Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Τα νέα Επί Τροχάδην

11 Αυγ 2019

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωση σας

Όλοι στις παραλίες βρίσκονται πλην των αναβατών του MotoGP που χάρισαν πάλι θέαμα σήμερα στην Αυστρία (νίκησε ο Dovisiozo με Ducati). Εμείς, εδώ επιτροχάδην από τις παραλίες διαβάζουμε τα σημαντικότερα της εβδομάδας που μας πέρασε.

Η Lamborghini στο LeMans;

Στα (παλιά) χνάρια της Audi θέλει να πορευτεί η ιταλική φίρμα καθώς σκέφτεται να πάει στο LeMans, ή καλύτερα να πάρει μέρος στο FIA World Endurance Championship, καθώς οι νέοι κανονισμοί άνοιξαν την όρεξη σε πολλούς κατασκευαστές.

Σύμφωνα με τον ίδιο τον CEO της, Stefano Domenicali, η απόφαση για το 2021 θα παρθεί μέχρι το τέλος του έτους. 

Δεν είναι και δύσκολη απόφαση. Ένα τηλέφωνο στο Ινγκολσταντ και θα μάθουν όλα τα κόλπα από τους καλύτερους.

Super MINI

To MINI γιορτάζει φέτος τα 60ά του γενέθλια και το κάνει με τον καλύτερο τρόπο καθώς από το εργοστάσιο της εταιρείας στο Oxford βγήκε το υπ’ αριθμόν 10.000.000 αντίτυπο του.

Ο Sir Alec Issigonis δημιούργησε ένα μοναδικό αυτοκίνητο που μέχρι και σήμερα γράφει ιστορία.

Τέλος για το Golf R

Η top σπορ έκδοση του Golf θα μας αποχαιρετήσει φέτος καθώς με την παρουσίαση της νέας όγδοης γενιάς η εξέλιξη του θα πάει μάλλον αρκετά πίσω και συγκεκριμένα μετά το 2021 (περισσότερα εδώ).

Μέχρι να βγει η οριστική απόφαση αν θα είναι υβριδικό ή όχι.

Η Toyota στοχεύει στις επιδόσεις

Κάθε χρόνο και μία νέα έκδοση για τη Supra (με έξτρα ισχύ και πιστιάρικη διάθεση) μας υπόσχεται ο αρχιμηχανικός της, Tetsuya Tada, αλλά τα καλά νέα δε σταματάνε εδώ.

Κάθε μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας, από υβριδικό μέχρι το Hilux, θα περνάει από τα χέρια της Gazoo Racing για να έχει την ανάλογη σπορ “διάθεση”.

Τα θέλουν όλα σπορ αλλά καμιά φορά αυτά δε γίνονται με το σωστό τρόπο.

Rimac για όλες τις δουλειές

Η κροάτικη εταιρεία συνεργάζεται στενά με την Porsche, οι Γερμανοί έχουν άλλωστε το 10%, αλλά όπως φαίνεται θα δώσει τα φώτα της και σε άλλες εταιρείες του Group.

Φήμες θέλουν τον αντικαταστάτη του R8, που θα έρθει μετά το 2023, να είναι ηλεκτρικός και το χεράκι του στην κατασκευή του θα βάλει η Rimac.

Το μέλλον των supercar είναι ηλεκτρικό;

Δύσκολη δουλειά

Η Mercedes-AMG ONE έκανε την εμφάνιση της με πομπώδη τρόπο πριν 2 χρόνια αλλά ακόμα στο δρόμο δεν την είδαμε.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα το γερμανικό supercar θα αργήσει ακόμα δύο χρόνια καθώς όπως λένε είναι δύσκολο να βάλεις έναν κινητήρα της F1 σε αυτοκίνητο δρόμου.

Ακόμα και οι καλύτεροι μπορεί να βρεθούν προ εκπλήξεως.

SUV και από τη Bugatti;

Είναι σύνηθες, άλλα να λένε οι CEO των εταιρειών (και άλλα να εννοούν) και άλλα οι φήμες και στο τέλος να κερδίζει το χρήμα. Κάτι τέτοιο ισχύει και στην περίπτωση της Bugatti που νέες φήμες θέλουν το SUV της να παρουσιάζεται το 2023 και να είναι και ηλεκτρικό, με την βοήθεια πάντα της Rimac (περισσότερα εδώ).

Εντάξει, ένα SUV για το καλό του ταμείου δεν έβλαψε κανέναν, άλλωστε το κάνει και η Ferrari.

Έρχονται πολλά RS

Έξι εκδόσεις RS έχουμε να περιμένουμε τους επόμενου μήνες καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δε θέλει να αφήσει παραπονεμένο κανένα μοντέλο της (περισσότερα εδώ).

Και εμάς αυτό μας αRεSει πολύ.

Και έσπαγα το κεφάλι μου τόσο καιρό τι μου θυμίζει.

Καλό υπόλοιπο Κυριακής. Καλές βουτιές και πάντα οδηγάμε με ασφάλεια.

Γράφει ο Θανάσης Τζιόβας

Facebook Comments