Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

TechRules TREV

12 Μαρ 2016

TechRules TREV

Ένα υβριδικό υπεραυτοκίνητο από την Κίνα με 1030hp και 8.640Nm ροπής

Η νεοσύστατη εταιρεία Techrules με βάση το Πεκίνο, παρακλάδι της Txr-S (έρευνα και εξέλιξη νέων υλικών, βιοαερίων και αεροναυτικής), παρουσίασε στη Γενεύη δύο εκδόσεις του υπεραυτοκινήτου της εν ονόματι TREV (Turbine Recharging Electric Vehicle) σε μορφή πρωτοτύπου, το οποίο υπόσχεται αυτονομία της τάξεως των 2.000km, χάρη σε ένα υβριδικό σύστημα με τουρμπίνα στο ρόλο της γεννήτριας.

7_techrules_trev_chassis

Εξωτερικά το TREV AT96 μοιάζει σαν μια σχεδιαστική μελέτη από κάποιο πανεπιστήμιο και σίγουρα δεν παραπέμπει σε όχημα που βρίσκεται κοντά στην παραγωγή.

9_techrules_trev_chassis

Η τουρμπίνα (micro-turbine) που λειτουργεί ως γεννήτρια παραγωγής ενέργειας, μπορεί να τροφοδοτηθεί από υγρά καύσιμα όπως κυροζίνη, πετρέλαιο και βενζίνη ενώ το δεύτερο πρωτότυπο GT96 χρησιμοποιεί φυσικό αέριο.

Η συνδυαστική απόδοση των 6 ηλεκτροκινητήρων φτάνει τους 1.030hp και τα 8.640Nm ροπής (όχι, δεν κάναμε τυπογραφικό λάθος) ενώ η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 20kWh.

Χάρη στην ανεξάρτητη κίνηση κάθε τροχού (1 ηλεκτροκινητήρας για κάθε τροχό εμπρός, και 2 ηλεκτροκινητήρες για κάθε τροχό πίσω) το πρωτότυπο επωφελείται από Torque Vectoring ενώ δεν διαθέτει ταχύτητες.

Η επιτάχυνση 0-100km/h απαιτεί 2,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 350km/h. Όλα αυτά με μέση κατανάλωση 0,18 λίτρων/100km σύμφωνα με το “επίσημο ανακοινωθέν”.

techrules-trev-2636-970x647-c

Το πρωτότυπο ζυγίζει 1380kg και οι διαστάσεις του είναι 4648mm μήκος, 2034mm πλάτος και 1140mm ύψος. Τα γιγάντια αεροδυναμικά βοηθήματα προσπαθούν να δικαιολογήσουν αισθητικά και λειτουργικά τις εξωπραγματικές επιδόσεις του υπεραυτοκινήτου.

6_techrules_trev_chassis

Τα TREV έχουν κατασκευαστεί γύρω από το εικονιζμόμενο ανθρακονημάτινο monocoque σασί, που σχεδίασε η Techrules. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω ενώ τα φρένα έχουν αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 405mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός, και 380mm με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω.

techrules-trev-2625-970x647-c

Η Techrules ισχυρίζεται ότι οι πρώτες δοκιμές του TREV ΑΤ96 ξεκίνησαν τον προηγούμενο μήνα στην πίστα του Silverstone στη M.Βρετανία.

techrules-trev-2644-970x647-c

Στο φουτουριστικό εσωτερικό κυριαρχεί η απλότητα.

3_techrules_gt96_trev

Στο δεύτερο πρωτότυπο TREV GT96, που δείχνει πιο προσγειωμένο αισθητικά, η τουρμπίνα χρησιμοποιεί αέρια καύσιμα (όπως φυσικό αέριο).

4_techrules_gt96_trev

Μπορεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η Techrules να μας δημιουργούν εύλογες απορρίες και καχυποψία για την εγκυρότητα της πρότασης, ας αφήσουμε όμως καλύτερα το χρόνο να δείξει αν τα σχέδια για την παραγωγή των υπεραυτοκινήτων είναι όντως ρεαλιστικά.

Στα πλαίσια της παρουσίασης πραγματικών υπεραυτοκινήτων όπως η Bugatti Chiron, η Lamborghini Centenario, το Apollo Arrow και το Rimac Concept_One, η Techrules έμεινε κατα κάποιο τρόπο στο περιθώριο της φετινής έκθεσης Γενεύης. Παρόλα αυτά, η “φιλόδοξη” εταιρεία ανακοίνωσε ότι προετοιμάζει την παραγωγή του υπεραυτοκινήτου TREV σε περιορισμένο αριθμό μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, καθώς και το επόμενο βήμα της που θα είναι ένα αυτοκίνητο πόλης.



Facebook Comments