Menu

Χαζεύοντας την Επετειακή Aston Martin DBS Superleggera...

Εξηγώντας το Διαφορικό Torsen (video)

Το Hyundai Kona Πρέπει να το Λάβετε Σοβαρά Υπόψη

Ο Αναποφάσιστος...Σεΐχης! (Video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

test

04 Φεβ 2018
Τάδε Τάδε Τάδε Τάδε μπλα μπλα
Τάδε Τάδε Τάδε Τάδε μπλα μπλα

 

 

previous arrow
next arrow
Slider

 

 

 

Με Μιά Ματιά

Performance ★★★★★★☆☆☆☆ 6/10
Handling ★★★★★★☆☆☆☆ 6/10
Usability ★★★★★★☆☆☆☆ 6/10
Feel-good factor ★★★★★★☆☆☆☆ 6/10

Epi Trohon Rating

★★★★★★★★☆ 6/10

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Αερόψυκτος SOHC 4-χρονος 2-βάλβιδος
Κυβισμός 125cc
Διάμετρος x Διαδρομή 52.4 x 57.9mm
Λόγος Συμπίεσης 9.3:1
Μέγιστη Ισχύς 6.9kW @ 7,000rpm
Μέγιστη Ροπή 11Nm @ 5,250rpm
Χωρητικότητα Λαδιού Πάνω1,1 L, κάτω0,9 L
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Τροφοδοσία PGM-FI ηλεκτρονικός ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 5.6 L
Κατανάλωση καυσίμου 67km/litre (WMTC mode)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Μίζα Ηλεκτρική
Μπαταρία YTZ5S
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος
Τύπος Κιβωτίου 4 τάχυτο
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος Ατσάλινο, τύπου ραχοκοκαλιάς
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 1.710 x 755 x 1.029mm
Μεταξόνιο 1.155mm
Γωνία Κάστερ 25°
Ίχνος 82mm
Ύψος Σέλας 776mm
Απόσταση από το Έδαφος 160mm
Ακτίνα Στροφής 1,9m
Βάρος γεμάτο 107kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανάποδο πιρούνι USD, διαδρομής 100mm
Πίσω Δύο αμορτισέρ, διαδρομής 104mm
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος Εμπρός 10-μπράτσαχυτό αλουμίνιο
Τύπος Πίσω 10-μπράτσα χυτό αλουμίνιο
Ελαστικά Εμπρός 120/80-12 65J
Ελαστικά Πίσω 130/80-12 69J
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Μονός υδραυλικός δίσκος 220 mm με ABS βασισμένο σε IMU
Πίσω Μονός υδραυλικός δίσκος 190mm
ΦΩΤΑ
Προβολέας LED
Πίσω Φως LED

 

 

 

 

 

 

Serderidis_Rally_Fthiotidas_Day_1_1
Κατακτώντας και τις τέσσερις ειδικές του ασφάλτινου Ράλλυ Φθιώτιδος 2018, ο Γιώργος Αναπολιοτάκης διπλασίασε τις νίκες του στους ισάριθμους αγώνες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου 2018, στον άκρως επιτυχημένο πρώτο από τους δύο αγώνες που διοργάνωσε αυτό το Σαββατοκύριακο η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (ΑΛΑΛ).
Facebook Comments