Menu

Αυτοί είναι οι καλύτεροι 4κύλινδροι κινητήρες

Οι οδηγοί ποιών αυτοκινήτων παίρνουν περισσότερες κλήσεις για ταχύτητα;

Praetorian Overlander: Ένα πολυτελέστατο off-road αυτοκινούμενο

Μία BMW 2002 με κινητήρα από Formula 2 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση 14 Οκτωβρίου

14 Οκτ 2017

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση
14 Οκτωβρίου

Γεγονότα, άνθρωποι και μηχανές, εφευρέσεις και κανόνες που σημάδεψαν την αυτοκίνηση

1857

Σαν σήμερα γεννήθηκε ο Αμερικανός, μηχανικός, χημικός και πρωτοπόρος της αυτοκίνησης στην Αμερική, Elwood Haynes.

Haynes_700-700x570

Ο Haynes το 1894 κατασκεύασε το Pioneer, το παλαιότερο αμερικανικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που έπαιρνε κίνηση από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα απόδοσης 1 ίππου και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 11 χλμ/ώρα.

Στα τέλη του 1894, ο Haynes συνεργάστηκε με τους αδελφούς Elmer και Edgar Apperson για την κατασκευή αυτοκινήτων και ίδρυσαν την αυτοκινητοβιομηχανία Haynes-Apperson.

Το 1902 οι αδελφοί Apperson αποχώρησαν και η εταιρεία μετονομάστηκε σε Haynes Automobile Company.

Ο Haynes επίσης είναι ο “πατέρας” των ανοξείδωτων μετάλλων και ο πρώτος που χρησιμοποίησε αλουμίνιο για την κατασκευή κινητήρων αυτοκινήτων και για την προσφορά του στην αυτοκίνηση συμπεριελήφθη το 2015 στο Automotive Hall of Fame.

Έφυγε από την ζωή στις 13 Απριλίου του 1925.

1899

Ένα από τα μεγαλύτερα περιοδικά της περιόδου στην Αμερική, το The Literary Digest, είχε αναφέρει σε άρθρο του σχετικά με τα αυτοκίνητα.

Τα μηχανοκίνητα οχήματα είναι μία πολυτέλεια των πλουσίων και παρόλο που η τιμή τους θα πέσει τα επόμενα χρόνια η χρήση τους δεν θα γίνει ποτέ τόσο διαδεδομένη όσο των ποδηλάτων.

1997

Παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου στο Τόκιο, η πρώτη γενιά του Toyota Prius. Το υβριδικό Prius (NHW10) ήταν διαθέσιμο μόνο στην ιαπωνική αγορά και το 1998 ψηφίστηκε αυτοκίνητο της χρονιάς στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Η παραγωγή του τερματίστηκε το 2000 και κατασκευάστηκαν 37.425 αντίτυπα.

image-1-1385089

Το υβριδικό ιαπωνικό όχημα διέθετε ένα βενζινοκινητήρα 1.497 κ.εκ. που συνεργαζόταν με έναν ηλεκτροκινητήρα και η ισχύς έφτανε τα 76 hp και η ροπή τα 115 Nm.



Facebook Comments