Menu

Αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα από την Cosworth

Μία βελτιωμένη Alfa Romeo 4C εναντίον ενός Audi RS3 (video)

Vision Mercedes Simplex

Όταν ο Hammond και ο May συνάντησαν τον Vettel (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Έρχονται τα νέα Subaru Impreza WRX, WRX STi και Levorg

30 Αυγ 2019

Έρχονται τα νέα Subaru Impreza WRX, WRX STi και Levorg

Με νέους μικρότερους κινητήρες

Χαράς ευαγγέλια για τους φίλους της θρυλικής Ιαπωνικής μάρκας. Μπορεί η Subaru να άργησε λίγο να ανανεώσει το μεσαίο της σεντάν μοντέλο και να είχε μείνει λίγο πίσω στην εμπορική κούρσα με τον ανταγωνισμό, αλλά τώρα φαίνεται πως ήρθε η ώρα για το νέο Impreza. Και μάλιστα στις hot εκδόσεις που αγαπά όλος ο petrolhead κόσμος, το WRX και το WRX STi.

Μαζί παρουσιάζεται και το Levorg αλλά σίγουρα επισκιάζεται από την προσμονή για το «ραλιάρικο» Impreza. Σύμφωνα με πηγές από την Ιαπωνία, το WRX θα υποκύψει στην απαραίτητη μόδα του downsizing και θα φορά έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.8 λίτρων, boxer φυσικά, απόδοσης 270 ίππων που θα συνδυάζεται αρχικά μόνο με το αυτόματο κιβώτιο CVT της Subaru.

Τα ευχάριστα νέα είναι ότι το WRX θα πατά στο νέο παγκόσμιο πάτωμα Subaru Global Platform φέρνοντας το αγαπημένο σεντάν στο σήμερα, αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες του για ακόμη καλύτερο στήσιμο του αυτοκινήτου.

Στο WRX STi, η Subaru δεν επιφύλαξε τίποτα… περίεργες  εκπλήξεις. Έτσι, κάτω από το καπό του θα είναι ο γνωστός 2λίτρος boxer κινητήρας της σειράς FA20F, με κύριο χαρακτηριστικό του τον απευθείας ψεκασμό καυσίμου. Θα αποδίδει 320 ίππους ενώ θα προσφέρεται αποκλειστικά και μόνο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Όπως θα έπρεπε έτσι και αλλιώς…

Το Levorg από τη μεριά του ανανεώνεται και αυτό. Η σημαντικότερη αλλαγή αφορά το μοτέρ του καθώς το νέο μοντέλο θα φόρα ένα turbo σύνολο χωρητικότητας 1.5 λίτρου, πλαισιωμένο και αυτό με το αυτόματο CVT σασμάν της Subaru.

Σύμφωνα με το BestCar, τα νέα Subaru αναμένονται να παρουσιαστούν επίσημα από την εταιρία τον επόμενο Οκτώβριο στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο. Υπομονή, 2 μήνες δεν είναι τίποτα…

Team Ε.Τ.

Facebook Comments