Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Νέα Skoda Fabia R5 Evo

31 Ιούλ 2019

Νέα Skoda Fabia R5 Evo

Η νέα SKODA Fabia R5 evo ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από την εμφάνιση του ανασχεδιασμένου εμπρός προφυλακτήρα. Η κύρια διαφορά είναι οι νέοι, μικρότεροι προβολείς με λωρίδα LED στο κάτω μέρος και με ευθύγραμμο το κάτω άκρο.

Η μάσκα του ψυγείου είναι επίσης διαφορετική, με μια έντονη γωνία να έχει προστεθεί στις πλευρές της. Μια άλλη αλλαγή είναι το σχήμα των πλαϊνών του προφυλακτήρα, με χαμηλότερο και πιο αεροδυναμικό άκρο, περίπου στο μισό του ύψους του. Το προηγούμενο αυτοκίνητο είχε αυτό το χαρακτηριστικό τοποθετημένο στην κορυφή του προφυλακτήρα.

Μια άλλη σημαντική αλλαγή είναι η προσθήκη αρκετών εξαρτημάτων από ανθρακονήματα. Στη Fabia R5 evo τα φτερά της πίσω αεροτομής είναι από ανθρακόνημα, όπως επίσης τα καλύμματα των καθρεπτών αλλά και οι δύο αεραγωγοί στο καπό.

Από πίσω, η νέα Fabia R5 evo αναγνωρίζεται από το τροποποιημένο σχήμα του κάτω μέρους του πίσω προφυλακτήρα. Μεταξύ των μαύρων και βαμμένων τμημάτων υπάρχει έντονη πτυχή. Η απόληξη της εξάτμισης είναι και πάλι τοποθετημένη στη μέση, αλλά τώρα είναι κυρτή προς τα κάτω, ενώ στην προηγούμενηSKODA Fabia R5 ήταν σε οριζόντια θέση.

Οι έμπειροι φίλοι των αγώνων θα παρατηρήσουν τις νέες δαγκάνες φρένων, ιδιαίτερα εμφανή αλλαγή στην ασφάλτινη έκδοση. Ενώ το προηγούμενο μοντέλο χρησιμοποιούσε Brembo με ένα κόκκινο λογότυπο, στη νέα Fabia R5 evo έχουν αντικατασταθεί με αυτά της Alcon, με το λευκό λογότυπο του κατασκευαστή.

Διαφορετικά είναι και τα πάνελ των θυρών – αξίζει να τα παρατηρήσει κάποιος σε ένα service park. Στη νέα Fabia R5 evo, είναι μαύρα από πλαστικό υλικό ενώ στο παλαιό μοντέλο ήταν από ανθρακόνημα. Επίσης, στη δεξιά πλευρά, ακριβώς δίπλα στην υφασμάτινη λαβή της πόρτας, υπάρχει ένα στοιχείο ασφαλείας από γκρι αφρώδες υλικό το οποίο χρησιμοποιείται για να αποσβένει τα πλευρικά χτυπήματα.

Και επειδή τελικά τις νίκες φέρνουν μάλλον οι μηχανολογικές διαφοροποιήσεις, η νέα Fabia R5 evo διαθέτει αυξημένη κατά 2kW ισχύ η οποία μάλιστα περνάει καλύτερα στο δρόμο λόγω αλλαγών στο κιβώτιο, βελτιωμένο ηλεκτρονικό έλεγχο κινητήρα, αυξημένη διαδρομή ανάρτησης κατά 30 χιλιοστά μπρος-πίσω, χαμηλότερο κέντρο βάρους, καλύτερο ψυγείο, ηλεκτρική αντλία νερού και πιο αποτελεσματική λίπανση χάρη σε επίσης νέα αντλία, νέα γρανάζια για πιο γρήγορο τιμόνι και επανασχεδιασμένο χειρόφρενο για καλύτερο έλεγχο. Παράλληλα, το αυτοκίνητο έχει γίνει ακόμα πιο στιβαρό χάρη σε ενισχύσεις σε διάφορα σημεία του αμαξώματος

H νέα SKODA Fabia R5 evo, έκανε την εμφάνιση της στους δύο τελευταίους αγώνες WRC 2 Pro κατακτώντας ισάριθμες νίκες στα χέρια του νεαρού φιλανδού Kalle Rovanperä , με τη 2η θέση μάλιστα να καταλήγει στον έτερο οδηγό της ομάδας, Jan Kopecky!

Team Ε.Τ.

Facebook Comments