Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση 28 Φεβρουαρίου

28 Φεβ 2019

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση
28 Φεβρουαρίου

Γεγονότα, άνθρωποι και μηχανές, εφευρέσεις και κανόνες που σημάδεψαν την αυτοκίνηση

1926

Έδωσε τέλος στη ζωή του σε ηλικία 43 ετών ο Γερμανός Gustav Otto, γιος του διάσημου Γερμανού μηχανικού και εφευρέτη του τετράχρονου κινητήρα εσωτερικής καύσης, Nikolaus August Otto, .

Portrait_of_Gustav_Otto1910

Ο Gustav ήταν μηχανικός και σχεδιαστής αεροσκαφών και κινητήρων και ίδρυσε την “Bayerische Flugzeugwerke” το 1916 την οποία εξαγόρασε ο Castiglioni και την μετονόμασε σε BMW.

1940

Σαν σήμερα το 1940, γεννήθηκε στη πόλη Montona της Ιταλίας ο διάσημος πρώην οδηγός αγώνων, Mario Gabriele Andretti. Ο Andretti μετανάστευσε σε μικρή ηλικία στις Η.Π.Α. και πήρε την Αμερικανική υπηκοότητα και έλαβε μέρος στα πρωταθλήματα της χώρας και είναι από τους πιο επιτυχημένους Αμερικανούς οδηγούς στην ιστορία.

c0bbb4e70af2036607471335f375e646

Είναι ο μοναδικός οδηγός που έχει καταφέρει να κερδίσει πρωτάθλημα στη Formula 1 (1978), το Indianapolis 500 (1969) και το Daytona 500 (1967).

andretti-mug-shot

Επίσης, είναι ένας από τους δύο που έχουν κερδίσει αγώνες σε όλα σχεδόν τα διάσημα πρωταθλήματα, Formula 1, IndyCar, World Sportscar Championship, NASCAR και μαζί με τον Montoya οι μοναδικοί που έχουν πετύχει νίκες σε Formula 1, NASCAR και Indianapolis 500.

7236727_orig

To 1995, τερμάτισε 2ος στη γενική κατάταξη στον αγώνα 24 Hours of Le Mans και πρώτος στην κλάση του ενώ είναι και ο τελευταίος Αμερικανός που κέρδισε αγώνα στη Formula 1.

Στη Formula 1 έχει αγωνιστεί σε 128 Grand Prix με τις ομάδες της Lotus, της March, Ferrari, Parneli, Alfa Romeo και Williams.

1984

Παρουσιάστηκε στη διεθνή έκθεση της Γενεύης η Ferrari 288 GTO μία ομολογκασιόν έκδοση της Ferrari 308 GTB.

Ferrari_288_GTO_(1)

H κεντρομήχανη Ferrari φορούσε ένα V8 twin turbo κινητήρα χωρητικότητας 2.855 κ.εκ. απόδοσης 400 hp ισχύς και 496 Nm ροπής.

Για το σπριντ των 0-100 χλμ/ώρα η 288 GTO χρειαζόταν μόλις 5 δευτερόλεπτα ενώ ήταν το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου που είχε τελική ταχύτητα πάνω από 300 χλμ/ώρα.

Η παραγωγή της σταμάτησε το 1987 και μόλις 272 αντίτυπα κατασκευάστηκαν.



Facebook Comments