Menu

Το νέο Toyota Yaris

Δοκιμή: Audi A1 Sportback 30 TFSI

Μία πλήρως ανακατασκευασμένη “τουριστική” Mercedes 190E

Τα διαμάντια της Prodrive

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Ταιριάζει το χρώμα του αυτοκινήτου σου στον χαρακτήρα σου;

23 Σεπ 2017

Ταιριάζει το χρώμα του αυτοκινήτου σου στον χαρακτήρα σου;

Το 86% οδηγεί αυτοκίνητο με λάθος χρωματισμό

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι διαθέσιμα με πληθώρα χρωματικών επιλογών και εξατομικεύσεων που μπορούν να προσαρμοστούν στα γούστα, στην προσωπικότητα και τον χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου. Παρόλα αυτά όμως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μίας πανευρωπαϊκής μελέτης της Nissan, η πλειονότητα των αυτοκινητιστών, σε ποσοστό 86%, οδηγεί αυτοκίνητο με λάθος χρωματισμό για την προσωπικότητά τους.

Από την εν λόγω μελέτη, που διεξήχθη από την ιαπωνική εταιρεία με αφορμή τη διάθεση επιλογών εξατομίκευσης στο ολοκαίνουργιο MICRA, διαπιστώθηκε ότι παρόλο που υπάρχουν πλέον ζωντανά εξωτερικά χρώματα αλλά και επιλογές εξατομίκευσης, οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι πολύ συντηρητικοί όταν πρόκειται για την επιλογή του χρώματος του μοντέλου που θα αγοράσουν.

Micra Psycolourgy

Έτσι, σύμφωνα με τους αναλυτές, το ένα τρίτο των ερωτηθέντων θα έπρεπε να επιλέξουν πιο ζωντανά χρώματα για το αυτοκίνητο τους από το παραδοσιακό γκρι και μαύρο, για να ταιριάζει με τον χαρακτήρα τους.

Η Nissan, για να βοηθήσει τους μελλοντικούς αγοραστές, ανέπτυξε ένα πρωτοποριακό Chatbot σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη ψυχολόγο που ειδικεύεται στην ψυχολογία του χρώματος, Κaren Haller. Το Chatbot που λειτουργεί μέσω του Facebook, καθορίζει την προσωπικότητα του χρήστη και στη συνέχεια παρουσιάζει τον τέλειο συνδυασμό χρωμάτων για το MICRA που ανταποκρίνεται σε αυτόν.

Στιγμιότυπο οθόνης (101)

H Karen Haller, έχει εμπειρία πάνω από 20 χρόνια στον τομέα της ψυχολογία του χρώματος και έχει συνεργαστεί με πολλές παγκόσμιες μάρκες για να κατανοήσει τις επιλογές χρώματος που κάνουν οι καταναλωτές.

Για την έρευνα, επινοήθηκαν ειδικές ερωτήσεις για την ποσοτικοποίηση της προσωπικότητας ενός ατόμου, μέσω της ανάλυσης της συμπεριφοράς και των προτιμήσεών του. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται συνήθως για να υποδείξει την πρωταρχική προσωπικότητα ενός ατόμου, όπως για παράδειγμα γίνεται κατά τη διάρκεια μιας τυπικής συνέντευξης εργασίας.

Μερικά από τα ευρήματα της έρευνας έχουν ως παρακάτω :

– 86% επέλεξαν το λάθος χρωματισμένο αυτοκίνητο για τον τύπο της προσωπικότητάς τους,

– Περίπου τα δύο τρίτα επέλεξαν πιο παραδοσιακά / συντηρητικά χρώματα,

– Το 38% οδηγεί επί του παρόντος γκρίζο ή μαύρο όχημα,

– Το 53% των υπαρχόντων χρωμάτων είχε επηρεάσει την επιλογή του οχήματος,

– Οι περισσότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι έχουν επιλέξει το αγαπημένο τους χρώμα.

Την εν λόγω έρευνα, πραγματοποίησε η OnePoll τον Ιούλιο του 2017, με συμμετοχή 1.000 αυτοκινητιστών από πέντε χώρες : τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Micra Psycolourgy

Σύμφωνα με την Nissan, το νέο Micra είναι ιδανικό για αυτούς που θέλουν να εκφράσουν την προσωπικότητά τους, με έντονες χρωματικές επιλογές καθώς διατίθεται σε 10 έντονα εξωτερικά χρώματα, όπως το ζωντανό πορτοκαλί και το πράσινο.

Το πρόγραμμα εξατομίκευσης επιτρέπει την προσθήκη αντίθετων αποχρώσεων στους προφυλακτήρες, τις πόρτες, τους τροχούς και τους εξωτερικούς καθρέπτες. Επιπλέον, στοιχεία του καθίσματος, της επένδυσης των θυρών και του ταμπλό, μπορούν να τροποποιηθούν με εσωτερική εξατομίκευση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου 22% των πελατών του νέου MICRA, επιλέγουν πακέτα εξατομίκευσης για το αυτοκίνητό τους, ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που αρχικά είχε προβλεφθεί. “Κλειδί” στην ζήτηση των πακέτων εξατομίκευσης αποτελεί το προσιτό κόστος, καθώς με μέσο όρο μόλις 400€, οι αγοραστές του νέου MICRA μπορούν να αποκτήσουν το επιθυμητό σχέδιο εξατομίκευσης.

 

 



Facebook Comments