Menu

McLaren Speedtail εναντίον F-35 JET (video)

12 σπορ αυτοκίνητα στην καλύτερη ίσως κόντρα της χρονιάς (video)

Αυτή η Urus θα σου πάρει τα μυαλά (+video)

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Tο Hyundai RM19 δεν αστειεύεται

24 Νοέ 2019

Tο Hyundai RM19 δεν αστειεύεται

Ξεχάστε το i30N

Τελικά η κορεατική εταιρία δεν παύει να μας εκπλήσσει. Τα τελευταία χρόνια τα μοντέλα που παρουσιάζει έχουν αποτινάξει κάθε υποψία κατώτερης ποιότητας και κοιτούν στα ίσια τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.

Ειδικά όσον αφορά τα σπορ μοντέλα της σειράς Ν ο πήχης έχει ανέβει πολύ ψηλά. Μετά το i30Ν (διαβάστε τη δοκιμή μας εδώ) και το πανέμορφο Veloster N τώρα η Hyundai παρουσίασε ένα σούπερ σπορ πρωτότυπο με την κωδική ονομασία RM19.

Η σειρά αυτών των εκδόσεων ξεκινά από το 2012 με τα RM12, RM14, RM15 και RM16 σε αντιστοιχία με τις χρονιές παρουσίασης. Έτσι φτάσαμε στο φετινό «κτήνος» RM19 που κάνει το i30N να φαίνεται αρχαίο!

Το πειραματικό αλλά street legal αυτοκίνητο της Hyundai είναι εφοδιασμένο με ένα turbo 2λίτρο τετρακύλινδρο μοτέρ με απίστευτη ισχύ 390 ίππων. Σαν γνήσιο σπορ όχημα παραγωγής, έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο ώστε να πετύχει την απόλυτη ίση κατανομή βάρους ανάμεσα στους 2 άξονες.

Για να νιώσει ο οδηγός την απόλυτη σπορ εμπειρία οδήγησης, οι Κορεάτες έχουν τοποθετήσει ένα 6άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων που υπόσχεται αστραπιαίες αλλαγές σχέσεων. Η τελική ταχύτητα του RM19 θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα ενώ για το κλασικό 0-100 απαιτούνται λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα!

Η εμπρός ανάρτηση του RM19 αποτελείται από γόνατα Μακφέρσον ενώ στην πίσω θα βρούμε διπλά ψαλίδια με αμορτισέρ πίεσης αερίου. Τα εμπρός φρένα είναι εφοδιασμένα με 6πίστονες δαγκάνες ενώ τα πίσω είναι 4πίστονα. Οι ζάντες είναι 20 ιντσών ελαφρού κράματος.

Όπως δήλωσε και ο επικεφαλής έρευνας και σχεδίασης της Hyundai, Albert Biermann, το RM19 θα χρησιμεύσει ως σημαντική πλατφόρμα εξέλιξης της συνεργασίας με την κροατική Rimac. Δεν αποκλείεται στο άμεσο μέλλον να δούμε ακόμη και λανσάρισμα σούπερ σπορ μοντέλου με συνδυασμό ΜΕΚ και ηλεκτροκινητήρα. Από εκεί και πέρα το πρωτότυπο των Κορεατών σίγουρα αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για άσκηση των μηχανικών της Hyundai στη μελέτη και ανάπτυξη αυτοκινήτων επιδόσεων, μπαίνοντας ακόμη και στα χωράφια της «απόλυτης» AMG A45.

Team Ε.Τ.

Facebook Comments