Menu

Αυτοί είναι οι καλύτεροι 4κύλινδροι κινητήρες

Οι οδηγοί ποιών αυτοκινήτων παίρνουν περισσότερες κλήσεις για ταχύτητα;

Praetorian Overlander: Ένα πολυτελέστατο off-road αυτοκινούμενο

Μία BMW 2002 με κινητήρα από Formula 2 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Τα νέα Επί Τροχάδην

26 Μαΐ 2019

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

 

Τελευταία Κυριακή της Άνοιξης και η δράση στη Formula 1 κορυφώνεται καθώς το Μονακό είναι εδώ όπως πάντα για να προσφέρει συγκινήσεις και θέαμα.

Στα της εβδομάδας που μας πέρασε τώρα, πολλές ήταν οι εξελίξεις με πλούσια ειδησεογραφία. Όλα αυτά παρακάτω Επιτροχάδην.

 

Πέθανε ο Niki Lauda

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 70 ετών, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και μία από τις πιο εμβληματικές φυσιογνωμίες της Formula 1, Niki Lauda (περισσότερα εδώ).

formula

Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους για την καριέρα του Αυστριακού στο θεσμό ενώ η προσφορά του και έξω από το κοκπιτ ήταν τεράστια.

<Αντίο Niki Lauda>

 

Αχ αυτά τα ελαστικά

formula

Σύμφωνα με τον Mattia Binotto, επικεφαλής της Ferrari, τα φετινά ελαστικά και η μεγάλη διαφορά που έχουν με αυτά το 2018, είναι η αιτία των προβλημάτων του ιταλικού μονοθεσίου.

Για να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες τους θα πρέπει να κάνουν κάποιες τροποποιήσεις στην αεροδυναμική και εργάζονται στο να βρουν τη λύση.

Χρόνος υπάρχει άλλωστε, δε θέλει και βιασύνη.

 

Ο Kimi τριακοσάρισε

Σήμερα, ο Iceman θα γράψει ιστορία καθώς η συμμετοχή του στο Grand Prix του Μονακό θα είναι η 300ή του στο θεσμό. Αυτό τον κατατάσσει αυτομάτως στην ελίτ των οδηγών της Formula 1 αλλά ο ίδιος ως γνωστόν δεν θα το πανηγυρίσει κιόλας.

formula

Ελπίζω μόνο μην ετοιμάσει η FIA καμιά τελετή βράβευση του και τον ψάχνουν στη τουαλέτα….οι Fan του ξέρουν.

 

Η McLaren τα έκανε όλα λάθος

Μετά την αποτυχία του Fernando Alonso να προκριθεί στον αγώνα της Indianapolis 500, όπου θα αγωνιζόταν με αγωνιστικό της McLaren, το αφεντικό της ομάδας παραδέχτηκε ότι τα έκαναν θάλασσα “ελληνιστή” (έχουν για παρηγοριά το δράμα της Ferrari).

formula

Τα λάθη ήταν πολλά και στέρησαν την ευκαιρία από τον Ισπανό να διεκδικήσει το Triple Crown.

 

Νέο Renault Arkana

H Γαλλική εταιρεία παρουσίασε το Arkana, δηλαδή το πρώτο κουπέ SUV της, που στόχο έχει την αγορά της Ρωσίας αλλά και γιατί όχι μια παγκόσμια πορεία (περισσότερα διαβάστε εδώ).

Τα ψηλά κουπέ είναι της μόδας και οι Γάλλοι τo ξέρουν καλά.

 

500 Χ 1.000 = 500.000

Ένα λευκό Fiat 500X είναι το υπ αριθμόν 500.000 αντίτυπο του μοντέλου που βγήκε από το εργοστάσιο Melfi. Της εταιρεία που βρίσκεται στην Νότια Ιταλία.

Το 500 Χ είναι μοντέλο που τραβάει πολύ κουπί για τη Fiat.

 

Ήρθε ανανεωμένο

Η ναυαρχίδα της Skoda ανανεώθηκε και είναι πλέον διαθέσιμη και σε Plug in υβριδική έκδοση ( Superb iV).

scoda

Αισθητικά το Suberb έχει επιρροές από το Scala και διαθέτει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και LED φωτιστικά σώματα.

 

Στην πρίζα και το Corsa

Ήρθε η ώρα για τη γερμανική εταιρεία να παρουσιάσει το δημοφιλές μικρό της και η αρχή έγινε με την ηλεκτρική έκδοση Corsa e.

opel

To αμιγώς ηλεκτρικό Corsa διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων με 260 Nm ροπής και έχει αυτονομία 330 χλμ (περισσότερα εδώ).

 

Επίσημο τέλος

Ο πρόεδρος της Audi, Bram Schot, επιβεβαίωσε τις φήμες και έδωσε τη χαριστική βολή στο TT. Καθώς ανακοίνωσε επίσημα την κατάργηση του. Το αρκετά αγαπητό αυτό όχημα θα αντικατασταθεί πιθανός από ένα ηλεκτρικό μοντέλο.

Φαίνεται πως η αγορά δεν αντέχει σπορ βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.

 

Το Megane R.S. τα έσπασε

Ο λόγος για τα χρονόμετρα καθώς το Megane R.S. Trophy R επέστρεψε στην κορυφή του Nurburgring κάνοντας χρόνο 7:40.1 και έριξε στο καναβάτσο το Civic Type R ( δεν είδατε το βίντεο που ανεβάσαμε μέσα στην εβδομάδα; Πατήστε εδώ).

Περιμένουμε στην απάντηση των Ιαπώνων και το αν και αυτοί θα ακολουθήσουν αφαιρετική πολιτική στο βωμό του χρόνου.

 

Ούτε για πατίνι δεν είμαστε

Η ολοένα και αυξανόμενη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, ενοικιαζόμενων ή μη, δε θα μπορούσε να ενταχθεί στο ελληνικό γίγνεσθαι χωρίς ασυδοσία και χωρίς να χυθεί αίμα. Η κακή χρήση και η έλλειψη τήρησης των βασικών κανόνων του ΚΟΚ ώθησαν σωστά τους υπεύθυνους να πάρουν τα μέτρα τους (περισσότερα για το θέμα διαβάστε εδώ).

Τώρα το αν θα εφαρμοστούν είναι άλλο θέμα, πάντως είναι μία αρχή.

 

Επιτέλους νίκη για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Νικητής του θεσμού Engine of the Year για το 2019 αναδείχθηκε.

Ο 3.9 λίτρων V8 bi turbo της Ferrari αφήνοντας πίσω του το ηλεκτρικό powertrain της Jaguar I Pace.

Αν κέρδιζε και εδώ ένας ηλεκτροκινητήρας τα πράγματα θα ήταν πολύ σοβαρά.

 

Αντίο με τρολάρισμα

Έναν έξυπνο τρόπο βρήκε η BMW για να αποχαιρετήσει τον μέχρι πρότινος CEO της Mercedes, Dieter Zetsche, που βγήκε στη σύνταξη.

Δείτε το παρακάτω απολαυστικό βίντεο.

Καλησπέρα, καλό υπόλοιπο Κυριακής και πάντα στο δρόμο με υπευθυνότητα.

 

Γράφει ο Θανάσης Τζιόβας



Facebook Comments