Menu

Αυτή η δημοπρασία με hypercars ζαλίζει

H νέα Aston Martin DBX

Η Ford παρουσίασε τη νέα Mustang, ηλεκτρική και crossover!

Επίσημο: Νέο Audi RS Q8 με 592 hp

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Τα νέα Επί Τροχάδην

16 Δεκ 2018

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

Εορταστικό κλίμα εν όψη Χριστουγέννων αλλά οι Κυριακές μας κινούνται πάντα σε ρυθμούς petrolheads. Μπορεί λόγω χειμώνα να μην έχουμε αγωνιστική δράση αλλά οι ειδήσεις από τις αυτοκινητοβιομηχανίες δε σταματούν να έρχονται. Όλα τα νέα της εβδομάδας που μας πέρασε όπως πάντα στο επί τροχάδην.

Ο Loeb άλλαξε στρατόπεδο

Ο Γάλλος 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC μετά από 16 χρόνια στην ομάδα της Citroen αποφάσισε να αλλάξει στρατόπεδο και να πάει στη Hyundai Motorsport.

sl_2

O Loeb είπε πως η νίκη στην Ισπανία του άνοιξε την όρεξη για μεγαλύτερη εμπλοκή στο WRC και το 2019 θα τρέξει σε 6 αγώνες (περισσότερα εδώ) .

Άνοιξε η όρεξη του Loeb και κόπηκε κάποιον άλλων.

Αλλαγές στη Monza;

Πιθανό είναι το ενδεχόμενο να γίνουν κάποιες σημαντικές αλλαγές στη διάσημη ιταλική πίστα ούτως ώστε να παραμείνει στο καλεντάρι της Formula 1 και τα επόμενα χρόνια.

337024986d52718ace5447edce7d9748

Μερικές από τις αλλαγές που εξετάζονται είναι η αύξηση της αγωνιστικής γραμμής και η αφαίρεση ενός chicane για να αυξηθεί η ταχύτητα των μονοθεσίων.

Νέος teammate νέα αρχή

Ο Vettel δήλωσε σχετικά με την άφιξη του Lecrer στη Ferrari πως πιστεύει πως δεν θα υπάρξει μέσα στην πίστα αντιπαράθεση μεταξύ τους που θα έχει άσχημη κατάληξη. Όπως επισήμανε ο Γερμανός, δεν γνωρίζονται καλά με τον Μονεγάσκο αλλά λίγο που τον είδε του φάνηκε καλό παιδί. Ο Lecler από την άλλη δήλωσε πως για το 2019 θέλει να πετύχει τουλάχιστον 2 νίκες σε Grand Prix.

Καλό παιδί για να κάνει τα χατίρια;

O Rossi πρέπει να το αποδεχθεί

Το μεγάλο αφεντικό της Honda MotoGP, Alberto Puig, δήλωσε πως ο Ιταλός Valentino Rossi πρέπει να το πάρει απόφαση πως δεν είναι πλέον αναβάτης της πρώτης γραμμής.

Έχει την επιθυμία, έχει το ταλέντο να πάει γρήγορα και δε μπορεί να αποδεχθεί ότι δε μπορεί να κερδίσει.

maxresdefault

Όπως και να έχει ο Rossi είναι μία μεγάλη προσωπικότητα στο κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το μικρό Ranger

H Ford σκέφτεται να διευρύνει τη γκάμα των pickups μοντέλων της προς τα κάτω και σχεδιάζει ένα μικρό ημιφορτηγό.

ford-focus-pickup-renders

Το μοντέλο αυτό θα βρίσκεται κάτω από το Ranger και θα βασίζεται στο πάτωμα του Focus.

H εμπορική πορεία του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μέσα στο 2021.

Supra ακούμε και Supra δε βλέπουμε

Τουλάχιστον ολόκληρη καθώς ακόμα δεν έχουμε δει επίσημες φωτογραφίες του αυτοκινήτου.

2020-toyota-supra-spy-photo

Ευτυχώς όμως που υπάρχουν και οι παπαράτσι και διέρρευσε μία φωτογραφία από το εμπρός μέρος του ιαπωνικού supercar .

Μέχρι το 2040

Πολλοί ήταν αυτοί που “τρόμαξαν” στην είδηση ότι η VW θα σταματήσει να κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2026 αλλά ευτυχώς η γερμανική εταιρεία διευκρίνισε τις προθέσεις της. Έτσι, σύμφωνα με την ίδια, το 2026 θα βγει στην παραγωγή η τελευταία γενιά των κινητήρων εσωτερικής καύσης και θα συνεχίσουν να παράγονται μέχρι το 2040.

Πολύ καλοί για να πεθάνουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η KTM θέλει τη Ducati

Ο CEO της KTM Stefen Peirer Since, μιλώντας στο Speedweek, εξέφρασε το ενδιαφέρον του για την προσθήκη της Ducati στον όμιλο εταιρειών του.

Ducati-Panigale-V4-2018-BT

Ο Peirer δήλωσε πως η Ducati είναι η Ferrari των μοτοσυκλετών και πως είναι ένα εμπορικό σήμα που ταιριάζει με αυτό της KTM.

Πολλοί οι μνηστήρες για την Ιταλίδα αλλά ακόμα η Γερμανίδα μαμά δεν έχει πει το ΝΑΙ πουθενά.

Εκτύπωσε το

Η τεχνολογία της 3D εκτύπωσης έχει αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα δημοφιλής και στο χώρο των αυτοκινητοβιομηχανιών και δεν είναι λίγες οι εταιρείες που κατασκευάζουν εκτυπωμένα εξαρτήματα.

maxresdefault (1)

Στο παιχνίδι θέλει να μπει και η VW η οποία ανακοίνωσε πως θα ανοίξει ένα νέο κέντρο στο Wolfsburg όπου θα διαθέτει τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη 3D εκτύπωση που εξέλιξε σε συνεργασία με τη HP.

Μου αρέσει η ιδέα να το εκτυπώνουμε στο γκαράζ μας και να το συναρμολογούμε.

Το τέλος των C-Max και Grand C-Max;

Η Ford εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να σταματήσει τη διάθεση των C-Max και Grand C-Max από την ευρωπαϊκή αγορά.

ford-c-max_0

Τα δύο αυτά οχήματα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στη Γερμανία και η Ford θέλει να μειώσει το προσωπικό και από τρεις βάρδιες να πάει στις δύο.

Καλό απόγευμα και πάντα οδηγούμε με ασφάλεια στους δρόμους.
FEBAB318-EC23-4328-953F-553F49FDF1D0_1

Πάντα φορτώνουμε το αυτοκίνητο μας σωστά όταν ετοιμαζόμαστε για ταξίδι.

 



Facebook Comments