H Tesla παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό της
H Tesla, (μαζί με το νέο Roadster), παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό φορτηγό που όπως και τα περισσότερα μοντέλα της διαθέτει κορυφαία τεχνολογία και περίσσια δύναμης. Μπορεί το θέμα αυτοκίνητο να επιτρέπει κάποια μικρά παραπτώματα στον τομέα τον επαγγελματικών οχημάτων όμως τα λάθη δεν συγχωρούνται και η Tesla με αυτό το φορτηγό έχει να κερδίσει ένα μεγάλο στοίχημα.
Το διαστημικής σχεδίασης Tesla Semi, διαθέτει τέσσερις ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες, έναν για τον κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς στο πίσω μέρος και θα μπορεί να ρυμουλκεί 36.287 κιλά φορτίου. Επίσης, πολύ σημαντικό, σε δρόμο με κλίση 5% το φορτηγό της θα μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα 105 χλμ/ώρα, απροβλημάτιστα.
Το στοιχείο εκείνο που θα γείρει την πλάστιγγα στην επιλογή ενός ηλεκτροκίνητου φορτηγού από τα σημερινά πετρελαιοκίνητα είναι αυτό της αυτονομίας και η Tesla υπόσχεται πως σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου θα μπορεί να διανύσει μέχρι 804 χλμ με μία μόνο φόρτιση.
Οι ιδιοκτήτες των Semi θα μπορούν να χρησιμοποιούν τους ταχυφορτιστές DC megachanger που θα εγκαταστήσει η Tesla σε σημεία ανεφοδιασμού και ανάπαυσης των αυτοκινητοδρόμων και θα έχουν τη δυνατότητα μέσα σε μισή μόλις ώρα να φορτίσουν το 80% της μπαταρίας που μεταφράζεται σε αυτονομία 644 χλμ.
Για να πετύχει τη μέγιστη αυτονομία, η αμερικάνικη εταιρεία έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική του φορτηγού και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Σύμφωνα με την ίδια, ο συντελεστής οπισθέλκουσας του Semi είναι Cd:0,36 και για να καταλάβεις τη διαφορά, ο μέσος όρος των πετρελαιοκίνητων φορτηγών είναι από 0,65 μέχρι 0,70 ενώ είναι ακόμα καλύτερο και από την Bugatti Chiron.
Ένα ακόμα σημείο, που δεν ξέρω κατά πόσο ενδιαφέρει τους επαγγελματίες του χώρου αλλά κάνει καλή “δουλειά” στο πρεστίζ της εταιρείας, είναι οι επιδόσεις του φορτηγού στα 0-97 χλμ/ώρα. Χωρίς φορτίο, για το σπριντ των 0-97 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 5 δευτερόλεπτα ενώ γεμάτο θέλει 20 δευτερόλεπτα, καθιστώντας το ταχύτερο, από τα σημερινά πετρελαιοκίνητα φορτηγά.
Στο εσωτερικό του υπάρχει μόλις μία θέση, που προορίζεται για τον οδηγό και εκατέρωθεν του τιμονιού βρίσκονται δύο οθόνες αφής που εκτός των άλλων πληροφοριών παρέχουν, με την βοήθεια από τις κάμερες, εικόνα των κρυφών σημείων.
Το Semi εξοπλίζεται με πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, όπως αυτόνομου φρεναρίσματος και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, ενώ μπορεί να κινηθεί τελείως αυτόνομα όταν βρίσκεται σε κομβόι.
Η εγγύηση που δίνει η Tesla για το φορτηγό της φτάνει το ένα εκατομμύριο μίλια (1.610.000 χλμ) και υποστηρίζει πως σε αυτό το διάστημα ο ιδιοκτήτης του θα έχει εξοικονομήσει από τα καύσιμα 200.000 δολάρια (170.000 ευρώ) χωρίς όμως να ανακοινώνει ακόμα την τιμή του Semi.
Η παραγωγή του πάντως θα ξεκινήσει το 2019 και οι ενδιαφερόμενοι, με μόλις 5.000 δολάρια, θα μπορούν να μπουν στη λίστα για να πάρουν πρώτοι το ηλεκτροκίνητο φορτηγό.
Εκτός από το Semi, η Tesla ετοιμάζει και ένα νέο pick up φορτηγό και μας έδωσε μία πρώτη εικόνα.
14-
Νέο Τ-Roc Cabrio
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέο Τ-Roc Cabrio
-
Tushek TS 900 H Apex με 937 hp και 1.400 Nm ροπής
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Tushek TS 900 H Apex με 937 hp και 1.400 Nm ροπής
-
Και SUV και ηλεκτρικό από την Bugatti;
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Και SUV και ηλεκτρικό από την Bugatti;
-
Έξι RS μοντέλα από την Audi μέσα στο 2019
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έξι RS μοντέλα από την Audi μέσα στο 2019
-
Δείτε τη μοναδική Toyota GT86 Ηakone
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δείτε τη μοναδική Toyota GT86 Ηakone
-
Αυτή θα είναι η Alfa Romeo Tonale;
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αυτή θα είναι η Alfa Romeo Tonale;
-
Έρχονται τα νέα μοντέλα της Maserati
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έρχονται τα νέα μοντέλα της Maserati
-
H Pagani Huayra Roadster BC αποκαλύφθηκε
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο H Pagani Huayra Roadster BC αποκαλύφθηκε
-
Νέα Skoda Fabia R5 Evo
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέα Skoda Fabia R5 Evo
H VW παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του κόμπακτ SUV της που θα γνωρίσουμε από κοντά σε λίγο καιρό και στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Ένα υβριδικό υπεραυτοκίνητο από τη Σλοβενία
Μέχρι σήμερα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, βλέπε McLaren, οι περισσότεροι κατασκευαστές supercar διέψευσαν τους εαυτούς τους όταν δήλωναν ότι δε θα κατασκευάσουν ποτέ SUV όχημα.
Η Audi έχει σκοπό να παρουσιάσει μέχρι το τέλος του 2019 ακόμα έξι RS εκδόσεις των αυτοκινήτων της και γι' αυτό το λόγο έδωσε στη δημοσιότητα μία φωτογραφία για να μας προϊδεάσει.
η Toyota παρουσίασε στις ΗΠΑ μια ειδική έκδοση της GT86 που ακούει στο όνομα Hakone.
Καθώς η μιλανέζικη φίρμα ετοιμάζεται για την κυκλοφορία της Tonale το 2020, ο ιταλικός οίκος Indav Design που συνεργάζεται με την Alfa, κυκλοφόρησε μερικές εικόνες του μικρού SUV που φαίνονται αρκετά κοντά στην πραγματικότητα.
Τα μελλοντικά της σχέδια παρουσίασε για ακόμα μία φορά η Maserati με το 2020 να είναι μία σημαντική χρονιά για τη φίρμα καθώς στην έκθεση της Γενεύης θα μας παρουσιάσει το νέο της sportcar.
To ανοιχτό όνειρο του Pagani έκανε την πρώτη του εμφάνιση
Η νέα Fabia R5 evo διαθέτει αυξημένη κατά 2kW ισχύ η οποία μάλιστα περνάει καλύτερα στο δρόμο λόγω αλλαγών στο κιβώτιο, βελτιωμένο ηλεκτρονικό έλεγχο κινητήρα