Menu

Η αναβίωση ενός θρύλου: BMW 530 MLE (+video)

Δοκιμή: Audi A1 Sportback 30 TFSI

Επετειακό Abarth 695 70° Anniversario

Aston Martin DBS GT Zagato με 711 ίππους

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση 19 Σεπτεμβρίου

19 Σεπ 2019

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση
19 Σεπτεμβρίου

Γεγονότα, άνθρωποι και μηχανές, εφευρέσεις και κανόνες που σημάδεψαν την αυτοκίνηση

1895

Σαν σήμερα κατατέθηκε από τον Αμερικανό Ogden Bolton Jr, αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το πρώτο ηλεκτρικό ποδήλατο. Σίγουρα δεν ήταν το πρώτο ηλεκτρικό ποδήλατο που υπήρχε εκείνη την εποχή αλλά δεν υπάρχει παλαιότερη κατοχυρωμένη πατέντα για αυτό.

US552271-0

Ο Bolton τοποθέτησε έναν ηλεκτρικό μοτέρ μέσα στην πίσω ρόδα του ποδηλάτου που έπαιρνε ρεύμα από μία μπαταρία, ενώ δεν υπήρχε καθόλου υποβοήθηση από τα πετάλια.

US552271-1

Η πατέντα κατοχυρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου του 1985.

Δεν είναι γνωστό αν τελικά η πατέντα αυτή πήρε το δρόμο της παραγωγής, αλλά τα ηλεκτρικά ποδήλατα των τελευταίων δεκαετιών έχουν υιοθετήσει αυτό το σύστημα.

1953

Παρουσιάστηκε στην Διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης από την Auto Union, το DWK 3=6 ή DKW Sonderklasse. Το DWK είχε να ανταγωνιστεί ένα πολύ δύσκολο αντίπαλο το, VW Beetle και εκτός από τους καλούς χώρους που διέθετε είχε να αντιπαρατάξει απέναντι στον ανταγωνισμό τον 3-κύλινδρο δίχρονο κινητήρα του.

DKW_3=6_(F93),_Bj._1955-56_(2007-06-16)_kl_ret

Εξού και το όνομα του, καθώς η εταιρεία διαφήμιζε ότι ένας τρικύλινδρος δίχρονος κινητήρας έχει την ίδια απόδοση με έναν εξακύλινδρο τετράχρονο.

Ο τρικύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας ήταν τοποθετημένος μπροστά και είχε χωρητικότητα 896 κ.εκ. ενώ η μέγιστη απόδοσή του έφτανε τους 34 ίππους. Η κίνηση πήγαινε στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 3-σχέσεων και η μέγιστη ταχύτητα έφτανε τα 115 χλμ/ώρα. Το 1954 ο Walter Schlüter, κέρδισε το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι με ένα DWK 3=6. 

1957

Παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης το NSU Prinz. Το Prinz ήταν ένα τετραθέσιο όχημα με δύο πόρτες οι οποίες άνοιγαν αρκετά για να υπάρχει πρόσβαση και στις πίσω θέσεις.

NSU-Prinz-I

Ο δικύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας των 583 κ.εκ. ήταν τοποθετημένος στο πίσω μέρος και η μέγιστη απόδοσή του έφτανε τους 20 ίππους.

Η κίνηση πήγαινε στους πίσω τροχούς μέσω ενώ μηχανικού κιβωτίου 4 σχέσεων. Η παραγωγή του ξεκίνησε το 1958 και σταμάτησε το 1962.



Facebook Comments