Menu

Αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα από την Cosworth

Μία βελτιωμένη Alfa Romeo 4C εναντίον ενός Audi RS3 (video)

Vision Mercedes Simplex

Όταν ο Hammond και ο May συνάντησαν τον Vettel (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Το Τεχνικό Κέντρο της Seat κλείνει τα 40

29 Ιούλ 2015

Το Τεχνικό Κέντρο της Seat κλείνει τα 40

Η ισπανική εταιρεία γιορτάζει τα γενέθλια των εγκαταστάσεων όπου γεννιούνται και εξελίσσονται τα μελλοντικά της μοντέλα

To Τεχνικό Κέντρο της Seat άνοιξε το 1975 στην Ισπανία. Εκεί δημιουργήθηκε και συνεχίζει να δημιουργείται η ταυτότητα των μοντέλων της, αλλά και η εξελιγμένη τεχνολογία που χρησιμοποιείται σε αυτά. Ενδεικτικό του μεγέθους της παγκόσμιας αγοράς είναι το ποσό που επένδυσε η Seat κατά τη διάρκεια των πέντε τελευταίων ετών στο R&D τμήμα της (έρευνα και εξέλιξη), που φτάνει τα 1,4 δισεκατομμυρία ευρώ.

The-facilities-of-the-SEAT-Technical-Centre-in-the-seventies
Seat-Technical-Center-Aerial-View

Οι εγκαταστάσεις του Seat Technical Centre στη δεκαετία του ’70 και στη σημερινή τους μορφή

Οι εγκαταστάσεις ξεκίνησαν τη λειτουργεία τους το 1975 με μέγεθος 130.000 τ.μ. και 211 υπαλλήλους, ενώ σήμερα καταλαμβάνουν χώρο 200.000 τ.μ. και απασχολούνται σε αυτές περισσότεροι από 900 μηχανικοί και τεχνικοί. Μέσα σε αυτές τις εγκαταστάσεις δημιουργήθηκαν τα πιο σημαντικά μοντέλα του κατασκευαστή, όπως τα Leon, Ibiza, Toledo, Alhambra, Malaga, Marbella, Cordoma, Altea και Arosa. Σχεδιάστηκαν επίσης και πολλά concept cars, από τo πρώτο Ibiza Cabrio (1986), μέρχι τα πιο πρόσφατα Ibiza Cupster (2014) και 20V20 (2015).

Μέρος αυτών των εγκαταστάσεων είναι και το εργοστάσιο Martorell, το οποίο άνοιξε το 1993 και σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο μοντέρνα και βιώσιμα εργοστάσια της ευρώπης, παράγοντας 2.100 οχήματα ημερησίως (συνολικά 443.000 το 2014) τα οποία η Seat πουλά σε 75 χώρες.

ab3a4082-1950-4b6e-a50e-a74808bede54

Ο σχεδιαστής της Seat, Tony Gallardo, επι το έργω.

aa6ff09a-4932-48b6-892e-7a5d9ccb54d9

Δοκιμή εργονομίας των καθισμάτων στο αντίστοιχο τμήμα του τεχνικού κέντρου

Εκτός των οχημάτων, στο τεχνικό κέντρο εξελίσσονται και τεχνολογίες όπως οι φιλικοί στο περιβάλλον κινητήρες Ecomotive αλλά και τα συστήματα επικοινωνίας, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ενσωματώνονται στα τελευταία μοντέλα της Seat.

Η Seat είναι ο μοναδικός κατασκευαστής οχημάτων στην Ισπανία που σχεδιάζει, εξελίσσει, παράγει και πουλά τα αυτοκίνητά της, συμμετέχοντας παράλληλα στο πανίσχυρο Volkswagen Group.

Leyre-Olavarria-infotainment-Seat-Technical-Center

Η Leyre Olavarria, εργάζεται στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας των μοντέλων της Seat.

Όπως αναφέρει η Seat, η εξέλιξη ενός οχήματος από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη μαζική παραγωγή ακολουθεί συγκεκριμένες φάσεις: ο σχεδιασμός, η μελέτη της χωροταξίας και της εργονομίας, η σχεδιαστική αξιολόγηση, η δημιουργία 3D μοντέλων, η προσομοίωση και οι δοκιμές, η πρωτοτυποποίηση και η τελική αξιολόγηση.

Το σχεδιαστικό κέντρο που ιδρύθηκε το 2007 μέσα στις εγκαταστάσεις, αναλαμβάνει το σχεδιασμό των οχημάτων, ισορροπώντας ανάμεσα στη δημιουργικότητα και τη λειτουργικότητα, βασισμένο στις ανάγκες του οδηγού. Παράλληλα το τεχνικό τμήμα αναλύει τη δουλειά των σχεδιαστών, βελτιστοποιεί το αμάξωμα και το εσωτερικό του, ελέγχοντας την εργονομία και την τεχνική τους αρτιότητα. Στη συνέχεια βελτιστοποιούνται και αναλύονται η αρχιτεκτονική, η αεροδυναμική, η ακαμψία και η αποτελεσματικότητα του σασί κ.α. Σειρά έχει η εικονική πραγματικότητα με τη βοήθεια της οποίας οι σχεδιαστές βλέπουν και δοκιμάζουν το αυτοκίνητο σε συνθήκες προσομοιωτή, κάνοντας εικονικά crash-test και άλλα τεστ ασφαλείας, ελέγχοντας παράλληλα τη συμπεριφορά του οχήματος. Τέλος, λίγο πριν τη μαζική παραγωγή και τη διάθεση του οχήματος στην αγορά, γίνονται οι πραγματικές δοκιμές πρωτοτύπων και η τελική αξιολόγηση η οποία θα εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα του μοντέλου.

Seat-Leon-3D-modeling-with-ICEM-Surf-1

Σχεδιαστές της Seat ελέγχουν τα τρισδιάστατα μοντέλα του Leon, συγκρίνοντας τα με τα σκίτσα-renderings.

LED-Technology-Seat-Technical-Center

Τεχνικός της Seat ρυθμίζει και δοκιμάζει τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED του νέου Seat Leon.

Η Seat έχει στόχο το τεχνικό της κέντρο να συνεχίσει να αποτελεί πυρήνα γνώσης, καινοτομίας και εξέλιξης, όπου θα δημιουργούνται πιο έξυπνα, πιο οικολογικά, πιο ασφαλή, καλύτερα σχεδιασμένα και τεχνολογικά προηγμένα οχήματα.

Η ισπανική εταιρεία προσπαθεί να καινοτομήσει στους τέσσερις βασικούς πυλώνες της αυτοκινητοβιομηχανίας – τη μείωση των εκπομπών CO2, τη βελτίωση της λειτουργικότητας και της αποδοτικότητας του σχεδιασμού, τη συνδεσιμότητα των οχημάτων και την εξέλιξη της παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας.

Να θυμίσουμε ότι από τα τέλη του περασμένου έτους, Head of Exterior Design της Seat έχει αναλάβει ο Stefan Lamm ο οποίος αναφέρεται στο συνολικά υπεύθυνο σχεδιασμού της εταιρείας Alejandro Mesonero-Romanos.

_jcr_content.resizeViewPort.noScale.fileReference

To σημερινό Seat Leon Cupra, ένα από τα πιο όμορφα και ισχυρά μοντέλα στην ιστορία της Seat.

 

 

Πηγές – Seat, carbodydesign.com



Facebook Comments