Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Αγωνιστικό Seat Leon STCC

01 Απρ 2016

Αγωνιστικό Seat Leon STCC

για το Σκανδιναβικό Πρωτάθλημα Τουρισμού

Η Seat Sweden και η PWR Racing παρουσίασαν από κοινού το νέο αγωνιστικό Seat Leon STCC το οποίο θα λάβει μέρος στο επερχόμενο Σκανδιναβικό Πρωτάθλημα Τουρισμού.

seat-leon-stcc-portada

Όπως είναι εμφανές από τις φωτογραφίες, το αγωνιστικό μοντέλο έχει πολύ λίγα κοινά με την έκδοση παραγωγής του μικρομεσαίου της Seat…

Το Leon STCC χρησιμοποιεί κοινό σασί και μηχανικά μέρη με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του πρωταθλήματος. Κινείται με τη βοήθεια ενός V6 κινητήρα 3.5 λίτρων με απόδοση 420hp που συνεργάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων. Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς σε αντίθεση με τα μέχρι στιγμής αγωνιστικά οχήματα που βασίζονται στο εμπροσθιοκίνητο Leon, ενώ η οδηγική συμπεριφορά του επωφελείται επίσης από ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Οι τροχοί 18 ιντσών φορούν αγωνιστικά ελαστικά της Michelin, διαστάσεως 260/660/18 εμπρός και 280/660/18 πίσω. Τα φρένα έχουν δίσκους 370mm εμπρός και 360mm πίσω με τετραπίστονες δαγκάνες.

Η PWR Racing έχει συμβόλαιο διάρκειας 4 ετών με την Seat Σουηδίας που ξεκινά από φέτος ενώ το ρόστερ των οδηγών που θα τρέξουν με το νέο όχημα θα ανακοινωθεί λίαν συντόμως.

SEAT_Leon_STCC_lateral

Το αμάξωμα, σχεδιασμένο καθαρά για αγωνιστική χρήση, είναι πλέοντριών όγκων, με το προφίλ να θυμίζει coupe χάρη στην έντονη κλίση της οροφής. Όπως έχουμε συνηθίσει στα διάφορα πρωταθλήματα τουρισμού, τα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν την τιμητική τους αφού από όποια γωνία και να κοιτάξει κανείς το όχημα θα δει φουσκώματα, εσοχές, μαρσπιέ, σπλίτερ, αεροτομές και γρίλιες τα οποία κατευθύνουν τον αέρα για παραγωγή μέγιστης κάθετης δύναμης.

SEAT_Leon_STCC_frontal

Το αυτοκίνητο είναι σημαντικά φαρδύτερο, μακρύτερο και χαμηλότερο από οποιοδήποτε Leon έχει δει το φως της μέρας, αφού δεν πατά στην πλατφόρμα του ταπεινού συγγενή του αλλά βασίζεται σε σασί και μηχανικά μέρη ειδικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες και τους κανονισμούς του Σκανδιναβικού Πρωταθλήματος Τουρισμού.

SEAT_Leon_STCC_trasera

Το φαρδύτερο πίσω μέρος με την επιβλητική φτερούγα και τις αεροδυναμικές καταλήξεις τον πίσω φουσκωμένων φτερών διατηρεί τα φωτιστικά σώμματα του Leon Cupra και μας ανοίγει την όρεξη για ένα Leon με Coupe αμάξωμα, όσο και να ξέρουμε ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί, τουλάχιστον σύντομα.

SEAT_Leon_STCC_cenital34

Δέκα σχεδιαστές και μηχανικοί δαπάνησαν περισσότερες από 2.500 ώρες εργασίας για την εξέλιξη του Leon STCC και το αποτέλεσα τους δικαιώνει!

SEAT_Leon_STCC_cenital



Facebook Comments