε φίλοι της βενζίνης και των κυλίνδρων. Το Golf R λοιπόν δεν θα ίχνος volt επάνω του! Ναι, σωστά διαβάσατε, η πιο δυνατή έκδοση του δημοφιλούς hatchback θα κινείται αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Και αν διερωτάστε αν η VW ξεκινά κίνημα ¨αντίστασης” στα EV, η απάντηση είναι όχι. Απλώς η επένδυση και τα χρήματα που θα έπρεπε να ξοδευτούν δεν θα ήταν αντάξια των πωλήσεων και των κερδών που θα φέρει το R. Γιατί καλό και άγιο το perfomance car αλλά απευθύνεται σε λίγους σκληροπυρηνικούς που φυσικά δεν φτάνουν για να καλύψουν τα έξοδα της VW.

Σύμφωνα με το “γνωστό” μας από το WRC, Jost Capito, που παραμένει inside man στο Volksburg, το Golf R θα είναι σίγουρα 5-θύρο τετρακίνητο hatchback προερχόμενο όμως από προσθιοκίνητο αυτοκίνητο. Κάτι σαν την BMW M135i xDrive δηλαδή…

Πέρα από αυτά, ακόμη δεν έχει αποφασιστεί αν το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι το κλασικό manual 6άρι ή αν θα πάμε σε DSG. Όσο για την ισχύ του μοτέρ, αναμένεται να κυμαίνεται γύρω στους 329 ίππους. Άλλωστε όπως και να έχει, το Golf R θα πρέπει να είναι ισχυρότερο της σειράς. Εκτός από το επερχόμενο TCR….

Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένονται να γίνουν γνωστές τους επόμενους μήνες ενώ το επίσημο ντεμπούτο θα γίνει το φθινόπωρο στο Σαλόνι αυτοκίνητου στο Παρίσι.

Team Ε.Τ.

Facebook Comments