Menu

Porsche: και Εργοστασιακές Μεμβράνες Αλλαγής Χρώματος

Kia Stonic: Ένα Αισιόδοξο Κορεάτικο Crossover

Ένα Όμορφο Σαββατοκύριακο

Το Επί Τροχών Στην Πορτογαλία...με Βροχούλα (Video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Toyota GT86 και Subaru BRZ επιβιώνουν από τη «Supra-mania», προς το παρόν…

31 Ιαν 2019

Toyota GT86 και Subaru BRZ επιβιώνουν από τη «Supra-mania», προς το παρόν…

Με την παρουσίαση της Toyota Supra πριν λίγες εβδομάδες πολλοί ήταν εκείνοι που απευθείας σκέφτηκαν ότι πλέον το μέλλον της GT86 αλλά και του Subaru BRZ είναι αβέβαιο.

Αν και υπάρχουν πολλές και ουσιαστικές διαφορές μεταξύ Supra και των άλλων 2 μοντέλων καθώς ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία, δεν παύουν να απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο ειδικό κοινό και μάλιστα, δυστυχώς, περιορισμένο. Βλέπετε, η πολυαναμενόμενη και πολυδιαφημισμένη Supra έβαλε σε δεύτερες σκέψεις τους υπεύθυνους των 2 γιαπωνέζικων εταιριών. Έτσι σύμφωνα με το Japanese Nostalgic Car και τις πληροφορίες που κυκλοφόρησαν τα 2 σπορ κουπέ ήρθαν πολύ κοντά στο τέλος της παραγωγής τους καθώς αρχικά κρίθηκε ότι δεν υπήρχε λόγος ύπαρξης τους. Σε αυτή τη φήμη η Subaru δεν απάντησε ευθέως αλλά αρκέστηκε να δηλώσει ότι για το BRZ θα παρουσιαστεί και 2η γενιά αλλά δεν δόθηκαν περαιτέρω λεπτομέρειες, αφήνοντας τους φίλους της περισσότερους ανήσυχους παρά ήρεμους.

2018 Subaru BRZ tS

Όσον αφορά τη Toyota, μετά από τον σάλο που δημιουργήθηκε, εκπρόσωπος της αρκέστηκε να δηλώσει ότι σύμφωνα με τον πρόεδρο Akio Toyoda, «η εταιρία είναι προσηλωμένη ώστε να κατασκευάζει σπορ αυτοκίνητα για τον πραγματικό οδηγό και ότι το GT86 είναι στο δυναμικό της από το 2013 και θα συνεχίσει να υπάρχει και στο μέλλον». Όπως και στην περίπτωση της Subaru δεν δόθηκε καμία επιπλέον λεπτομέρεια ή κάποιο χρονοδιάγραμμα.

2019 Toyota 86 TRD Special Edition

Κάτι ακόμα που μάθαμε από τον γιαπωνέζικο ιστότοπο είναι ότι υπάρχει η περίπτωση να διακοπεί ακόμα και η συνεργασία μεταξύ Subaru-Toyota όσον αφορά τα δίδυμα αυτά μοντέλα. Η μέχρι τώρα συνέργια τους υπήρξε άψογη αφού η κάθε μία συνεισέφερε σημαντικά στοιχεία από την τεχνογνωσία της, η Subaru τον δυνατό επίπεδο 4κύλινδρο κινητήρα της ενώ η Toyota το σπουδαίο 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Παρ’ όλα αυτά δεν αποκλείεται στην φημολογούμενη αναβίωση του Toyota MR2 να δούμε πάλι να 2 γιαπωνέζικες εταιρίες να δουλεύουν μαζί.

Περισσότερες ανακοινώσεις θα έχουμε προς το τέλος τους έτους, μέχρι τότε υπομονή…



Facebook Comments